מדוע כדאי לי לעבוד עם קבלן רשום?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אין דבר מרגש יותר מאשר שיפוץ בית. כאשר אנו משפצים את הבית אנו למעשה משפצים את הדבר החשוב ביותר בחיינו והופכים את הבית שלנו למקום שיותר כיף לגור בו ויותר מהנה לגור. לכן אפשר לראות כי כל כך הרבה ישראלים בוחרים כל שנה לשפץ את הבית שלהם. אך יש גם משהו מפחיד בשיפוץ הבית וזה שהקבלן יעבוד עלינו או ירמה אותנו. יש כל כך הרבה נוכלים בתחום עד שקשה להתמודד עם הבעיה הזאת. אז מה עושים? אם כן יש דבר אחד שיכול לעזור לכם וזה לברר אם לקבלן יש רישיון והאם הוא קבלן רשום. אם הקבלן רשום זה צריך לאותת לנו כי הוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וזה יתרון עצום שאי אפשר להכחישו או לבטלו במחי יד ולכן כדאי לברר את הנושא הזה לעומק.

הוצאת רישיונות קבלן: איך עושים את זה?

עקב העובדה כי קבלן רשום הוא קבלן אמין יותר עולה השאלה איך אנו יכולים להוציא רישיון קבלן? אם כן אתם צריכים לדעת כי רישיון קבלן זה לא דבר שכה פשוט לקבל. קודם כל אתם צריכים לעבור מבחן של משרד השיכון בכדי להיחשב לקבלנים רשומים. חוץ מזה אתם צריכים וותק של חמש שנים וחוץ מזה אסור לכם לפשוט רגל בשנים שלפני הרישום. כך אתם יכולים לראות כי הרישיון של הקבלן הוא כלי מרכזי שעוזר לנו לבחור את הקבלן הטוב ביותר וזה נתון חשוב ביותר שאסור לזלזל בו וכדאי לתת עליו דגש בעת בחירה בקבלן זה או אחר.

שימו לב לצוות של הקבלן ולא רק לקבלן

אין ספק כי הנושא של קבלן רשום תנאים הוא חשוב ביותר ואנו חייבים לשים אליו לב בעת בחירת הקבלן. אנו חייבים לשים לב לשאלת הרישום ולא לזלזל בנקודה זו. עם זאת אנו רוצים להאיר נושא נוסף שהוא לא פחות חשוב וזו השאלה אם מי הקבלן הרשום עובד. בסופו של דבר הקבלן לא מבצע את רוב העבודה אלא הפועלים שלו ולכן אנו חייבים להבטיח כי הפועלים עושים גם הם את העבודה על הצד הטוב ביותר. אתם יכולים לבחור קבלן מצוין אך כזה שעובד עם עובדים גרועים ואז אתם תהיו בבעיה קשה ולכן כדאי לעבוד אך ורק עם קבלן שיש לו צוות מצוין ולא להתפשר על נקודה זו.

בטיחות – ערך עליון בעבודת שיפוצים

היכנסו לאתר https://yuvalsegal.co.il/ ולמדו עוד על הנושא של קבלנים רשומים. כאן אנו רוצים לומר כי בעת עבודת קבלנות יש לשים דגש עצום על נושא הבטיחות. אנו חייבים להבטיח כי הקבלן יעבוד בצורה הבטוחה ביותר שיש וזה דבר שאסור לנו להתפשר עליו אם אנו רוצים לקבל עבודה בטוחה ללא תאונות.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!