מחירון עבודת אינסטלציה – הכינו את עצמכם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

עבודת אינסטלציה יכולות לתפוס אתכם לגמרי לא מוכנים, ולכן אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת שלא תופתעו. אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לב, זה כמובן העלות של העבודה שאותה האינסטלטור מבצע. לכל עבודה יש את העלויות שלה, ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם לא מכניסים את עצמכם למקום שלא תוכלו לעמוד בו. אז כמה יעלה לכם להזמין אינסטלטור? וכמה תצטרכו לשלם על עבודת אינסטלציה?

רק לפני שאתם נכנסים אל תוך עובי הקורה, חשוב מאוד שתבינו כי חשוב מאוד לבחור אינסטלטור על פי המקצועיות שלו. השתדלו שלא לבחור אינסטלטור או כל איש מקצוע אחר רק על סמך הצעת המחיר שלו, כי כך תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו האינסטלטור שהזמנתם לא יהיה מספיק איכותי ומקצועי.

כמה יעלה ביקור של אינסטלטור?

לא תמיד כאשר אתם מזעיקים אינסטלטור הוא יצטרך לבצע משימה מורכבת. ישנן עבודת אינסטלציה פשוטות במיוחד, כאלה שהאינסטלטור יכול לפתור בתוך מספר דקות. ברוב המקרים התשלום על ביקור של אינסטלטור או על ביצוע עבודה קטנה ינוע בין 150-250 שקל בלבד. כל זאת בתנאי שלא היה צורך לבצע תיקונים מורכבים או החלפות יקרות, שכמובן עשויות להשפיע על העלות.

כמה אמורה לעלות פתיחת סתימה?

פתיחת סתימה היא אחת מאותן עבודת אינסטלציה המבוקשות ביותר. מרבית האינסטלטורים מתעסקים בפתיחת סתימות על בסיס קבוע, ולפיכך לא מן הנמנע כי גם אתם תצטרכו בשלב מסוים לשחרר סתימה בבית או בעסק שלכם. העלות של פתיחת סתימה משתנה בהתאם לחומרה שלה, אך ברוב המקרים מדובר על הוצאה כספית של 300-500 שקל בסך הכול. כמובן שיש מצבים שבהם המחיר יכול להיות יקר יותר, ואתם צריכים לברר זאת עם האינסטלטור.

מה המחיר של טיפול בנזילות?

עוד עבודת אינסטלציה נפוצה מאוד זה איתור ותיקון של נזילות, אך כאן המחיר הוא קצת פחות אחיד. העלות של איתור ותיקון של נזילה עשוי להתחיל מכמה מאות שקלים ולהסתיים באלפי שקלים. כל זאת בהתאם לכמות הנזילות ולסוג התיקון שהאינסטלטור נדרש לבצע. החדשות הטובות הן שברוב המקרים תיקון מהסוג הזה אמור לעלות בין 500-800 שקל, רק במקרים חריגים הוא יחצה את הרף הזה – ואתם כמובן צריכים להיות מודעים לכך.

מחיר גבוה? לא בהכרח אומר תיקון איכותי

לא משנה איזה סוג של עבודת אינסטלציה אתם צריכים לבצע, אתם צריכים ליחס לעלות את הפרופורציות שלה. אתם לא יכולים להתבסס אך ורק על העלויות כי זה יכול לעלות לכם ביוקר, אתם צריכים להתבסס על המקצועיות ועל הניסיון של האינסטלטור. רק לאחר מכן אתם תוכלו לבדוק את העלויות, כך שבסוף תוכלו לקבל את הצעת המחיר הזולה והמשתלמת ביותר – כי לא מתקנים בכל מחיר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!