עבודות קידוח באתר בנייה- כל הדגשים!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אתר הבנייה הוא מקום מסוכן לעובדים. זה לא נדיר שתאונות קורות, ותמיד קיים סיכון להיפצע או להרוג. זו הסיבה שחברות צריכות לנקוט באמצעי זהירות נוספים במהלך תהליך הבנייה. עבודות קידוח באתר בנייה כוללות שימוש במקדחה עם קצה חיתוך שוחק המסתובב במהירות גבוהה וחותך דרך בטון, פלדה או משטחים קשים אחרים. למקדחה יש צורה סלילנית היוצרת נתיב ספירלי בזמן שהוא קודח דרך פני השטח. השימוש במקדחים עלול לגרום לפציעות חמורות אם הם לא מטופלים כראוי או אם הם משמשים בסביבות לא בטוחות כגון כאשר עובדים נמצאים ליד קווי חשמל או קווי מתח גבוה.

עבודות קידוח באתר בנייה

עבודות קידוח באתר בנייה מבוצעות על ידי אסדות קידוח המורכבות על מגלשות, אשר לאחר מכן מועברות לאזור העבודה. האסדה היא יחידת ציוד ניידת עצמאית הכוללת את כל הרכיבים הדרושים לקידוח באר – מהמקדחה ועד לראש המעטפת. עבודות קידוח באתר בנייה הן לרוב מסוכנות ודורשות תכנון קפדני. זה המקום שבו AI יכול לעזור. בעזרת AI, עובדים יכולים לקבל מידע נוסף על האתר, כגון מיקומם של שירותים תת-קרקעיים. הם יכולים גם לקבל מושג על התנאים התת-קרקעיים לפני תחילת הקידוח. היכולת של בינה מלאכותית לספק מידע זה חשובה לאין ערוך לעובדים באתר במהלך פרויקט בנייה. זה מאפשר להם לקבל את ההחלטות הנכונות ולהימנע מתאונות שעלולות לגרום לפציעות חמורות או מוות.

עבודות קידוח הן עבודה קשה ומסוכנת. זו הסיבה שבטיחות היא בראש סדר העדיפויות של חברות הבנייה. הם צריכים לוודא שהעובדים שלהם בטוחים במהלך תהליך הקידוח. על החברה לוודא שהעובדים מוגנים מפני נפילת פסולת או סלעים מתעופפים, ועליהם לוודא שגם מפעילי המקדחה לא ייפגעו. הבטיחות היא ערך עליון בענף זה מכיוון שלא מדובר רק במניעת פציעות, אלא גם במניעת נזק לרכוש של החברה. אם עובד נפגע בזמן קידוח באתר בנייה, זה עלול לגרום לנזק חמור אם הוא לא היה עונד ציוד מגן כל הזמן.

עבודות קידוח נחוצות לאתרי בנייה

זוזו עבודות עפר יבצעו גם עבודות קידוח נחוצות לאתרי בנייה. הם משמשים לקידוח חורים באדמה עבור יסודות הבניין ועבודות בנייה אחרות. עבודות קידוח יכולות להתבצע באמצעות מקדחה מכנית או חשמלית. אולם, בימים אלה, רוב עבודות הקידוח נעשות במקדחה חשמלית. לרוב המקדחים הללו יש דירוג הספק שנע בין 1500-2700 וואט ויש להם גם כמה תכונות בטיחות כמו הגנת עומס יתר, הגנה מפני זרם יתר והגנה מפני קצר חשמלי. במאמר זה נדון בסוגי המקדחים השונים המשמשים בעבודות קידוח באתרי בנייה ובשימושיהם. עבודות קידוח הן תהליך שכיח באתרי בנייה. זהו תהליך שלוקח זמן הדורש שימוש במקדחה ובמפעיל כדי להשלים. עם זאת, בעזרת AI, ניתן לבצע משימה זו בצורה יעילה יותר ובקנה מידה גדול יותר. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, ניתן לאתרי בנייה לבצע עבודות קידוח גם כאשר הם אינם בסביבה. ניתן לעשות זאת באמצעות מערכת אוטומטית המשתמשת בחיישנים ובמצלמות כדי לזהות מתי מתרחשת פעילות קידוח בקרבת מקום.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!