מה כדאי לבדוק לאחר קבלת מפתח מקבלן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

זמן קבלת המפתח לדירה מהקבלן תמיד יהיה זמן מתוח. ישנו הרבה חוסר וודאות התקופה הזו והחשש מגילוי מאוחר של תקלות מרחף מעל הדיירים העתידים להיכנס לדירה. לכן, לרוב כדאי להגיע ולבדוק את הדירה דווקא לפני קבלת המפתח. כך בעצם תוכלו להגיע למעמד קבלת המפתח רגועים ובטוחים יותר. אך אם אין לכם אפשרות להגיע לפני, גם אחרי חתימה על קבלת המפתח זה עוד לא מאוחר מידי. ניתן להגיש לקבלן חוות דעת הנדסית ממהנדס בדק בית ולדרוש לתקן בהקדם אם התגלתה תקלה. אז על מה חשוב להסתכל לאחר קבלת מפתח מהקבלן?

על מה כדאי להסתכל לאחר קבלת מפתח מהקבלן?

אחרי שחתמתם על קבלת מפתח מהקבלן, לרוב תמצאו עצמכם ממהרים לחפש תקלות ולבדוק כל פינה בבית. חשוב לציין שכדי להגיע בראש שקט לרגע הזה תמיד כדאי לערוך את השיפוץ עם קבלן שיפוצים מומלץ וכך בעצם לדעת מראש שאתם בידיים טובות.
ובכל זאת, על מנת למנוע מכם לבזבז זמן יקר, ערכנו עבורכם רשימה של כמה תקלות משמעותיות ונפוצות שיהיה כדאי לבדוק אותן.

כמו כן, תמיד כדאי להזמין אליכם לדירה מהנדס בדק בית שיערוך את הבדיקה בצורה הטובה ביותר.

התקלות שעלולות להתגלות:

  • סממני רטיבות בקירות הבית – אחת התקלות הנפוצות ביותר היא חדירת מים והופעת סימני רטיבות על קירות הבית. לעיתים חדירת המים תהיה מבחוץ ולעיתים נאלץ לאתר את מקור הרטיבות. כך או כך, על הקבלן יהיה לאתר את התקלה וכן גם לפתור אותה.

  • אריחים פגומים או שבורים – אריחים שבורים שהונחו בכל זאת או אריחים בעלי פגמים קטנים בקצוות. כל אלו נחשבים ליקויים ועל הקבלן יהיה להחליף כל אריח אשר נמצא פגום.

  • עבודות איטום לקויות ברחבי הדירה – בעיות איטום יכולות להתבטא בכמה מוקדים שונים כמו למשל היעדר רובה איטום בין אריחי המקלחת, שיפועים לא תקינים במרצפות אשר אמורים להיות מופנים לכיוון הניקוז, איטום סביב הברזים, חיתוך צינורות אינסטלציה לא מקצועיים מספיק ועוד. הקבלן מחויב לטפל בכל הליקויים מסוג זה על מנת להבטיח את תקינות הדירה גם שנים קדימה.

ישנם כמובן עוד ליקויים שכדאי לחפש. בשורה התחתונה, במקרים כמו אלו תמיד כדאי להיעזר באיש מקצוע מנוסה שידע להבטיח שלא תופתעו לרעה בעתיד.

האם כדאי להשוות מחירים?

השוואת מחירים מקובלת היום בכל תחום בו מתבצעת רכישה. כשמדובר על שיפוץ או בניית מבנה מגורים, תמיד כדאי לקחת הצעות מחיר ולהשוות מחירים. באם למשל, ברצוננו לשכור את שירותו של קבלן לביצוע עבודות גבס תמיד כדאי לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות. כמו כן, מומלץ גם לנסות לקרוא המלצות על בעלי המקצוע הרלוונטיים. 

לסיכום, כשמדובר במבנה בו אתם עומדים לגור, אל תתפשרו על אף שלב בדרך.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!