מה הקשר בין קילוף של הקירות לבין איתור נזילות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

באחוז גדול מהמקרים, כאשר הקירות מתקלפים, זה מראה שיש נזילה או אפילו נזילות של מים. במקרים אחרים, זה יכול להיגרם כתוצאה מבלאי טבעי, הקירות שנשחקו עם השנים וכדומה. העניין הוא שכאשר אנחנו מזהים קירות שמתקלפים לנו בתוך הבית, הדבר הראשון שעומד לנגד עינינו הוא לתקן את הקילוף הזה וליצור בקירות מראה נקי, חדש ואסתטי כמה שיותר מהר. העניין הוא שהדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו הוא שאחרי שנתקן את הקילוף, הוא יחזור תוך זמן קצר.

 

לכן, לפני שמזמינים צבעי או מומחה לאיטום כדי שיתקן את הקיר שלכם ולהפסיק את המראה המתקלף, חשוב קודם כל לבדוק שאין נזילה ואם אכן קיימת כזו, לתקן אותה. לא מספיק רק לתקן אותה, אלא לבדוק שאין כמה נזילות או בעיה נוספת בדיוק באותו אזור. חשוב לזכור כי הקילוף של הקיר הוא הסימפטום והשאלה שאתם צריכים לשאול היא בעצם מה קורה מתחת לפני השטח.

 

כדי להימנע מקילופים חוזרים חייבים לאתר את הנזילה ולייבש את הקיר

כאמור, כדי שהקיר יתוקן כמו שצריך, לא מספיק לקלף את הקילוף, צריך לקרוא למומחה איתור נזילות שיאתר את מקור הנזילה, יתקן את הנזילה עצמה ורק אז לייבש את הקיר ולתקן את הקילוף. אם לא תאותר הנזילה, מה שיקרה בעצם זה שהקיר יחזור להתקלף פעם אחר פעם. אמנם כל הפעולות שיש לבצע, בכדי שהקיר המתקלף יתוקן נחשבות לפשוטות וגם לדי זמינות, אבל אחרי הקילוף, צריך להמתין למשך מספר שעות, עד שהקיר יתייבש לגמרי. לאחר מכן צריך לסייד את הקיר מחדש, להוסיף לפחות שכבה אחת של צבע או לפעמים יותר מזה.

 

למעשה, כל שלב כזה דורש ידע מקצועי, סוג של מיומנות וניסיון. עלינו גם להקפיד על הגנה מפני נזקים אחרים שנוצרים בתהליך הצביעה ולכלוך. חשוב גם להבין כי לפעמים התוצאות יהיו אך ורק זמניות, לרוב זה קורה כאשר אנחנו לא מנסים להבין מה גרם לקילוף של הקיר.

 

סוגים של נזילות מים שגורמים לקילופים של הקירות בבית

  • פיצוץ שנוצר בצנרת עצמה
  • מערכת איטום לקויה
  • נזילות של מים שנוצרות כתוצאה מקורוזיה
  • כאשר מים חודרים מבחוץ כתוצאה ממי גשמים למשל

 

לסיכום, נזילות מסוגים שונים הרבה פעמים באות לידי ביטוי בתהליך הקילוף של הקיר. אם נבין מה עומד מאחורי הקילוף, מה גרם לו ונתקן את הבעיה בצורה יסודית, עדיף דרך התייעצות עם מומחה לאיתור נזילות, התיקון יחזיק מעמד לאורך זמן ונמנע קילופים חוזרים של הקירות.

 

 

הקירות מתקלפים? יש לכם נזילה ואין לכם מושג מאיפה היא מגיעה? פוחדים שהנזק יחמיר ככל שהזמן עובר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים של איתור מוצאים כל נזילה ומתחייבים לתוצאות הטובות ביותר ללא פשרות.

 

השילוב בין הידע המקצועי שנצבר אצל המומחים שלנו לאורך השנים, שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר והרצון העז שלנו לעזור לפתור כל בעיה מאפשרים לנו להעניק שירות מקצועי ללא פשרות ובמחיר הוגן. לפרטים ומידע נוסף על איתור נזילות, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!