עיצוב חדרי ממד – כיצד כדאי וכמה יעלה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אם אתם מעוניינים להפוך את הממ"ד שלכם לנעים יותר, מעוצב בצורה פרקטית ונוח לשהייה ארוכה, ישנן כמה וכמה דרכים שונות לעשות את זה. ואם אתם מעוניינים לעשות את זה בתקציב ידידותי, זה גם אפשרי – המשיכו לקרוא.

 

מה חשוב לדעת על עיצוב חדרי ממ"ד בבית?

עיצוב חדרי ממ"ד הוא תחום עיצוב די טריקי, מכיוון שחדרים אלו מיועדים למטרה בטיחותית בעיקר. אבל, בהחלט ניתן ומומלץ לעצב אותם בצורה נעימה ונוחה, כך שיהפכו לחלק אינטגרלי ופרקטי מהבית. בתוך כך, ישנם כמה וכמה טיפים לעיצוב חדרי ממ"ד, אבל העיקרון המוביל אתכם צריך להיות העיקרון הבא – אסור לפגוע בבטיחות הממ"ד. לדוגמה, ישנן הנחיות ברורות לגבי אופן מיקום הרהיטים (בצורה שלא תחסום פתחי אוורור או תגרום לנזקי הדף). מה עוד חשוב לדעת על עיצוב חדרי ממ"ד? בואו נדבר על הטיפים המומלצים. מוזמנים להיכנס לאתר שלנו https://saferoom.co.il למידע המלא.

 

טיפים מומלצים לעיצוב חדרי ממ"ד

קודם כלל, תנסו להגדיר את השימוש המיועד לחדר. במילים אחרות, לפני שאתם מתחילים לעצב את החדר, חשוב להגדיר האם הוא ישמש כחדר שינה, חדר עבודה, חדר משחקים או חדר אירוח. בהתאם לכך, תוכלו לבחור את הצבעים, הריהוט והאקססוריז המתאימים. כמו כן, הקפידו תמיד על הנושא של הבטיחות, שכן גם אם אתם רוצים לעצב את החדר בצורה יפה ומעוצבת, חשוב להקפיד על הנחיות פקע"ר. למשל, אל תחסמו את דלת הממ"ד או את פתחי האוורור, וכן ודאו שהחדר מואר היטב ושהריהוט יציב. יתרה מכך, זכרו כי חדרי ממ"ד הם בדרך כלל קטנים מחדרים רגילים, לכן מומלץ להשתמש בצבעים בהירים כדי ליצור תחושה של מרחב.

 

מס' דגשים על ריהוט פונקציונאלי וצמחייה בממ"ד

זכרו תמיד להוסיף צמחים לממ"ד שלכם, מכיוון שצמחים מוסיפים צבע וחיים לחדר, וכן, אפשר גם צמחייה מלאכותית. אם אין לכם את החשק או הסבלנות לטפל בצמחייה חיה, גם צמחים מלאכותיים נותנים אפקט עיצובי מצוין. כמו כן, זכרו תמיד לצייד את הממד בפריטי ריהוט פונקציונליים. במילים אחרות, בחרו ריהוט פונקציונלי שיתאים לשימוש המיועד לחדר. אבל, חשוב גם שלא "לחנוק" את החדר באמצעות עומס של רהיטים. נסו למצוא את האיזון הנכון בין מרחב פתוח לבין ספייס מרוהט, מה שיאפשר לנצל נכון יותר את שטח הממ"ד.

 

4 אופציות לעיצוב חדרי ממ"ד

אם אתם עדיין לא בטוחים כיצד לעצב את חדר הממ"ד שלכם, ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות לעיצוב חדרי ממ"ד:

  1. חדר שינה: גם אם זהו ממ"ד של 9 מ"ר, ניתן לעצב חדר שינה ממ"ד בצורה נעימה ורומנטית. עם זאת, אם החדר קטן (לעיתים מותר לבנות גם חדרים של 5 מ"ר באישור פקע"ר), אנחנו ממליצים להפוך את הממד לחדר אחר, ולא בהכרח לחדר שינה.
  2. חדר עבודה: בהמשך למה שציינו באופציה לעיל (אם הממ"ד קטן מ-9 מ"ר), ניתן להפכו לחדר עבודה בצורה פרקטית ויעילה. במקרים אלו, חשוב לזכור שהבסיס של העיצוב טמון בשולחן העבודה, התאורה, אקססוריז משרדיים וכו'.
  3. חדר משחקים: ניתן לעצב חדר משחקים ממ"ד בצורה כיפית במיוחד, וההמלצה היא להשתמש בצבעים בהירים, צבעוניים וצעירים. עם זאת, הקפידו תמיד לסדר את החדר כדי שתוכלו להיכנס אליו בקלות בשעת חירום חלילה.
  4. חדר אירוח: ניתן לעצב חדר אירוח ממ"ד בצורה אלגנטית ונעימה, אבל אופציה זו שמורה בדרך כלל לחדרי ממ"ד גדולים. במקרים אלו, כדאי להשקיע כמובן בריהוט האירוח (ספת ישיבה נוחה, שולחן קפה וכו').

לסיכום, עיצוב חדר ממ"ד הוא עניין של טעם אישי. השתמשו בטיפים שריכזנו כאן כדי ליצור חדר שיהיה נעים, פונקציונלי ובטיחותי, אבל, זכרו תמיד ליצור מראש ולתכנן איזשהו "ויז'ן". החזון העיצובי הנכון יסייע לכם לדייק את תהליך העיצוב. צריכים בכך סיוע נוסף? צרו עמנו קשר כעת!

ROOM

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!