מדריך לבחירת שיש

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם
צילום freepik

אין ספק שהשיש הוא האלמנט הבולט והחיוני מכל בתוך חלל המטבח. כיום לא ניתן עוד להסתדר ללא השיש וחשיבותו הפונקציונלית גדולה ביותר. הוא מתפקד כמשטח עבודה שמשמש אותנו בתדירות יומיומית קבועה ומשפיע מאוד על האווירה והמראה של החלל כולו. לכן בבחירת השיש שלכם למטבח, תצטרכו לשקול היטב את סוג השיש ואת יתרונותיו ולהביא בחשבון גם חסרונות קיימים בכל אחד מסוגי השיש.

השלב הראשון הוא להתמקד בבחירת חומרי הגלם האפשריים: אבן קיסר, גרניט, דקטון, סיילסטון ועוד. לאחר מכן, חשוב שתבינו מהם הדרישות שלכם מהשיש ברמה הפרקטית, ברמת האישיות, הגוונים והמראה. מכיוון שאת השיש לא מחליפים בתדירות גבוהה ולעתים גם לא מחליפים אותו כלל, תצטרכו לבחור במראה ובתכונות המדויקים שישמשו אתכם לטווח ארוך מאוד. ולסיום, עליכם להתאים את השיש הנבחר גם לתקציב האישי ולכן מומלץ להגדיר מראש את התקציב שמוקצה לטובת השיש, כדי למנוע חריגות מהתקציב הכולל של הבנייה או השיפוץ.

איך לבחור שיש למטבח?

בכל כניסה לעמוד של שיש למטבחים תמצאו מגוון רחב מאוד של אפשרויות. כל אחת מהאפשרויות תבשר לכם על נוחות, מראה ופונקציונליות מדהימים, תספר לכם כמה נוח ונעים לעבוד ולשהות במטבח ועד כמה המחיר שווה לעומת מה שאתם רואים על הנייר. אלא שבשלב זה אין לפעול לפני שפניתם לאותה חברת שיש ושאלתם אותה את כל השאלות האפשריות בנוגע לטיב החברה והבנייה, איכות השיש המסופק על ידה והאם ניתן להתייעץ עם נציג מקצועי שיתאים בין כל הדרישות והצרכים שלכם, למראה ולמסגרת התקציב הקיימת.

צריך לזכור שלא כל סוגי השיש הקיימים מתאימים למטבח המודרני שבו מתבשלות ארוחות רבות מידי יום. ישנם סוגי שיש שיתאימו לצרכים דקורטיביים יותר, בעוד שאחרים יצטרכו לתפקד גם ברמה הפונקציונלית ולשרוד שנים רבות של הכנות, חיתוכים וחומרים בגבורה רבה. חלק מסוגי השיש יחזיקו מעמד אם תניחו עליהם סירים לוהטים או אפילו את ספל הקפה החם של הבוקר. אחרים יהיו נפלאים ומדהימים למראה, אך יצברו כתמים אם רק תעזו לעשות זאת.

בחירת עיצוב השיש

כל שיש למדרגות, לחיפוי, למטבח או לחדר הרחצה מתקבל במאות טקסטורות, דגמים וסגנונות. עולם השיש מושפע מקולקציות חדשות ומטרנדים עיצוביים ולכן תמצאו מידי שנה סוגים חדשים ושילובים בין צבעים, אלמנטים ומרקמים אחרים. מומלץ לעיין בקטלוגים שונים, להשקיע בביצוע כניסה לעמוד של שיש למטבחים או מדרגות מחברות שונות, לשאול שאלות ולנסות לשחק עם הדגמים והעיצובים הקיימים לקבלת השראה.

כמה עולה השיש?

בין אם חיפשתם חברה להתקנת שיש במטבח ובין אם חברת שיש למדרגות, עליכם לסקור את הצעות המחיר מכל חברה על מנת להחליט עם מי מומלץ לעבוד. מחיר השיש נע בין 250 ₪ למ"ר בסוגים הפשוטים והזולים ביותר ועד ל-10,000-15,000 ₪ למטר וצפונה משם בדגמים היוקרתיים ביותר. הבחירה בשיש מורכבת מהיכולת שלכם להשקיע בשיש טוב ואיכותי, אך אל תשכחו כי מה שאמור להנחות אתכם יותר מכל הוא הפרקטיקה, שלהבדיל מכל אלמנט אחר לבחירה תישאר איתכם לטווח הזמנים הארוך ביותר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!