סוגי פרגולות חשמליות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

כשמדובר על פרגולות חשמליות עומדות בפנינו מספר אופציות יצירתיות: פרגולה חשמלית ומשודרגת שבנויה משלבים שמסתובבים על צירם ומופעלת על ידי שלט ושליטה מוחלטת בכמות כניסת האור. פתרון נוסף הוא סוכך זרועות חשמלי שמאוד פופולרי שמורכב מזרועות אלומיניום וישנה גם אופציה לסוכך מרקיזה שמורכבת מיריעות פלסטיק שמאוד אטומה לגשם. ישנם עוד מספר פתרונות אופציונליים וכל אלו הם הדרך שלכם להגיע להצללה עם פרגולות חשמליות לכל מטרה במרפסת לבית או לחצר או בכניסה לעסק.

יתרונות הפרגולות חשמליות

חברת התקנה של פרגולות חשמליות https://oded-garber.co.il ניתנות לביצוע לא רק בבתים פרטיים אלא גם למקומות ציבוריים כמו מסעדות או מתחמי עסקים שמעוניינים בעיצוב המראה למקום וכבר ממזמן נחשב לפריט חובה שנדרש. אתם חייבים את זה לעצמכם כי זהו פתרון אידיאלי לא רק לנוחות ואיכות אלא גם למראה ויזואלי מהמם והצללה שנחוצה בכל מרפסת. יש צורך לקחת בחשבון את איכות המרכיבים כי בסופו של דבר מדובר בחלק מהפעמים במוצר חשמלי שנועד לשרת אותנו לאורך שנים ארוכות, וההתקנה או ההובלה של המוצר שבחרתם חייבת להיעשות על ידי אנשינו כך שאנו נישא באחריות לכל נזק במידה ויגרם ונתקן בהתאם

פרקט פולימרי

אצלנו גם ניתן למצוא פרקט פולימרי שהפך לנפוץ יותר ויותר בתקופה האחרונה, פרקט פולימרי עשוי מחומרים פלסטיים עמידים במיוחד בפני מים ורטיבות, ומיוצר משבבי פי.וי.סי. הפרקט מותאם מאוד למקומות כמו מכוני ריקוד חדרי כושר או סאונות. מכיוון שהוא פלסטי הוא ניתן לייצור בכל סוג של תבנית וצבע ולא מוגבל בעיצובים שלו ונראה ממש כמו עץ בזכות המריחות צבע המאפיינות אותו. התקנה של פרקט פולימרי נחשבת לפשוטה על ידי הקלקה ושילוב אחד בתוך השני ללא שום ציוד נוסף או כלים מיוחדים. פרקט פולימרי הוא העמיד ביותר שניתן למצוא והוא עדיף במקרים מסוימים מאחרים. מסיבה זו מעט יותר יקר, אך בהשקעה נכונה אתם יכולים לקבל את הפרקט המושלם הזה. הוא עמיד לאורך זמן, הוא יחזיק שנים בביתכם או בעסק ולא ייפגע משריטות או עומס יתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!