מדוע לא כדאי להתעלם מסקר עצים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

לפני שרוכשים חלקה או קרקע שמייעדים אותה לבנייה, כדאי מאוד לערוך סקר עצים בידי אגרונום שמתמחה בסקירות עצים. המשמעות הפעולה הזו היא הבנה של סוג העצים שנמצאים על הקרקע ובמיוחד – האם ישנן חובות חוקיות מסוימות שקשורות לשימורם של העצים – דבר שעלול לייקר ולהאט את הליכי הבנייה על הקרקע.

החשיבות של סקר עצים

כאשר בוחרים שלא לעשות סקר עצים, במיוחד בשטח שכולל מספר עצים משמעותיים למעשה הרוכשים חושפים את עצמם לאפשרות שבה לאחר הרכישה הם ייאלצו לשלם סכומי כסף גדולים על שימור והעתקה של עצים – כמחויב מהליכי התכנון והבנייה עם הרשויות. ניתן ללמוד עוד על סקר עצים באתר : https://www.oritrees.co.il/

במקרים נדירות יותר, יכולים למצוא את עצם הרוכשים מול אדמה שהם לא יוכלו לבנות בה בית, או לא גדול כמו שהם חשבו מפני שהם לא יכולים להזיז את העצים שנמצאים על החלקה או שזה פשוט יקר מידי ולא משתלם.

המשמעות של סקר עצים טרם רכישת קרקע היא בטוחה ממישור נוסף שיהיה אפשר לבנות על הקרקע בתים באופן שמעוניינים, במסגרת הזמנים והתקציב שרוצים. 

מה המשמעויות של סקר עצים

כאשר מדובר על עצים שנמצאים באדמה, למעשה ישנן שלוש אפשרויות משמעותיות; שימור של העץ, העתקה של העץ למקום אחר או עקירה של העץ. כאשר עושים סקר עצים, בהתאם למטרה הראשונית של רכישת הקרקע – מראים את האפשרויות השונות שעומדות בפני כל עץ ועץ על מנת לפעול באופן היעיל ביותר.

העבודה העיקרית של האגרונום בסקר העצים הוא מיפוי מדויק של העצים – סוגי העצים, גילם, המיקום המדויק שלהם, תכונות, המצב של כל עץ (מצב מסוכן, גרוע, טוב או סביר) ודינים שרלוונטיים לעצים – כל זאת על מנת להעניק תמונה מדויקת כמה שיותר באשר לעצים שנמצאים. 

גם במצב שבו החוק לא מורה על בעיה ונמצאים עצים מתים או גוססים על הנכס – יש לפנות אותם בתהליכים מוסכמים לפני שמתחילים את הבנייה. דבר שצריך לשים לב אליו ולחשב אותו בעלויות הכוללות של העסקה. לאחר מיפוי מדויק ניתן להבין כמה עבודה מקדמית יש על השטח.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!