ניקיון לאחר שיפוץ: כל מה שחשוב לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם
צילום:freepik

סיימתם לשפץ את הבית? מזל טוב, אין כמו להיכנס לבית משופץ, לנקות אותו ולהתחיל לעצב אותו ממש כמו שרציתם במשך שנים.

במאמר הבא נסביר מה זה ניקיון אחרי שיפוץ, למה חשוב לשים לב במהלך העבודה וגם, כמה זמן זה לוקח? כל התשובות בפנים.

מה זה ניקיון אחרי שיפוץ?

בניגוד לניקיון סטנדרטי של חברה לניקיון בתים, ניקיון אחרי שיפוץ נחשב לעבודה מורכבת הרבה יותר, שכן על בעלי המקצוע להתמודד עם שאריות קשות כמו רובה שמרוחה על הרצפה, כתמי צבע עיקשים, שאריות טיח ועוד.

במהלך העבודה, חברה לשירותי ניקיון מקצועיים תבצע ניקוי של כל שאריות הלכלוך שציינו. בנוסף, היא תנקה לכם את החלונות, התריסים, חדרי השינה, הפאנלים, את גופי התאורה ואף את הכלים הסניטריים, ברזים וכיורים.

לאחר מכן, היא תבצע שטיפה יסודית ש כל הבית, עד שהרצפה תחזור לנצנץ במלוא הברק שלה.

מה לא כולל ניקיון לאחר שיפוץ?

נפתח בשורה התחתונה – זכרו שמדובר בחברת ניקיון ולא בחברת שיפוצים או פינוי פסולת. לכן, חברת הניקיון אינה אחראית על פינוי הפסולת של השיפוץ מהבית שלכם, את זה תשאירו לאחריות השיפוצניק.

בנוסף, חברת הניקיון לא אמורה לעשות לכם פוליש. בין אם הכוונה היא לפוליש וקס, קריסטל, ליטוש או סילר, מדובר בעבודה נפרדת שצריכה לקבל ביטוי נפרד בהצעת המחיר. בהחלט יש מקום מצד חברת הניקיון לתת לכם הנחה על העבודה הזו, אך היא אינה כלולה במחיר.

כמה זמן לוקח לנקות בית שעבר שיפוץ?

שאלת מיליון הדולר שהתשובה שלה תלויה בגודל הדירה וכמות החדרים שיש בה. ככל שהדירה גדולה יותר, כך העבודה תהיה מורכבת יותר ותיקח יותר זמן.

בנוסף, במידה והדירה כבר מכילה ריהוט, קחו בחשבון שצוות הניקיון יצטרך להתמודד עם הציוד, להעביר אותו מפה לשם, לכסות אותו ולהגן עליו, מה שעשוי לקחת יותר זמן מהרגיל.

באופן כללי נוכל לומר שניקיון אחרי שיפוץ עבור דירה ממוצעת בשטח של 100 ועד 4 חדרים, אורך לפחות 12 שעות עבודה. במידה וזה לקח פחות, ודאו שהעבודה בוצעה במקצועיות ושהמהירות לא באה על חשבון האיכות.

אלה הדברים שחשוב לשים אליהם לב

ודאו שהציוד שצוות הניקיון מגיע איתו הוא מספיק מקצועי. במידה ואתם רואים עובדים עם דלי וסמרטוט, הדליקו נורה אדומה. צוות מקצועי יגיע עם מכונת ניקיון וקרצוף מקצועית, וכן חומרים איכותיים שתפקידם להסיר את הלכלוך הקשה מהרצפה.

לכן, עוד בשלב השיחה הטלפונית עם בעלי המקצוע, בררו איתם איך הם מתכוונים לנקות את הבית, באיזה חומרים הם נוהגים להשתמש ולא פחות חשוב, באילו חומרים הם יודעים שאסור להם להשתמש, כמו חומצה שיכולה לגרום נזק למרצפות דוגמא.

חשוב לציין – בררו את כל הפרטים מראש, המחיר והאחריות, על מנת להימנע מעליית מחיר באמצע העבודה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!