מערבל בטון – הכלי הנפוץ ביותר באתרי הבנייה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כולנו מכירים את מערבל הבטון הקלאסי, שנמצא בשימוש באתרי הבנייה כבר שנים ארוכות. הגיע הזמן אחת ולתמיד מה תפקידו של מערבל הבטון, ומה כדאי לוודא לפני הרכישה, וגם כמה טיפים מהמומחים כיצד להפיק את המירב ממערבל הבטון שלכם.

מהו בטון?

לפני שנדבר על מערבל בטון, חשוב להבין מה הוא בטון. רוב המבנים בארץ עשויים מבטון, החל ממבנים ציבוריים וכלה במבנים פרטיים. הסיבה לכך היא שהבטון הוא חומר עמיד לתנאי מזג האוויר, והוא מבודד רעש, חום או קור. רוב הבנייה בארץ היא באמצעות בטון, בזכות התכונות הנוחות שלו. כל מי שעוסק בבנייה יודע שבטון הוא תערובת של חומרים – חול, חצץ, מים וצמנט. יש להכין את הבטון על פי "המתכון" המדויק, ולשמור על המינונים הנכונים. חריגה מהמימונים עלולה ליצור תערובת לא נוחה לעבודה.

עמידות בטווח הארוך

הבטון המושלם יהיה במרקם שלא יתפורר, ונוח לעבודה באתר הבנייה. כשנעשה בבטון שימוש נכון, המבנים יכולים להחזיק לשנים ארוכות, גם בתנאים של גשם, שמש קופחת או לחות. הבנייה בבטון נחשבת לאמינה ובטוחה, ולכן היא פופולרית בכל רחבי העולם.

המערבל שעושה עבורכם את העבודה

אי פעם ניסיתם לערבב בעצמכם צמנט, חול, מים וחצץ? בדיוק. זה לא כל כך פשוט לערבב את כל החומרים לכדי תערובת אחידה, ובדיוק בשביל זה נועד מערבל הבטון. על מנת לקבל את המרקם האחיד, יש לערבל היטב את החומרים. החלק שאחראי על פעולת הערבול הוא להבי הערבול. קיימים מספר סוגים של מערבלי בטון – מערבל בטון ידני, על משאית, או על עגלה. מערבל הבטון הידני ישמש לכמויות קטנות, בעוד כשמדובר בכמויות גדולות של בטון, מערבל בטון על משאית יהיה הבחירה הנכונה.

כללי אצבע להזמנת מערבל בטון

גם אם אתם זקוקים למערבל בטון בדחיפות, יש כמה דברים שכדאי לברר לפני שממהרים לרכוש. ריכזנו עבורכם את הטיפים מהמומחים, כדי שתוכלו לשאול את השאלות נכונות.

  1. מרכז כובד נמוך – מרכז הכובד של הבטון משפיע באופן ישיר על היציבות של המערבל, ועל הבטיחות. מרכז כובד נמוך יבטיח שהעומסים יתחלקו בצורה נכונה וישפרו את התפוקה.
  2. חברת היצור – כדאי לבצע מחקר על חברת היצור ממנה מיוצר מערבל הבטון, על מנת לברר שמדובר בחברה איכותית ואמינה, שמוכרת בשוק ובעלת שם עולמי. בדקו מאיזו ארץ המערבל מיובא, מה שיכול להעיד על האיכות שלו.
  3. משך האחריות – בטרם הרכישה, בדקו את משך האחריות על מערבל הבטון. בדקו האם היא כוללת תיקונים, או אספקת מערבל חלופי במקרה של תקלה. כך תוכלו לאתר את ההצעה המשתלמת ביותר, ולדעת שאתם מכוסים בטווח הארוך, על כל מקרה שלא יהיה.

הרכבת מערבל הבטון החלומי

מערבל הבטון הוא כלי שיחסית גמיש לשינויים, תוספות והתאמות למיניהם שיתאימו לאופן העבודה באתר הבנייה, וייעלו אותו. כשמבצעים שינויים כאלה או אחרים במערבל הבטון, חשוב לעשות זאת עם צוות מקצועי שמתמחה בתחום ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת. צוות החברה יוכל לסייע לכם להתאים את מערבל הבטון לצרכים שלכם בצורה ריאלית, תוך הקפדה על כללי הבטיחות והמגבלות של מערבל הבטון.

 

 

 

 

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!