מספקת הובלות קטנות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מדי פעם אפשר לראות במדיה החברתית בקשה לקבל המלצות על חברה אמינה אשר מספקת הובלות קטנות. לא תמיד הובלה כזאת היא אותה הובלה אצל כל אחד ולכן כשאתם מבקשים המלצה פרטו ככל האפשר מה אתם צריכים. אם אתם עצמאים שזקוקים להובלה של מספר פריטים ללקוחות שלכם, חפשו חברה שיש לה שירות מגוון גם לזה. הובלות כאלה יכולות להיעשות גם למשרדים שזקוקים למעבר או גם להעברות של ציוד וחומרים שונים.

freepik

מעבר דירה קטנה ואריזה

כשאתם מתכוננים לקראת מעבר דירה זה מתחיל עם האריזה, עם ההכנות שאתם עושים ובודקים מה יכול וצריך לעבור אתכם ומה נשאר מאחור. זרקו כל מה שאפשר וכך גם המחיר של ההובלה יוזל. אתם לא צריכים לקחת אתכם כל דבר ותגלו מהר מאוד שזוהי הזדמנות טובה לעשות ארגון מחדש של כל מה שיש לכם בחיים. קחו בחשבון שהתמחור נעשה גם על פי מספר ארגזים ורהיטים ולכן אולי כדאי לפעמים להוזיל בדרך זו את כל המכלול.

מי מוביל?

מי שמוביל את הדירה הוא בדרך כלל מישהו שקיבלתם את שמו בעבר בצירוף המלצה חמה. בכל הכבוד לשביעות הרצון של הממליצים, בקשו מהם פרטים על אופי המעבר שלהם ומה נדרש מהם. לא כל חברה אשר מספקת הובלות קטנות בירושלים יכולה להתאים לכם אם אין לה למשל את הציוד שנדרש כדי להוריד פריטים מיוחדים. יכול להיות שיש לכם רק כמה ארגזים ומיטה, למשל, ופסנתר כבד, ולכן החברה תצטרך להזמין מנוף ולחייב אתכם במחירו.

מה חשוב לדעת על הובלות קטנות?

הובלות כאלה אינן יקרות אמנם אבל כדי להזמין עבודה במחיר נוח המוביל שלכן יספק אותן ביום שבו הוא עושה עבודות כאלה באזור שלכם. הובלות כאלה שולחות אותו בכל פעם לאזור אחר ולכן הוא עלול לצרף כמה ביחד כדי שיהיה לו כדאי לצאת לדרך. זה אומר שהמחיר שלכם יהיה הוגן אבל היום שבו תעשו את ההובלה והמעבר לא יהיה תמיד מה שנוח לכם. יש למובילים כאלה בדרך כלל כמה תאריכים שתוכלו לבחור ביניהם אבל עדיין תצטרכו להתגמש.

מי מוביל?

המובילים שעושים עבודות קטנות מסתפקים במשאיות קטנות ולכן הם משתדלים לקבל עבודה שמתאימה לתפוסת המשאית שלהם. אם יש בעיה מיוחדת שדורשת ציוד להורדת פריטים במנוף או ברמפות מיוחדות יכול להיות שלא יהיו להם הכלים לכך. כשאתם מזמינים עבודה כזאת יש לוודא לא רק ביטוח ואחריות לכל החפצים שלכם, אלא גם לקחת בחשבון שלא יהיו ערוכים לעבודה כמו שלכם. ודאו שאכן הם יכולים לספק לכם את השירות הזה.

בקשו מידע ותמחור מפורט

כדי להיות בטוחים שקיבלתם את השירות המלא ולא תיתקלו בבעיה ביום ההובלה, בקשו פירוט של הצעת המחיר ומה היא כוללת. זה אמור לכלול את כל הפריטים, את הזמן ואת הדרישות המיוחדות, אם יהיו כאלה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!