מעקות ברזל – שילוב של בטיחות ויופי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

ישנם שני אזורים בבית הדורשים מעקה בטיחות. הראשון הוא המדרגות ואלו יכולות להיות פנימיות וחיצוניות. השני הוא כל מפתח בגובה. לרוב מדובר על המרפסת, אך ישנו צורך להציב אותו גם בבתי קומות שהדרך למנוע נפילה בניהן תהיה הצבה של מעקה.

חלקנו נוטים לחשוב שהצבת מעקה היא עניין של מה בכך. מדובר על פרט, שיכול להיות יפה יותר או פחות, אך זה לא הדבר הראשון שחשוב לשים לב אליו. עמידה בתקן ושמירה על בני הבית והמבקרים בו, צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות. לשמחתנו, אין כל סיבה שהבטיחות תבוא על חשבון היופי אלא להפך, השניים משתלבים זה בזה בקלות.

מעקות לבית – מה אומר התקן?

תקן 1142 קובע את התנאים שצריכים להתקיים על מנת להבטיח סביבה מוגנת. התקן בא לשמור על ילדים ומבוגרים ובסיום הבניה, כשיבוא פקח לבדוק את הבית לפני מסירת טופס 4, הוא יבחן כי המעקה עומד בתקן זה. התקן קובע כי יש להניח מעקה במרפסת שיהיה בגובה של 105 ס"מ ובמרווחים שלא יעלו על 10 ס"מ זה מזה. במידה וישנן בליטות ממשטח הדריכה (כמו ספסל בנוי), יש להעלות את הגובה ל-130 ס"מ לפחות.

בבית, יש להקפיד על מעקה למדרגות שיהיה לפחות בגובה של 90 ס"מ. כמו כן, יש לדאוג להגבהה באזור של גרם המדרגות לגובה של 105 ס"מ. מומלץ להתקין גם בצד של הקיר מאחז יד כך שילדים, בני נוער ומבוגרים יוכלו להיעזר בו בעלייה ובירידה.

הצד האסתטי של המעקה

לאחר שפירטנו על התקן והחשיבות של המעקה, אפשר להתפנות להתייחס לפן האסתטי שלו. המעקה מהווה אלמנט מרשים והוא יכול להיות בולט, גם בחשיבותו וגם בנראות שלו. היום אפשר למצוא מעקות ברזל, עץ וזכוכית. לברזל יש תכונות מרשימות ואפשר לעצב אותו בצורה גמישה וייחודית. שלא כמו הזכוכית שנראית דומה בבתים רבים או העץ שמביא איתו אילוצים רבים, בעל מקצוע המכיר היטב את הברזל, יוכל להפוך את המעקה ליצירת אומנות.

בתהליך היצירה בעל המקצוע יביא בחשבון את התקן והבטיחות, אך אלו לא ישמשו כמגבלה אלא ככללים בלבד. כמובן, התוצאה תהיה בטיחותית, אך שלל האלמנטים שניתן לשלב בברזל יהפכו את המעקה לאחר האלמנטים המרשימים בבית. ניתן ליצור את המבנה הכללי של המעקה ובתוכו ליצור יצירה המותאמת לבית באופן אישי, יצירה ייחודית שאין דומה לה.

מעקות ברזל עושים רק עם מומחים

רק בעל מקצוע המכיר היטב את עבודת הברזל ושמנוסה ביצירת מעקות ברזל, יתאים לבית שלך. לשמחתך, היום קל להציג תיקי עבודות וקל להתרשם מהיכולות של בעל המקצוע. כמו כן, אפשר לשוחח עם לקוחות קודמים כדי ללמוד על אופן העבודה ולוודא כי היא נעשתה בהתאם לתקן ומחזיקה מעמד לאורך שנים.

עליך לזכור כי ברזל חשוף עלול להיפגע כתוצאה מהלחות והמים ולפתח קורוזיה. בעל המקצוע צריך להציע לך עבודה מושלמת ולדאוג לעבודת גמר וצביעה שתגן על הברזל ותמנע ממנו להיחלש או להעלות חלודה. התוצאה יכולה להיות יפיפייה וחזקה לאורך שנים, כל עוד מתבצעת עבודה מקצועית שדואגת לך לאורך כל הדרך.

רשימת הספקים שבאתר

המרכז לבניה פרטית הופך את תהליך הבניה לפשוט יותר מאי פעם. לאחר ששמנו לעצמנו למטרה להקל עליך, אספנו את הספקים הטובים ביותר ואנשי המקצוע המתמחים ביצירת מעקות. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את בעל המקצוע הנחוץ לך מתוך רשימת הספקים שכבר ריכזנו עבורך, כאן באתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!