עבודות ניסור וקידוח בטון בתהליך בניית בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בטון הינו חומר חזק ואמין מאוד, ועל כן נעשה בו שימוש רב בתהליך הבניה של בתים פרטיים, בין אם ביציקת רצפת המבנה, יציקת התקרה או בקירות. תוך כדי תהליך הבניה, עולה הצורך ליצור ביציקות ובקירות הבטון פתחים ותעלות, עבור מטרות שונות. 

על מנת ליצור את הפתחים הנדרשים באזורים שונים במבנה, יש צורך לבצע קידוחי בטון בבית.

מכיוון שבטון הינו חומר כל כך חזק ויציב, יש צורך במכשור מיוחד על מנת לבצע בו חיתוך.

עבודות ניסור וקידוח בטון לתשתיות של בית פרטי צריכות להתבצע באופן מאוד מדויק וסימטרי, כך שלא ייגרם נזק כלשהו ליסודות ולמבנה. האמצעי הטוב ביותר לביצוע חיתוך בבטון הינו ניסור יהלום.

 

אז מה זה בעצם ניסור יהלום?

ניסור יהלום הינו תהליך ייחודי לחיתוך בטון אשר נעשה בו שימוש בדיסק פלדה משונן וחזק מאוד. להבי הדיסק מצופים בשבבים תעשייתיים של יהלום, שהינו החומר החזק ביותר בטבע. כל אלה מקנים לדיסק עמידות וחוזק שמאפשרים לו לחתוך בקלות יחסית ובאופן מדויק, בכל סוג בטון ובכל עובי.

יתרונות נוספים לניסור יהלום הוא העובדה שבעת החיתוך מתפזר הרבה פחות אבק, והוא מייצר הרבה פחות רעש מטכניקות אחרות לחיתוך בטון, כך שהעבודות ייצרו הרבה פחות מטרד עבורכם ועבור השכנים.

 

באלו מקרים נדרשים שירותי ניסור בטון לבית פרטי? 

  • יצירת פתחים ותעלות עבור תשתיותבתהליך הבניה של בית פרטי חדש קיים צורך ליצור תעלות ופתחים בבטון על מנת להעביר בהם את התשתיות השונות כגון חשמל, צנרת ואינסטלציה, נזדקק לשירותי ניסור בטון. 
  • ניסור קירות בטון – שירות ניסור של קיר בטון יידרש כאשר נרצה ליצור פתחים בין חללים שונים בתוך הבית. בנוסף, נזדקק לשירותי ניסור בטון כאשר נרצה לפתוח פתח עבור דלת חיצונית או אפילו עבור יצירת שער בגדר הבטון של הבית.
  • ניסור פתחים עבור חלונות – באמצעות ניסור יהלום נוכל לפתוח פתחים עבור חלון היציאה למרפסת הבית או עבור החלונות בחדרים השונים.
  • ניסור תקרת בטון – יידרש כאשר נרצה לפתוח פתח עבור ארובה או עבור קולט אדים. בנוסף, יהיה צורך בניסור תקרת הבטון כאשר נרצה ליצור פתח עבור מדרגות שיובילו מקומת הכניסה אל הקומה העליונה של הבית.

כל העבודות שפורטו מעלה מצריכות עבודה עדינה ומדויקת. יצירה של חלון או דלת חייבת להיעשות באופן מדוייק וסימטרי, אחרת יהיה צורך בביצוע תיקונים לאחר מכן. ניסור בטון ביהלום מאפשר לבצע את כל העבודות שפורטו מעלה בצורה נקיה, סימטרית ומדויקת.

חשוב לדעת, ניסור בטון הינו תהליך עדין ומורכב אשר דורש דיוק, ועל כן חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית בעלת התמחות וניסיון רב בתחום. עבודה חובבנית ו/או עבודה שאינה מדויקת, עשויה להביא לפגיעה בקירות תומכים ולהביא לנזק הנדסי משמעותי.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!