למה צריך תעלות ניקוז מי גשם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כולנו מכירים את זה, כל שנה אותו סיפור, כמה ימי גשם ספורים ורחוב ישראל מוצפים בגשם שגואש וגודש את הרחובות והכבישים. לאור ההתחממות הגלובלית שכדור הארץ חווה כבר שנים, אנחנו רואים יותר ימים של כמויות גשם מרוכזות. בדיוק לשם כך, המציאו תעלות ניקוז מי גשם. כמו שחשוב שמערכת הניקוז והביוב ברחובות העיר שבה אתם גרים תעבוד באופן תקין, גם אתם צריכים להתקין תעלות ניקוז מי גשם אם אתם רוצים להימנע ממצב של נזילות, הצפות וכן הלאה. אל תחכו לרגע האחרון, ולפני החורף תדאגו לכך שגם אצלכם בבית יהיו תעלות ניקוז מי גשם. אם אתם בדיוק בונים בית או משדרגים את החצר, כדאי לכם ללמוד יותר לעומק על הנושא תעלות ניקוז מי גשם, כדי להיות ערוכים מראש.

 

איך עובדות תעלות ניקוז מי גשם?

המטרה של תעלות ניקוז מי גשם היא בעיקרה למנוע הצטברות של מי הגשם למקור אחד באופן שיקשה לפזר אותם ולנקז אותם. כמו כן, פעמים רבות משתמשים באפשרות של תעלות ניקוז מי גשם כדי לאגור מים לשימוש חוזר. אם אתם גרים בבית עם חצר לדוגמה, כדאי לכם לדאוג להתקין מערכת תעלות ניקוז מי גשם, אם התקנתם כבר בעבר חשוב לשים לב לתחזק את המערכת כל הזמן כדי למנוע תקלות ובעיות.

 

איזה בעיות יכולות להיות כשמדובר על בית עם תעלות ניקוז מי גשם?

אחת הבעיות הנפוצות ביותר כאשר מדובר על תעלות ניקוז מי גשם היא קולטנים סתומים. הרבה פעמים במקרים של הצפות מדובר למעשה באיזשהי סתימה באחד מצינורות הניקוז של המים. אם מזניחים את הצנרת הזו, היא עלולה להיסתם מלכלוך, עלים, אבנים וכן הלאה. כאשר הצינור סתום, המים לא יכולים להתנקז, והם עלולים להצטבר על גג הבית שלכם. במקרים כאלו. לאחר תקופה ארוחה, המים שמצטברים עלולים לנזול לפנים הבית ולייצר רטיבויות מזיקות שונות. לכן, אם אין לכם תעלות ניקוז מי גשם כדאי מאד שתשקלו להתקין כזו לפני החורף הבא. אם יש לכם כזו מערכת, תדאגו לתחזק אותה באופן שוטף.

 

מאיזה חומרים עשויות תעלות ניקוז מי גשם?

כיום ניתן למצוא תעלות ניקוז מי גשם מחומרים שונים. החומרים הפופולריים יותר הם נירוסטה ובטון פולימרי. כאשר מעוניינים בגימור יותר מטלי ועדין, נשתמש לרוב בתעלות ניקוז מי גשם עשויות נירוסטה. הנירוסטה עמידה לחלודה, והיא נראית טוב אם מדובר באיזור בו הצנרת חשופה. יחד עם זאת, אם צפוי עומס של גשם ורטיבות, כדאי בדרך להשתמש בתעלות שעשויות בטון פולימרי. בטון פולימרי מתאים במיוחד במקרה של תעלות ניקוז מי גשם משום שהוא חומר ייחודי, עמיד בפני שינויי טמפרטורה ולחות, קל לשימוש בתהליך הייצור כך שמאפשר ליצור צורות, זווית וגדלים שונים בקלות יחסית.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!