סוגים שונים של משורי שולחן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם
freepik

באמצעות מסורים שונים ניתן לבצע עבודות נגרות, חיתוך ועיבוד עץ בצורה ביתית, כחובבים או כמקצוענים. בנגריות, בסדנאות, לחובבים במוסך הביתי, נדרשים מסורים חשמליים חזקים על מנת להפיק תוצאות מהירות, יעילות אך גם מדויקות. בין הסוגים השונים של כלי החיתוך הללו שמור מקום של כבוד למסורים השולחניים. חשוב להבהיר כי משורי שולחן מגיעים במידות, בגדלים ובעוצמות שונות. אם חסר לכם רקע וידע בתחום, קבלו את המבוא לסוגים השונים, המאפיינים והיכולות. בבחירה, שימו לב למשקל, למידות הכלי, להספק, סוגי הלהבים האפשריים וסוג החומרים שאפשר לחתוך ולנסר.

מסורי שולחן עליון

משפחה זו של מסורים שולחניים מצטיינת ביכולת גבוהה וכן במשקל מסיבי למדי. בדגמים נבחרים תוכלו למצוא מנועים משולבים או מנועי פחמים. יתרון חשוב מאוד מסורים אלה מהסוג האיכותי טמון ביכולת שלהם להתמודד עם מגוון עצום של חומרי גלם. עם הלהב הנכון, הם בעלי יכולת חיתוך אוניברסלית. כלומר, אפשר לחתוך ולנסר באותו כלי לא רק לוחות עץ אלא גם מגוון חומרים אחרים, בעלי דרגות קושי וצפיפות שונות. המסור מסוג זה מאפשר לבצע חיתוך לכיוונים שונים, בזוויות כגון 45 מעלות או 90 מעלות. אפשר לכוון את החיתוך ללא שום בעיה לצד ימין או שמאלה, מה שמייעל מאוד את העבודה ומקל על המשתמש.

משורי סרט שולחניים

סוג אחר של משורים שולחניים נקרא משורי סרט. מסורים מסוג זה מבטיחים יכולת עבודה יציבה באופן מיוחד עם יכולת חיתוך בשלל זוויות. הדגמים השונים זמינים בכל מיני גדלים, כאשר חלקם כולל למעשה חלק תחתון שמהוה שולחן בפני עצמו (מעמד לגוף המשור). החיתוך נעשה באמצעות תנועה מהירה של סרט חיתוך, שעובר בתוך חריר בשולחן או במעמד של המשור. לפני הרכישה, חשוב מאוד לבדוק את מהירות הלהב וכן את אורכו. דגמים קטנים יחסית בתצורה זו יכולים להגיע למשקלים של כ-20 ק"ג. דגמים יותר גדולים ומסיביים כבר יכולים לשקול פי שניים או שלושה ואף יותר מכך. חשוב לוודא כי המסגרת של המשור מחוזקת ומאפשרת עבודה יציבה ללא תנודות. מאפיינים נוספים בעלי חשיבות הם רוחב וגובה החיתוך המקסימלי.

מסורי גרונג שולחניים

בסוג הזה של מסורים, שנקרא גרונג, החיתוך נעשה על ידי תנועת סיבות רבת עוצמה של להב חיתוך עגול. את הלהב מורידים כלפי מטה, לעבר חומר הגלם שאותו מנסרים. אלמנט מאוד חשוב שכדאי לבדוק לפני שבוחרים את המסור מסוג זה הוא מהירות הסיבוב של הלהב. שימו לב להספק של הכלי, קוטר הלהב. דגמים מקצועיים במיוחד, שמתאימים להספק עבודה ניכר יכולים להגיע למשקל של עשרות קילוגרמים. עם זאת, ניתן להשיג דגמים המצוידים עם גלגלים לצורך העברת והזזת המסור ביחד עם השולחן המובנה שלו. הדגמים הטובים ביותר ניתנים להפעלה בטווח רחב של מהירויות שונות.  

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!