ניהול נכסים – למי יתאים השירות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כל מבנה כיום, בין אם מדובר בבית פרטי, דירות או מבנים מסחריים, זקוקים לחברת ניהול נכסים שתיקח על עצמה את כל נושא האחזקה, הניקיון, האבטחה ושאר האלמנטים החשובים לתחושה הטובה של הדיירים, העוברים והשבים במקום. אופציה אחרת במידה ואדם קיבל בירושה בית שנמצא במקום מרוחק ממנו, או שאולי קיים בניין דירות משותף שדרוש ניהול, סדר וארגון, הן לנסות לנהל את הנכסים באופן עצמאי; לבצע גבייה, ליצור קשר עם ספקים שונים בתחומי האחזקה הדרושים. נשמע כמו כאב ראש? ובכן, זה לגמרי כך.

 

הכל על ניהול נכסים

ניהול נכסים הינו שירות הניתן על ידי חברות המתמחות בכך, המעסיקות שורה של אנשי מקצוע במגוון תחומים, לכל אחד מהם תפקיד שונה. מה שנוצר בסופו של דבר הוא רשת של שירותים שמטרתם להוריד עול מדיירי הבניין ולעשות את העבודות הללו עבורם; התנהלות מול הדיירים בכל הנוגע לגביה למשל, התנהלות מול רשויות ונותני שירות שונים, טיפול ותיקון בעיות שונות, ונושאים נוספים:

 

                 גבייה – איתור שוכרים לנכסים, וידוא שכל הדיירים אכן משלמים את חלקם בזמן.

                 הפן הטכני – טיפול בתקלות, ניקיונות, ביקורת לכל המערכות השונות במבנה.

                 ייעוץ משפטי – חידוש חוזים בנכס, דיווח לרשויות השונות בכל הקשור למים, חשמל וכדומה.

                 הנהלת חשבונות – כשאדם מחזיק בנכס כדוגמת בניין דירות שבו מתגוררים כמה שוכרים, מדובר בסוג של עסק לכל דבר. כמו כל עסק אחר, גם כאן יש צורך לדווח הרשויות המס. במקום להתעסק עם הניירת והבירוקרטיה, אפשר להשאיר את המשימה לחברת ניהול נכסים שאכן מציעה שירות כזה (שימו לב שלא כולן עושות זאת, כך שכדאי לוודא את זה מראש כשסוגרים חוזה).

 

למה לעבוד קשה כשאפשר להשאיר את המשימות החשובות בידיהם של אנשי מקצוע?

חברת ניהול נכסים קיימת בראש ובראשונה כדי להסיר עול וכאב ראש מהדיירים ובעלי הנכסים בכל רחבי הארץ, על ידי כך שהיא בעצם מעבירה חלק מהמשימות שלהם, אליה. בחברת ניהול הנכסים פועלים אנשי מקצוע בכל תחומי האחזקה, הניקיון, הייעוץ המשפטי והנהלת החשבונות, כל אחד מהם לוקח על עצמו נתח קטן מהפעילות השוטפת הנדרשת לניהול הנכס. חשוב לציין שלפני שחותמים על חוזה עם חברה שכזו, יש למנות בבניין וועד שיעמוד כגוף המייצג מולה – זה שיסגור מולה את החוזים השונים, יעביר את פרטי הדיירים, יקח חלק בביקורות וידווח על תקלות.

 

זוהי הדרך הבטוחה ביותר לוודא שהנכס מנוהל על מי מנוחות, שהסביבה נקייה ואסתטית, שהתקלות מטופלות בזמן ובאופן מקצועי. כעת, כל שעליכם לעשות זה רק לחפש חברה שנחשבת אמינה ומקצועית, בעלת מוניטין חיובי ושורה של לקוחות מרוצים. בקרוב מאוד, תוכלו לחזור לשגרת היום יום בלי להיות מוטרדים בתקלות, האבטחה ובניקיון הסביבה.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!