פרגולה מאלומיניום: כל מה שצריך לבדוק לפני שמזמינים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מתכוונים להזמין פרגולה חדשה לחצר? מזל טוב, אנחנו פה בשביל לעשות לכם סדר בבלגן. אז לפני שאתם ממהרים לרוץ ולהזמין, קבלו 3 טיפים שיסייעו לכם לעשות את הבחירה הנכונה של הפרגולה הבאה שלכם.

בדקו מראש איזו פרגולה מתאימה לכם

זה נכון שכבר בחרתם להתקין פרגולה מאלומיניום ולא פרגולה מעץ, אבל זה לא אומר שכל הדברים כבר סגורים. למה? מכיוון שגם בתחום האלומיניום יש שני סוגים של פרגולות ועליכם לבחור בזו שמתאימה גם לצרכים שלכם וגם לסביבה שבה אתם מתכוונים להתקין אותה.

אז שני הסוגים הנפוצים של פרגולות מאלומיניום היא פרגולה עומדת ופרגולה תלויה. פרגולה עומדת היא פרגולה שנשענת על 4 עמודים והיא נחשבת לפחות יציבה ביחס לדגמים האחרים. לכן, כשמתקינים פרגולה כזו מומלץ מאד להשקיע ביסודות שלה על מנת לשפר את היציבות שלה.

הסוג שני של פרגולות מאלומיניום הוא פרגולה תלויה, הנקראת גם פרגולה צמודת קיר. זו פרגולה שצד אחד שלה נתמך על ידי הקיר החיצוני של הבית והצד השני נתמך באמצעות שני עמודים או יותר. מדובר בפרגולה יציבה מאד, מה גם שתוכלו להתקין אותה במקומות צפופים שלא מאפשרים לכם להתפרע עם העיצוב והמידות.

בחרו את המקום המתאים לפרגולה

לפני הכל חשוב לציין שאת הפרגולה מומלץ להתקין כבר בשלב השיפוץ או הבנייה, שזה בדיוק הזמן שיאפשר לכם לתכנן בצורה מושלמת גם את המיקום שלה וגם את הדגם שלה. קחו בחשבון שכשאתם מתקינים פרגולה על תשתית מוכנה, תמיד תצטרכו לבצע את ההתאמות ולהתפשר פה ושם על המידות והעיצוב.

לפני ההתקנה עליכם לקחת בחשבון את כיווני השמש בבית ולבחור במקום שבו הפרגולה תספק לכם את פתרונות הצללה ההולם ביותר. בחרו במקום שבו יהיה לכם נעים לשבת אחר הצהריים או בערב, שכן בשאר שעות היום אתם נמצאים בעבודה.

במידה ואתם מתקינים פרגולה חשמלית, קחו בחשבון שמעל הפרגולה תצטרכו למקם גם את הארגזים החשמליים שלה. כמובן שבמצב כזה עליכם לדאוג לתשתית חשמל מתאימה לפני ההתקנה, אחרת פשוט לא תוכלו לבצע את העבודה.

ודאו שהפרגולה אכן מאלומיניום

לפני שאתם ממהרים להזמין התקנה, ודאו שהפרגולה שאתם מתקינים היא אכן מאלומיניום מלא ולא אלומיניום משולב בעץ, פלסטיק או כל חומר אחר. מלבד האלומיניום, כל חומר אחר שישולב בו עלול להחליד והפרגולה תהיה פחות עמידה, שזו התכונה הנפוצה של האלומיניום.

בנוסף, מומלץ להתקין פרגולה שנצבעה בשיטת התנור, שכן זו השיטה שתבטיח שצבע הפרגולה יחזיק לכם מעמד לאורך שנים ויבטיח שהתחזוקה השוטפת שלה תהיה מינימלית ביותר.

אגב, זה הזמן שלכם גם להשקיע בטאץ' האישי ולחפש פרגולות אלומיניום למרפסת מיוחדת, להתקין אולי סנטף או פוליגל בצבעים שונים להפוך את המרפסת שלכם לפנינה מיוחדת.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!