עיצוב חדר ממד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

איך נהפוך את חדר הממ"ד בבית לא רק לנעים יותר, אלא באמת למעוצב ופרקטי ברמותיו הגבוהות ביותר? בדף הבא, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עיצוב חדר ממ"ד באופן שיגרום לו להיראות כמו עוד חדר נוסף בבית, לא כמו חדר ביטחון.

 

כמה מילים על הפיכת הממ"ד למעוצב ונעים יותר

אם רוצים להפוך את חדר הממ"ד בבית לכזה שבאמת נעים לשהות בו, אולי אפילו למשך זמן ארוך בעת צרה לא עלינו, חשוב להפוך אותו לחדר מעוצב ופרקטי. חדרי הממ"ד בדרך כלל מאופיינים במראה די קר, אבל אפשר לשנות את המצב עם כמה טריקים די פשוטים. באופן כללי, ניתן לצלוח עיצוב חדר ממ"ד בעלויות די מזעריות, כמו כן, מוזמנים להיכנס לאתר שלנו https://greenbuild.co.il/ ולהתרשם מ פרויקטים השונים. אבל פרויקטים מסוימים עשויים לעלות גם עשרות אלפי שקלים. לדוגמה, אם תרצו להפוך את הממ"ד לחדר שינה, עבודה או חדר ילדים, תצטרכו ריהוט מתאים ופרויקט מהסוג הזה יהיה בד"כ יקר יותר.

 

5 טריקים פשוטים לעיצוב חדרי ממ"ד

אם אתם לא מעוניינים להוציא אלפי שקלים על עיצוב חדר ממ"ד, יש כמה טריקים פשוטים שיכולים לתרום רבות בפן העיצובי ולחסוך מנגד כסף בכיס. הנה כמה דוגמאות לעיצוב חדרי ממ"ד:

  • דלת ממ"ד: ניתן להדביק עליה ציפוי או מדבקה, מה שמסתכם בכמה עשרות שקלים בודדים בד"כ.
  • פתחי אוורור: פתחי האוורור לא מאוד אסתטיים ואינם תורמים לעיצוב החדר, אז ניתן להסתירם (בצורה תקנית לפי הנחיות פיקוד העורף) מאחורי ארון מותאם.
  • חלון הממ"ד: גם חלון הממ"ד אינו מאפשר משחק עיצובי כזה או אחר, לכן ניתן להסתירו עם וילון מעוצב.
  • רצפת ממ"ד: רצפת הממ"ד לא חייבת להיות חשופה, בטח שלא לפי הנחיות פיקוד העורף. לכן, אנו ממליצים על פתרונות כמו שטיחים מקיר לקיר. בעוד שגודל הממ"ד הממוצע הוא כ-9 מ"ר, עלות שטיחים מקיר לקיר לא תהיה גבוהה מאוד.
  • תאורת ממ"ד: הנחיות פיקוד העורף דורשות התקנת תאורת פלורסנט בממ"ד, אבל יש באפשרותכם גם להתקין תאורה נוספת במקרה הצורך. כידוע, תאורה משליכה ישירות על הנועם והאווירה בחדר. לכן ההמלצה הכי טובה היא תאורה צהובה (בנוסף לתאורת הפלורסנט).

 

עיצוב חדרי ממ"ד כחדרי שינה או חדרי ילדים

עיצוב חדרי ממ"ד כחדרי שינה או חדרי ילדים הוא אפשרי, אבל חשוב לקחת בחשבון את גודל הממ"ד. אם הממ"ד שלכם גדול מחדרי ביטחון סטנדרטיים של 9 מ"ר, כל שנותר לכם לבדוק זה את מידות המיטה והארונות. אלו הם הפריטים הכי גדולים בדרך כלל בחדרי שינה, ואם יש לאלו מקום, עם שאר הציוד סביר להניח שתוכלו להסתדר. כמו כן, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את התאורה, כי היא בדיוק מה שקובע את האווירה בחדר. במקרה של עיצוב חדר ממ"ד כחדר ילדים, אין שום הנחיות בפיקוד העורף כנגד הדבקת טפטים, מדבקות קיר, צביעת הקירות וכולי.

 

לסיכום, כמה עולה עיצוב ממ"ד?

בסופו של דבר, מחיר עיצוב חדר ממ"ד יכול לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים ואף יותר. הכל תלוי בחומרים שבהם אתם בוחרים להשתמש, בייעוד של הממ"ד, האם תסתייעו במעצבת פנים וכולי. טיפ אחרון מאיתנו, תמיד כדאי לערוך איזושהי השוואת מחירים לפני שמעצבים חדרים בבית. כך תוכלו לדעת שאתם בוחרים באופציה הנכונה לכם ביותר.

HOUSE

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!