פרגולות אלומיניום חשמליות, מתקפלות ומרהיבות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אחד מהדברים המהנים שיש זה לשבת במרפסת או בגינה בין אם לארוחת בוקר או לכוס קפה ועוגה של אחר הצהרים וליהנות מהטבע, מהאוויר, מהרוגע. אך לעיתים מזג האויר החם, הלח והמהביל של הקיץ הישראלי או הגשם והאפרוריות של החורף הופך את השהייה באוויר הפתוח ללא כך נעימה.

התקנה של פרגולה במרפסת, בגינה או בגג היא פתרון נהדר אשר מאפשר ליהנות מהשהיה בחוץ גם בימים ובשעות בהם יש שמש ישירה או שיש גשם

איזה סוגים של פרגולות קיימות בשוק נכון להיום?

בשוק קיימות פרגולות שונות ומגוונות המאפשרות פתרון ראוי והולם המתאים לכל חלל בין אם מדובר על פרגולה למרפסת, גג, גינה, מעל בריכה ואפילו מעל חניה של רכב.

יש פרגולות עשויות מעץ איכותי ופרגולות מאלומיניום ואפילו פרגולות מברזל, יש פרגולות קבועות ויש נפתחות או מתקפלות, יש פרגולות עם עמודים ויש כאלו המחוברות לקיר, יש כאלו עם הצללה של בד ויש כאלו עם תקרת זכוכית ועוד.

פרגולות אלומיניום חשמליות, מה זה אומר בדיוק?

אחד מסוגי הפרגולות הנפוצים ביותר זה פרגולות עשויות אלומיניום. אלומיניום זוהי מתכת קלת משקל אך מאוד עמידה וקל לעצב אותה ולהתאים אותה לכל מה שרוצים ולכן היא משמשת כבסיס לפרגולה. היא מגיעה צבועה בצבע עמיד ולכן היא עמידה בפני רוחות, גשמים ושמש ישירה ומחזיקה מעמד זמן רב עם מינימום צורך בביצוע תחזוקה שוטפת. פרגולות אלומיניום חשמליות הן למעשה פרגולות עשויות אלומיניום עליהן מולבש מנוע חשמלי אשר מאפשר לשלוט בפרגולה ולבחור אם היא תהיה פתוחה, סגורה, פתוחה באופן חלקי. הפתיחה והסגירה מתבצעות באמצעות שלט, בלחיצת כפתור פשוטה ואין צורך להתאמץ באופן מיוחד.

עיצוב של פרגולות אלומיניום חשמליות

חברת צל וילון, יודעת שפרגולות אלומיניום חשמליות ניתנות לעיצוב והתאמה אישית בהתאם לטעם האישי והתאמה לעיצוב של המקום בו הן מותקנות כך שבסופו של דבר מקבלים פרגולות מתקפלות ומרהיבות אשר הופכות את המרפסת או הגינה לשימושית, יפה ונעימה לישיבה. הן עשויות לרוב מיריעת PVC בצד יש מרזבים לניקוז מים שמצטברים מהגשמים בתקופת החורף ולעיתים יש בהם גם תאורת LED אשר הופכת אותן למרהיבות ביופיין ובנוכחות שלהן. אפשר לבחור את צבע הפרופילים אשר נצבעים בצבע עמיד ויש אפילו צביעה בגוון דמוי עץ לחובבי העץ שמעדיפים את יתרונות פרגולת האלומיניום אך במראה של עץ. גג הפרגולה עמיד בפני לכלוך, אבק ומים ומוכן בצבע לפי בחירה אישית ממגוון האפשרויות הקיימות.

 

 

 

FREEPIK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!