פינוי אסבסט – כל הפרטים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

אסבסט היא חומר בניה נפוץ כל כך במדינת ישראל הצעירה, עד שאתם יכולים למצוא איזכורים לחומר הזה בספרות ובשירה הישראליים. שכן, מדובר על חומר נפוץ, מוכר, כזה שהיה בכל בית ובניין כמעט. אלא שבתחילת שנות האלפיים, ה- FDA האמריקאי הוציא הודעה רשמית כי מדובר על חומר רעיל, מזיק והנורא מכל- מסרטן. כך שבהחלט נוצרה סיטואציה חדשה איתה ענף הבנייה נאלץ להתמודד.

פינוי אסבסט הפך פופולארי בשנים האחרונות, לאור המודעות וגם משום שבשנים האחרונות חל צורך בעידכון התשתיות אותן הניחות לפני שלושים, ארבעים וחמישים שנה. כך שבהחלט, כאשר רוצים לאטום את הגג מחדש ולבצע כל פעולה אחרת, זה הזמן הנכון להחליף את האסבסט המזיק בחומרים אחרים, ידידותיים יותר לסביבה ועבורינו.

כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא ידובר בהרחבה במאמר הזה ממש כאן.

שימו לב כי מדובר על עבודה השמורה לאנשי מקצוע בלבד

הטעות הנפוצה ביותר של מרבית הלקוחות המחפשים שירותים שונים בענף הבניה היא כאשר, לאור החישוב הכלכלי, בוחרים באנשי מקצוע לא טובים דיים. לא רק שמדובר על בחירה לא נכונה שעלולה להביא לכך שהפינוי לא ייעשה על הצד הטוב ביותר, אלא שאופן הפינוי עלול להביא לנזק ולפגיעה באיכות חייהם של תושבי הבניין.

הרי פינוי אסבסט בזול, לאורך השנים מתפרק ומתפורר מה שבהחלט עלול לייצר אבק שמביא לא פעם להופעת מחלות אצל אלו שנדבקו באותו אבק. לכן, ההמלצה היא לא לוותר ולשכור אנשי מקצוע מנוסים, אלו היודעים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, על מנת להבטיח כי אכן העבודה תיעשה בצורה טובה ותאפשר פינוי נכון של הגג.

בנוסף, שימו לב כי לאנשי מקצוע יש את הציוד המתאים להורדה ופינוי של האסבסט, קשר למשאיות רלוונטיות שיכולות להביא ל

בחרו את הזמן הנכון

טעות נוספת היא כמובן של אלו הבוחרים לבצע את עבודות הפינוי בחורף. אל תשכחו כי מדובר על החומר שאטם את גג הבניין. אם פינוי האסבסט ייעשה בחודשי החורף הדבר עלול להביא בטווח הרחוק לנזילות, מהן עדיף היה להמנע. לכן, ההמלצה היא כמובן לבחור את חודשי הקיץ נטולי הגשם בישראל, על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

שימו לב כי לאחר הפינוי עליכם לוודא כי נעשה איטום לגג שימנע הופעה של נזילות בהמשך הדרך. מה שאיש מאיתנו כמובן לא היה רוצה לחוות. כך שעליכם לקחת גם את הדבר הזה בתוך החישוב הכללי.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

אנחנו מחכים לכם כאן על מנת לעזור לכם לאורך התהליך. אנחנו מאמינים כי ביחד נוכל למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם, לוודא כי נעשה פינוי אסבסט בצורה הטובה ביותר לרווחתכם ולרווחתם של כל דיירי הבניין והבית בו אתם חיים.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!