פרגולה למרפסת חיצונית לאחר עבודות גמר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מיד עם השלמתן של עבודות הגמר – שכוללות את חיפוי הרצפות בחללים השונים, את התקנת המטבח והכלים הסניטריים באמבטיה, את התקנת החלונות והוספת הדלתות, ועוד – אפשר להתפנות לשלב הבא ביצירת הבית המושלם: תוספות שיהפכו את החיים לנעימים יותר, נוחים יותר ומהנים יותר. הוספת פרגולה למרפסת היא דוגמה מצוינת למהלך שכזה, וכמובן שחשוב מאוד לבצע אותו באופן מושכל.

פרגולות ישראל

איזה פרגולה מתאימה למרפסות חיצוניות

באופן עקרוני יש שני סוגים של פרגולות, הראשון זה פרגולות אלומיניום והנפוץ יותר זה מעץ.הבחירה בניהם היא בעיקר על סמך הטעם של בני הבית בכל בית והצורך בהתאמה לשאר המרכיבים במרחב כך שתיווצר הרמוניה שובת לב. במרפסות בדרך כלל מועדפת פרגולה מאלומיניום, אולם גם פרגולת עץ היא בהחלט אופציה שכדאי לקחת בחשבון.

היתרון העיקרי של האלומיניום הוא העמידות הגבוהה מאוד שלו, גם ללא תחזוקה כמעט. העץ, לעומת זאת, כן זקוק לתחזוקה ובפרט כשמדובר על פרגולה שנמצאת במרפסת חיצונית ולכן חשופה לפגעי מזג אוויר ולרטיבות.

האם כדאי להעדיף פרגולה חשמלית?

כשמתכננים את קירוי המרפסת עם פרגולה, בחירה חשובה מאוד נוספת היא לגבי אופי פתרון ההצללה. אופציה אחת היא פרגולה קבועה. היתרון המובהק של פתרון ההצללה הקבוע הוא התפעול הפשוט שלו, ולמעשה אין שום צורך להתעסק עם המערכת – ובכל נקודת זמן נתונה המרפסת תהיה מוצלת היטב. עוד סיבה טובה לבחור בפרגולה קבועה היא שאין צורך לדאוג למנגנון ולתקן אותו אם מתרחשת תקלה, וזוהי גם האופציה הזולה יחסית.
מצד שני פרגולה שניתן לפתוח ולסגור את החיפוי שלה מבטיחה מקסימום הנאה מהמרפסת החיצונית – כשרוצים שמש, פותחים, וכשרוצים צל, סוגרים. באופן דומה בימי החורף ניתן להשתמש במרפסת כשהיא מוארת ופתוחה אם מדובר ביום נעים ושמשי, ואילו בימים הגשומים הפרגולה נשארת סגורה כך שהריהוט במרפסת לא חשוף לגשם. למי שמעדיף פתרון הצללה גמיש מומלצת האופציה של פרגולה חשמלית, כך שהפתיחה והסגירה יתבצעו בקלות ובמהירות.

ניקוז חכם

התקנת פרגולה במרפסת חיצונית מחייבת מחשבה גם לגבי הניקוז, כך שלא תצטבר כמות מים גדולה מדי על הגג של הפרגולה – דבר שעלול להוביל לקריסתה. כמובן שחשוב לוודא שהניקוז בנוי כך שלא יפריע לשכנים, אם מדובר בבניין משותף, ובכל מקרה הוא לא מהווה מקור לנזק אפשרי לתשתיות.

תכנון מוקפד במיוחד

בגלל המיקום שלה, בניית פרגולה במרפסת חייבת לכלול קודם כל תכנון מוקפד במיוחד – על-מנת שהמרפסת תוכל לעמוד בעומס שמוסיפה לה הפרגולה. אמנם האלומיניום הוא חומר קל משקל (ובה בעת בעל חוסן משמעותי) אבל גם כך רק איש מקצוע מיומן במיוחד יכול להבטיח ולקיים פרגולה בטיחותית לחלוטין. בדרך כלל יהיה צורך גם בקבלת אישור מגורם מוסמך, ואם שכרתם מפקח בנייה לפרויקט כולו מן הסתם הוא יפקח גם על תכנון הפרגולה והקמתה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!