עיצוב תלת מימד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

עיצוב תלת מימד

אחד התחומים שהולכים ותופסים יותר ויותר תאוצה בעולם העיצוב, הוא עיצוב תלת מימד שפותח בפנינו שורה ארוכה של אפשרויות בתחום השירות והמסחר, אך גם בחיינו האישיים. עיצוב באמצעות תלת מימד היא טכנולוגיה שקיימת כבר שנים רבות, אך עד כה לא היה בה שימוש נרחב. לכך ישנן סיבות רבות, ובכלל זה היעדר מכשירי קצה תומכים שיאפשרו להריץ את התוצרים התלת מימדיים וכן רמה נמוכה יחסית של הטכנולוגיה. בשנים האחרונות, הלכה הטכנולוגיה הנדרשת והתפתחה לרמה כזאת שמאפשרת לשלב את עיצוב התלת מימד בשורה של תחומים מעבר לפרסום וטלוויזיה. אחד התחומים האלה, שבו גם ישנה תרומה רבה לעיצוב תלת מימד הוא תחום הנדל"ן.

 

עיצוב תלת מימד

בתחום הנדל"ן משמש עיצוב תלת מימד לשורה של צרכים ומצבים, והוא משרת את כל הצדדים בשוק, הן את המוכרים, הן את אנשי האמצע והן את הקונים. כך למשל, באמצעות עיצוב תלת מימד יכול כל אדם לעצב את ביתו על גבי מסך המחשב ולראות את התוצר הסופי בתלת מימד, עוד לפני שקנה אפילו פריט ריהוט אחד. מן הצד השני, יכול מוכר להכין הדמיה תלת ממדית של ביתו ולשלב בו עיצובים אפשריים שיציגו את הפוטנציאל האמיתי של הנכס, גם אם כרגע הוא לא מעוצב בצורה זו. אנשי האמצע כמובן, עושים שימוש בכל זה ככלי מכירה אפקטיבי ואטרקטיבי.

 

מהן הפעולות שניתן לעשות במסגרת עיצוב תלת מימד בתחום הנדל"ן?

עיצוב תלת מימד בתחום הנדל"ן כולל בתוכו למעשה את כל ההיבטים של תכנון הבית/ נכס, ובכלל זה הדמיית חוץ של הבית והסביבה, הדמיית פנים של חדרי הבית והחלוקה הפנימית ואם תגיעו אל אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו לבצע גם עיצוב פנים תלת מימד באמצעות תוכנה. תוכנות אלה מאפשרות לשחק עם שטח הבית, הדמיות תלת מימד חלוקה פנימית של החדרים, הוספת או גריעת מרפסות, הגבהות והנמכות תקרה, שילוב ריהוט בחלקי הבית השונים, בחינת צבעים בהיבטי ניגודיות והשלמה, בחינת שילובי צבעים, תכנון ועיצוב גינה ועוד.

 

היכן ניתן להזמין את השירות?

שירות עיצוב תלת מימד בתחום הנדל"ן מסופק על ידי אנשי מקצוע בתחום העיצוב בעלי התמחות בעולם הנדל"ן. בהזמנת השירות תקבלו הצעת מחיר בהתאם לשירות הספציפי שאותו אתם רוצים לקבל, וביחס לשטח הנכס שעבורו אתם רוצים לבצע את העיצוב, לפי מטר מרובע. במסגרת השירות, ייתכן ויגיעו אליכם בכדי לבצע מדידות שונות וייתכן שפשוט יצלמו את הבית שלכם ויפיקו סט שלם של תמונות, מהן ידע המחשב להפוך את הבית שלכם למודל תלת מימד שאותו ניתן יהיה לאחר מכן לעצב על פי רצונכם. הדבר החשוב הוא שבכל שלב של התהליך אתם רוצים לצידכם את אנשי המקצוע המתאימים, הן בתחום העיצוב והן בתחום הדיגיטל והתלת מימד.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!