נזילות בבית: כל הדרכים לאיתור

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

חוששים שיש לכם נזילה סמויה בבית? הגעתם למקום הנכון. קבלו את 3 הטכניקות שיסייעו לכם לאתר במיוחד את מקור הנזילה ולתקן אותו.

צילום:freepik

חיישן גז

מדובר על טכניקה חדשנים שבמהלכה בעל המקצוע ירוקן את המערכת ממים וימלא אותה בגז חנקן. לאחר מכן, הוא יסרוק את כל תוואי הצנרת ומהמקום בו בורח גז, החיישן שלו יצפצף.

בכל הקשור לאיתור נזילות, מדובר בטכניקה שמתאימה יותר למקומות גדולים ומורכבים לאיתור, כמו חצרות בתים. מדובר בחיישן שיכול להגיע לעומק של עד 12 מטר בתוך האדמה, יתרון עצום.

מצלמה תרמית

מדובר באחת הטכניקות הנפוצות והיעילות ביותר כיום, המאפשרת איתור מדויק של מקור הנזילה בצנרת הסמויה. המצלמה מסוגלת למעשה לזהות את הפרשי הטמפרטורה בתוך הקיר ומצביעה על האזור הקר ביותר כמוקד הנזילה.

המצלמה מציגה תמונה תרמו גרפית על גבי מסך מיוחד בגוונים של כחות ואדום, המאפשרים לבעל המקצוע לזהות במדויק את מקור הנזילה ולהימנע משבירה נרחבת של הקיר על מנת לתקן.

חיישן אקוסטי

מדובר למעשה במכשיר מיוחד בעל חיישנים שתפקידם לזהות את גלי הקול. באזור בו הם מזהים את הקול של נזילת המים הם פשוט מצפצפים. לשיטה זו חיסרון אחד מרכזי, שכן במידה ומדובר בנזילה שקטה ואיטית מאד, לא תמיד החיישנים יצליחו לאתר אותה.

באיזו טכניקה כדאי לבחור?

על מנת לדעת באיזו טכניקה לבחור, יש צורך בבעל מקצוע מיומן ומנוסה בתחום. אגב, לא תמיד תצטרכו לאתר את הנזילה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ולפעמים אין תחליף לניסיון של שנים בתחום.

בכל אופן, אינסטלטור אמין יגיע אליכם הביתה, יבחן מקרוב את המצב וימליץ על פתרון הולם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!