צביעת דירה לאחר עבודות גמר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

עבודות גמר הוא שלב מרגש במיוחד במהלך הבנייה. הוא יוצא לדרך מיד לאחר השלמת השלד, ובהדרגה מקנה לבית את המראה המבוקש – כולל חיפוי הרצפה בכל החללים, התקנת החלונות שנבחרו וכן הדלתות המתאימות, הוספת המטבח, נקודות החשמל ועוד. כשמסתיים שלב עבודות הגמר, כבר אפשר להתחיל לדמיין את התוצאה הסופית, והמהלך שישלים את הבנייה הוא כמובן הצביעה. צביעת דירות לאחר השלמת עבודות הגמר חייבת להיות מקצועית במיוחד, גם בהיבט של התכנון וגם בהבט של היישום.

צביעה מהירה

בניגוד למקרים שבהם נדרשת צביעת קירות בדירה ישנה, צביעת דירה אחרי עבודות גמר לא כוללת עבודות
שפכטל ותיקון פגמים בקירות – פשוט משום שאין כאלה. בנוסף הבית ריק, כך שאין צורך לפנות רהיטים או
להתחשב באובייקטים שונים בחלל. בהתאם ניתן להשלים את הפרויקט תוך זמן קצר יותר, וכמובן שהתוצאות
תהיינה מרהיבות.
יחד עם זאת, למרות שלכאורה מדובר בצביעה קלה יותר, בגלל שהבית במצב מצוין, חשוב להקדיש תשומת לב לכל פרט ופרט, והדגש הראשון הוא בחירה מושכלת של סוג הצבע שבו ייעשה שימוש בכל חלל.

בחירת סוג הצבע

אופציה אחת לסוג הצבעים שבהם ייעשה שימוש הוא צבע סיד. היתרון העיקרי שלו הוא המחיר הנמוך מאוד.
מסיבה זו קבלנים רבים בוחרים בו כברירת מחדל, אבל חשוב לדעת שהסיד נוטה להתלכלך בקלות והעמידות שלו נמוכה יחסית. בהתאם צבעי מקצועי ימליץ בדרך כלל על צבעים אחרים, ובפרט צבע אקרילי. בין יתרונותיהם של הצבעים האקריליים: יכולת "לנשום" ובזכותה אוורור מוצלח של כל רטיבות, קל מאוד לנקות אותם (הילד צייר על הקיר בחדר שלו? אם היצירה מוצאת חן בעיניכם, תשאירו אותה. אם לא, או אם אתם רוצים לפנות מקום ליצירות הבאות, תוכלו להוריד את הציור בקלות) ורמת גימור מרשימה. כדי ליישם צבע אקרילי על סיד נדרשת שכבה מקשרת.
אופציה נוספת היא שליכט מינרלי, שמקנה לקיר מראה טבעי מאוד ואפילו מחוספס במידת מה. ישנם סוגים שונים של שליכט מינרלי, כך שכל אחד וכל אחת יכולים לבחור את רמת החספוס וכמובן גם את הגוון הרצוי.

בחירת הגוונים הדומיננטיים

הבחירה הבאה היא באופן טבעי הגוונים שיעטרו את הקירות בכל אחד מהחדרים. השיקול העיקרי הוא כמובן
הטעם של כל אחד ואחת, אבל מומלץ באופן כללי להעז ולהשתמש בחלק מהמקומות גם בצבעים יוצאי דופן
ומעניינים ולא רק בגוונים הקלאסיים (הלבן, השמנת, האוף ווייט וכו'). עוד דגש כללי חשוב הוא הרמוניה עם שאר המרכיבים בכל חלל – אמנם לאחר השלמת עבודות הגמר הדירה עדיין לא מרוהטת, אבל מן הסתם אתם כבר יודעים מה האופי של כל חדר.
שיטה מעניינת שמובילה לתוצאות יפות היא 60-30-10. בשיטה זו נבחרים 3 גוונים לכל חלל. הגוון הסטנדרטי והרגוע יתפוס 60% מהשטח, הגוון הבא בתור 30% וזה בעל המבע העז יחסית – 10%. שירותי צביעת דירה מקצועיים יבטיחו עבודה איכותית במיוחד ומקסימום נחת.
צריכים לצבוע את הדירה? פנו לצוות של תצבע לי

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!