עלויות חימום תת רצפתי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כשאנחנו מבקשים לרכוש מערכת או מתקן מסוים לבית, אחד המדדים העיקריים שיעזרו לו להחליט האם לעשות זאת ומה בדיוק לקנות, הוא מדד העלויות. אנחנו צריכים לבחון כמה זה יעלה לנו, האם זה עומד בגבולות התקציב שלנו והאם זה ישתלם לנו, בטווח הקצר או הארוך.

עלינו לבחון את שאלת העלויות במספר היבטים. היבט אחד מתייחס לרכישת המוצר עצמו, בין אם זה כולל התקנה מיוחדת ובין אם לאו. היטב שני מתייחס לעלויות השימוש, במידה כמובן ויש כאלו. כאן אנחנו נכניס גם הוצאות לא צפויות, תיקונים, החלפת רכיבים וכדומה. ההיבט השלישי מתייחס לאופציות חלופיות. כלומר, כמה יעלה לנו להשתמש במערכות אחרות, והאם זה באמת ישתלם עבורנו.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות, כשברצוננו להתקין מערכת חימום תת רצפתי בבית. מדובר על מערכת שנועדה לחמם את הריצוף ובכך לעזור לנו לחמם את החדר. מדובר על מערכת שצריך לרכוש ולהתקין אותה, על כל המשתמע מכך (התקנה בשלבי בניית המבנה או התקנה אחרי שתהליך הבנייה הסתיים ואז יש צורך לקחת בחשבון עלויות של הרמת הריצוף, התקנת המערכת והחזרת הריצוף). באופן טבעי, יש גם עלויות שימוש למערכת.

כשאנחנו בוחנים עלויות של מערכת חימום רצפתי, עלינו לזכור שעומדות לרשותנו שתי אופציות לבחירה. אופציה אחת היא התקנת מערכת חימום המבוססת על מים, אופציה שנייה מבוססת על חשמל. כמובן שבכל אחד מהמקרים, האופציות הן שונות לא רק מבחינת אופי השימוש אלא גם מבחינת עלויות ההתקנה של המערכת וכן עלויות השימוש השוטף. חשוב שנדע כמה זה יכול לעלות לנו ואיך לחשב את זה מבחינה כספית.

כמה זה יכול לעלות לנו?

על פניו, רכישה והתקנת המערכת היא הוצאה משמעותית אשר יכולה להגיע לאלפי שקלים, גם במקרה שמדובר על מבנה שנמצא בשלבי בנייה ואין צורך לפרק את הריצוף בשביל להתקין אותה. כאמור, אם נצטרך להוסיף את החלק הזה לחישוב, אז המחיר יהיה גבוהה יותר באופן משמעותי.

אך ההוצאה המשמעותית יותר לאורך זמן, תהיה השימוש במערכת. אם מדובר על מערכת מבוססת על חשמל, אז סיכוי סביר שעלויות צריכת החשמל במבנה יטפסו במאות שקלים. אם מדובר על מערכת שמבוססת על מים, אזי שהעלויות יטפסו אך באופן הרבה יותר מתון. יש לזכור, מדובר על מערכת שנרצה להשתמש בה במשך שנים רבות, ולכן אנחנו צריכים לחשוב על כך שמדובר בהוצאה שתימשך לאורך תקופה ארוכה.

יחד עם זאת, מדובר על מערכת יותר זולה והרבה יותר אפקטיבית ממערכות אחרות, וכן מדובר על מערכת שלא יוצרת הרבה בלאי ולכן סביר להניח שלא נצטרך להחליף אותה או את אחד הרכיבים שלה, וכן לא נצטרך לתקן אותה לעיתים תכופות. מכאן שההוצאות הן יחסית נמוכות, בוודאי ביחס למה שאנחנו מקבלים ממנה.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!