מי קונה שערים מברזל אם יש שערים מאלומיניום?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

שער לבית הפרטי או לעסק זה עניין בסיסי. כל מי שנמצא במבנה קרקע חייב שיהיה לו שער כזה או אחר. נכון להיות ניתן לייצר שערים במגוון רחב של חומרי הגלם. החוכמה מבחינתכם תהיה למצוא את חומר הגלם הכי טוב שיש. עד לפני כמה שנים היה נהוג לראות שערים מברזל, אך בשנים האחרונות אנו רואים שינוי של המגמה. אנשים כבר לא רוכשים שערים העשויים מברזל, הם מעדיפים לרכוש שערים מאלומיניום. אם אתם נמצאים רגע לפני רכישת שער חדש, אנו מציעים לכם לקרוא את המאמר הבא. נסביר לכם מדוע שווה להשקיע בשער מאלומיניום ולא לרכוש שער מברזל.

 

שער מברזל יכול להיות מאוד מסורבל

את השער הכניסה לבית או לעסק תצטרכו לפתוח בכל יום כמה פעמים. מכיוון שהברזל הוא אחד מחומרי הגלם הכי כבדים שיש, זה יכול להיות מסובך לפתוח את השער. יהיה לכם מאוד קשה להזיז את השער ממקומו על מנת לפתור אותו. לעומת זאת האלומיניום ידוע בתור חומר גלם קליל מאוד, כזה שאפשר לפתוח ולסגור בקלילות. אפילו ילדים קטנים יצליחו לפתוח ולסגור את השער ללא בעיה.

ברזל חזק – אך האם הוא יותר עמיד?

כמו שאמרנו שערי ברזל ידועים בתור שערים כבדים ומסורבלים מאוד. אך האם זה אומר כי הם גם יהיו יותר עמידים? אולי זה מה שהמחשבה שלכם אומרת לכם. אך בפועל הברזל לא באמת יותר עמיד בהשוואה לאלומיניום. אפשר להגיד כי מבחינת עמידות יש שוויון בין חומרי הגלם הללו. האלומיניום יכול להחזיק מעמד זמן רב, וזה ללא ספק עניין שלא תוכלו לעבור עליו לסדר היום.

המחיר של שערי אלומיניום שווה את זה

אם יצא לכם כבר לקבל הצעת מחיר, בוודאי שמתם לב כי יש הבדל במחיר בין שערי אלומיניום לבין שערים מברזל. דווקא השערים העשויים מאלומיניום יהיו יותר יקרים בהשוואה לשערים העשויים מברזל או מכל חומר גלם אחר. אך במקרה הזה ההשקעה הכספית לגמרי שווה את זה. אתם תרוויחו שער כניסה שישרת אתכם בצורה נאמנה לאורך זמן. לא תצטרכו להחליף את השער כל כמה שנים בגלל שהוא לא מספק את הסחורה.

שער אלומיניום כמעט ולא דורש תחזוקה 

אין לכם זמן לשבת בבית ולתחזק את שער הכניסה? אנו בהחלט יכולים להבין את הטענה הזאת. אף אחד לא ירצה לבזבז זמן רב בתחזוקה של שערי כניסה למבנה. שערי ברזל דורשים תחזוקה מרובה בהשוואה לשערים העשויים מאלומיניום. כך שאם אין לכם כוח לתחזק את השער, אלומיניום זוהי הבחירה הנכונה מבחינתכם. השער הזה תמיד יראה כאילו תחזקתם אותו לאחרונה, אך המציאות תהיה שונה.

תרכשו שער שמשאיר רושם ראשוני חיובי

 

ברגע שאנשים נכנסים אליכם לבית או לעסק הם קודם כל יראו את השער. שערי אלומיניום פשוט נראים טוב בהשוואה לכל אחת מהאפשרויות האחרות. לכל חומר גלם אחר יש מינוסים שונים מבחינת הנראות החיצונית שלו. כאשר מדובר על שערים מאלומיניום נדיר מאוד למצוא. תוכלו להסתכל על תמונות של שערים מאלומיניום כדי שתוכלו להבין בדיוק על מה אנו מדברים כאן.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!