פינוי דירה לאחר שבעה – מה ניתן לעשות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

במשך 20 או אפילו 30 שנה גדלתם בבית ההורים שלכם. העברתם שם חלק די ניכר מהילדות, מההתבגרות, מהחיים שלכם. עזבתם את הבית, הקמתם בית ומשפחה משלכם, אבל תמיד, תמיד הבית של הוריכם נשאר עמוק בלבכם. זה תמיד המקום לחזור אליו. המקום להיזכר בריחות של הבישולים ולהגיע בשנות הבגרות לארוחות משפחתיות, המקום לפתוח בו אלבומים או להכניס קלטות שהוסרטו באירועים מיוחדים. המקום לפתוח את הארון ולראות מה עוד נשאר בו שהיינו ילדים. המקום שבו גם לילדים שלנו נצברות חוויות משפחתיות מיוחדות. מקום שבו היו הרבה בכי וצחוק, המון חוויות מכל הסוגים, מקום שפשוט אי אפשר להסביר במילים עד כמה הוא חשוב לנו מכל כך הרבה זוויות. אז כן. החיים עוברים וממשיכים, ההורים שלנו מתבגרים ומגיע השלב הזה שצריך להיפרד. אחרי השבעה, אחד הדברים הכי קשים שאנחנו צריכים לעשות הוא לפנות את הדירה או הבית של ההורים שלנו. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

 

פינוי ירושות יש דבר כזה

מכיון ומדובר במקום שיש בו הרבה מאוד מטען רגשי ואצל כל אחד ואחת מאיתנו זה בא לידי ביטוי בצורה שונה, אפשר לעשות את זה גם קצת אחרת. פינוי דירת נפטר הוא למעשה שירות הניתן על ידי חברות מקצועיות שהתפקיד שלהן הוא בעצם להגיע לדירה של אנשים שכבר לא גרים בה ואלו שירשו את הנכס צריכים לפנות אותו. לרוב מדובר בדירות עמוסות בחפצים, ברהיטים, במסמכים מכל הסוגים ויש קושי גם בהיבט הלוגיסטי, גם בהיבט הרגשי וגם בהיבט הפיזי לפנות את הדירות הללו. הן עמוסות, לעתים גם לא כל כך מסודרות.

 

אז איך השירות עובד ואיך זה בעצם יכול להקל עליכם?

בראש ובראשונה אתם צריכים למצוא חברה כזו. תוכלו לחפש דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים, לפרסם מודעה בקבוצת הווטצ‘אפ השכונתית של הבניין שלכם או השכונה, לבדוק בפייסבוק או פשוט להשוות בין כמה חברות המתמחות בפינוי ירושות דרך האינטרנט. לאחר מכן אתם צריכים להגיע לדירה עצמה בין אם לבד ובין אם מישהו שילווה אתכם ולבדוק היטב אם יש משהו שאתם רוצים לקחת מהדירה. שימו לב לכלים עתיקים, רהיטים שכבר אי אפשר להשיג יותר בשום מקום, אלבומים משפחתיים ישנים, מזכרות, דברים שאתם באמת לא רוצים שיזרקו או יקרה להם משהו. אחרי שסיימתם, נציגי החברה, לפעמים מדובר בנציג אחד לפעמים ביותר, תלוי בגודל הדירה ובכמות החפצים שיש בה יגיע לנכס בזמן שתיאמתם. התפקיד שלו יהיה לעשות סדר בבלאגן. למיין, לסדר, לחלק מה הולך לתרומה, מה אתם יכולים למכור או למסור לאנשים שאתם מכירים ואפילו את חלק מהדברים החברה תשמח לרכוש מכם.

 

מה היתרונות של השירות הזה

  1. אתם חוסכים המון זמן ובעצם לא צריכים לעשות את הסדר בעצמכם, יש מישהו שמגיע ועושה את זה עבורכם.
  2. התהליך הופך קל יותר מבינה רגשית כי יש בעצם מישהו שמלווה אתכם. גם אם את החפצים יקרי הערך הכספי או הסנטימנטלי אתם לא רוצים למיין כעת, נציג החברה יוכל לעשות את זה עבורכם.
  3. זה משתלם מאוד משום שאתם לא צריכים לסחוב שום דבר, לא צריכים להעביר כלום בעצמכם וזה כמובן יאפשר לכם למכור, להשכיר או לעבור לדירה הזו כמה שיותר מהר.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!