צובעים נכון: דגשים לצביעת הבית בעבודת הגמר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

החלטתם לצבוע את הבית? מזל טוב, אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בבלגן. אז לפני שאתם ממהרים להזמין את הצבעי הראשון שמופיע לכם בגוגל, קבלו את כל הדגשים החשובים לצביעת הבית בעבודת גמר.

המדריך נכתב בשיתוף יוסי הצבעי מ'סילבס צבעים' המתמחים במגוון של עבודות צבע.

הכנת הבית לצביעה

לא משנה כמה הצבעי שלכם יהיה מקצועי, במידה והוא לא יבצע עבודת הכנה מקדימה ומקצועית, כך תיראה גם הצביעה שלו. אז לפני שהצבעי פונה לעבודת ההכנה בקירות עצמם, הוא יכין את השטח בדירה על מנת שיהיה לו נוח לעבוד ועל מנת להימנע מלכלוך ובלגן.

צילום –  123rf

הוא יזיז את החפצים למרכז החדר ויכסה אותם היטב על מנת שלא יוכתמו. לאחר מכן, הוא ידביק נייר דבק על השקעים והמפסקים, על מנת שלא יתלכלכו מכתמי הצבע. בנוסף, הוא יפרוס יריעת ניילון גדולה על הרצפה על מנת להגן עליה מכתמי הצבע.

חשוב לציין – גם לכם יש אחריות בהכנת הבית לצביעה, אל תתנו לצבעי לבזבז זמן ואנרגיה על סידור הבית במקום הצביעה. יום לפני העבודה הקפידו להזיז שטיחים ורהיטים ולמעשה כל דבר שיפריע לצבעי לבצע את העבודה שלו, עניין שפחות רלוונטי בעבודות גמר אך חשוב להבין את הרעיון שמאחורי הצעד הזה.

הכנת הקירות לצביעה

בעל המקצוע יצטרך לשייף את הקירות, להחליק אותם ולהסיר את על הקילופים. לאחר מכן, הוא יצטרך לסתום את החורים ולמלא את הסדקים שבקירות בחומר גבס מתאים. בסופו של דבר המטרה שלו היא שהקיר יהיה כמה שיותר חלק ונקי לפני צביעת בית, על מנת לקבל את התוצאה האיכותית ביותר שאפשר.

חשוב לציין – אתם מזמינים צבעי, לא שיפוצניק. הצבעי יוכל לבצע עבורכם תיקונים סטנדרטיים בדירה, אך במידה ומצב הקירות רעוע ביותר ויש עליהם כתמי עובש ורטיבות, לא משנה כמה עבודת הכנה הוא יעשה, הצבע פשוט לא יחזיק.

במקרה כזה צריך להפעיל שיקול דעת ולהבין מה עומד הנזק בקירות והאם להזמין צבעי שיכול להתמודד עם האתגר או שתפנו לשיפוצניק שיתקן את הקיר באופן יסודי.

כך צבעי מקצועי יצבע את הקירות

צבעי אמין ומקצועי יישם שכבת יסוד לפני שהוא עובר לעבודת הצביעה עצמה. תפקידו של חומר היסוד הוא לחזק את הטיח ולאפשר אחיזה מקסימלית של שכבת הצבע לקיר. רוב הצבעים ישתמשו בחומר יסוד שנקרא סופר בונדרול.

רק לאחר מכן בעל המקצוע יוכל לפנות לעבודת הצביעה עצמה. אז במידה וסגרתם עם הצבעי גם על צביעת תקרה, הוא יתחיל בתקרה. הוא יתחיל באחת מפינות החדר ויישם את הצביעה לאורך, על מנת לייעל אותה כמה שיותר.

לאחר מכן, הצבעי יפנה לצביעת הקירות, כאשר הוא יתחיל באזורים מורכבים לצביעה כמו סביב החלון, סביב הדלתות והפנלים. רק לאחר מכן הוא יעבור לצביעת שאר הקיר, כשאז הוא נותן את הדגש על כל מקטע ומקטע על מנת שלא יהיו פערים בגוונים.

צבעי מקצועי יצבע את הדירה שלכם בשתי שכבות של צבע אקרילי איכותי ורחיץ, או כמו שהצבעים נוהגים לקרוא לזה "שתי ידיים". רק כך הוא יבטיח שתקבלו גוון אחד ולא מנעד של גוונים על הקיר. במידה ואתם רואים שהצבעי שלכם לחוץ, ממהר לבצע שכבה אחת וללכת, זה צריך להדליק נורה אדומה.

אחרי שצובעים – מנקים

אז כפי שציינו אתם מזמינים צבעי ולא שיפוצניק, אתם גם לא מזמינים חברת ניקיון. כבר שמענו על מקרים בהם לקוחות התלוננו שנשאר להם כתם אחד של צבע על הרצפה.

אז באופן כללי התפקיד של הצבעי הוא להחזיר לכם את הבית פחות או יותר במצב בו קיבלתם אותו. הוא לא צריך להבריק לכם את הרצפה, בטח שלא לעשות לכם פוליש וזה בסדר אם פה ושם יהיו כתמים. מה שכן, הוא צריך לצבוע לכם את הבית בצורה איכותית ולהשאיר את המקום במצב סביר ולא מלוכלך באופן חריג.

יחד עם זאת יש צבעים מומלצים שינקו עבורכם כאילו זה היה הבית שלהם וכאן מגיעה החשיבות של בחירת צבעי מומלץ ומסור.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!