מה הבדיקות שחשוב לבצע לפני כניסה לבית חדש?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

לא קונים חתוך בשק היא אמרה שעלולה להישמע כקלישאה אבל כאשר מדובר בכניסה לבית חדש ("מהניילון") היא מקבלת משמעות חשובה. אכן, יש לבדוק ולוודא כי כל מה שהובטח לכם בחוזה, אכן מתקיים. כשרוכשים דירה מקבלים את המפרט הטכני המלא, לרבות האביזרים. חשוב לבחון בקפידה שאין פערים בין מה שכתוב בחוזה לבין המציאות. ככל שמתגלעים פערים כאלה, זכותכם ואף חובתכם לדרוש מהקבלן כל תיקון ושינוי נדרש לפני וכתנאי לרכישת הדירה.

הבדיקות החשובות

  1. חשוב לבדוק כי הותקנו כל נקודות החשמל שהיו בתכנית. בדיקת חשמלאי היא חיונית ונדרשת. (לא בכדי יש ביקוש להתקבל אל קורס חשמלאי בודק). חשוב לבדוק את לוח החשמל, לוודא שאין חוטים גלויים או שקעים חשופים.
  2. חשוב לבדוק רטיבות ונזילות, העלולות להיגרם מפגיעה בצנרת בתהליך הבנייה. בדקו שאין התנפחות והתקלפות של טיח, כתמים, ריח עובש. אל תתפשרו גם אם התיקון מחייב הרמת הריצוף או חיפוי מחדש של קירות.
  3. בדקו היטב את כל נקודות המים ואת חיבור הכלים הסניטריים. בדקו שאין נזילות, כי האיטום מלא. בדקו גם את ברזי המים ונסו זרימה של מים קרים וחמים.
  4. בדקו היטב את איטום הפתחים.  דלתות וחלונות שלא נסגרים היטב עלולים להיות פתח לכניסת אבק ולכלוך, למנוע את קירור הבית וחימומו המיטביים.
  5. בדקו היטב את הריצוף ואת חיפויי הקיר. לבד מפגם אסתטי, ליקויים בהם עלולים לגרום למעידות.
  6. מומלץ לבדוק האם הניקוז פועל היטב, כדי למנוע היתכנות של היקוות מים ויצירת שלוליות.

רוצים שקט וביטחון?

אם אתם רוצים (ניחוש מושכל: אתם רוצים!) לישון בשקט ובביטחון, לפני הכניסה לדירה וודאי אחריה, חשוב שתכללו בסך כל עלויות הדירה החדשה גם את עלות בודק מקצועי, אשר רצוי לשכור את שירותיו לביצוע בדיקה יסודית, מקיפה, שבמהלכה יידרש לכל מה שצריך וחשוב לבדוק. יש לו הידע והכלים הנדרשים, והוא ודאי יוכל לתת לכם תמונה מדויקת של מצב הבית וימליץ לכם כיצד להתנהל מון הקבלן אם וככל שיתגלעו ליקויים.

כשהיינו ילדים נהגנו לומר- "לא כל הנוצץ זהב הוא". מצד אחד, טוב מראה עיניים, אבל מצד שני מראה כזה, ודאי כשהוא טוב ויפה, עלול להטעות; לכן נדרשת בדיקה קפדנית של כלל המערכות, האביזרים, החזות. מדובר ברכישת נכס לשנים, לחיים, ובדיקה לפני כניסה מחויבת המציאות.

חשוב לקרוא היטב את ה"אותיות הקטנות"- במירכאות ובלעדיהן- לפני הכניסה לבית, ולוודא מבעוד מועד, כי תחול על הקבלן אחריות בלעדית לתיקון כל הליקויים שעלולים להתגלות במהלך בדיקה לפני מסירה.

כאשר מדובר בנכס שעלותו גבוהה מאוד, אין שום בדיקה מיותרת. נכון ומוצדק לבחון את הדירה בעיניים מקצועיות ואובייקטיביות של בעל מקצוע מומחה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!