נפלאות האבן קיסר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

שיש אבן קיסר זוהי אבן שמיוצרת מחומרי גלם שעשויים מקוורץ טבעי בתהליכי חימום ודחיסה שיוצרים משטחים מרהיבים ונעימים למגע, שיש אבן קיסר מגיע בגוונים נדירים ובגימור מרהיב שניתן לראות מכל זווית שמביטים. יש לקחת בחשבון את צרכי המטבח שלנו ולבחון לאיזה צורך בדיוק אנחנו צריכים את השיש, כי הכל תלוי במה הצורך ואיזה שימוש יעשה בשיש, כי יתכן שיש מסוים שלא יתאים למשל להנחת משטחים חמים ושיש אחר לא יתאים לחיתוך בשר וירקות בישירות על המשטח. שיש אבן קיסר יספק לכם צורך זה

יתרונות שיש דקטון

שיש דקטון איכותי למטבח שהוא יחסית בעל משקל נמוך מסוגי שיש אחרים, שיש דקטון הוא משטח שעמיד מאוד משריטות וסדקים שנוצרים במהלך השנים והוא מאוד קל לניקוי ואינו מצריך מאמץ מיוחד לניקוי, מוגן מספיגת מים וכתמים שונים. שיש דקטון איכותי מיוצר תחת לחץ בטמפרטורה גבוהה ביותר כדי ליצור עמידות וחוזק לשיש. מה גם בנוסף שיש דקטון איכותי מתאים להרכבה אפילו בחצר  או במרפסת זאת עקב עמידותו בפני קרינת אולטרה סגולה.

לסיכום  

בסוגי שיש אלו פשוט אפשר להתאהב כי הם שמעניקים את האופי למטבח שלנו ואת המראה היוקרתי והזוהר. בכל גודל עיצוב ומרקם שתבחרו אנו בחברת AVEN המרכז לשיש ואבן לכל אורך התהליך מרגע הייעוץ ועד ההרכבה וכמובן גם לאחר מכן בכל שאלה ייעוץ או מימוש האחריות לשיש שהרכבתם. בשונה מהסוגים האחרים של שיש למטבח קיימים סוגים נוספים כמו שיש גרניט, שיש פורצלן או משטחי דקטון הם אופציה נוספת לבחירת שיש כמו שיש חברון, אך מה שנחשב היוקרתי והמרהיב ביותר באמידותו חוזקו הוא כמובן שיש אבן קיסר שכמובן ניתן גם אצלנו למצוא שיש דקטון איכותי, כמובן שיש לקחת בחשבון מרכיבים נוספים כמו תקציב וצורך ספציפי כי לא כל סוג שיש למטבח פרטי שמתאים לאחד יתאים גם ללקוח אחר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!