קבלן החלקות בטון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

החלקות בטון הן תחום שהפך פופולארי בשנים האחרונות. לכך יש סיבות רבות. העיקרית שבהן היא החדירה של מוצרים הקרויים 'תעשייתיים' לתוך המרחב העיצובי, העירוני החדש. אבל גם אם בטון מוחלק לא היה הופך לחלק אינטגרלי מבתים רבים ברחבי ישראל, הרי שבכל הקשור לתעשייה, אולמי שמחות ועוד, אנחנו לא פעם עלולים למצוא את עצמנו צריכים להחליט למי לפנות בדרך ליצירה של בטון מוחלק שיענה לשביעות רצון כולם.

קבלן החלקות בטון הוא מי שיש לו את הניסיון הדרוש, הידע, זה שיכול לתת לנו עבודה טובה דיה ולספק לנו רצפת בטון מוחלק ברמה גבוהה. על מנת שנמצא בצורה נכונה את איש המקצוע המתאים, אנחנו, העובדים בתחום, רצינו להגיד לכם איך אנחנו רואים את הדברים מהצד שלנו.

ללא הקדמות נוספות, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את המאמר.

הסיטיגמה והאמת

ענף הבניה קיבל שם רע לאורך השנים. זאת משום שבענף עבדו אנשי מקצוע לא טובים מספיק. לכן, בשנים האחרונות מדינת ישראל השקיעה מאמצים רבים בהגדרה נכונה של אנשי המקצוע הטובים יותר לעומת אלו העושים עבודה פחות טובה.

אלא שהתהליך אותו עשתה מדינת ישראל נוגע רק לחלק מהתחומים בענף הבניה. מה שעלול להביא להיווצרות של שכבה משמעותית של אנשי מקצוע לא מנוסים דיים שנותרו בתחום החלקת הבטון וכן הלאה.

אלא שעבודה מהסוג הזה היא עבודה שצריכה להיעשות בידיים הנכונות מכמה טעמים מרכזיים:

  1. משום שהרצפה היא מה שנמצא מעל התשתיות: בטון הוא חומר חזק במיוחד אותו קשה מאוד לפרק ולהחזיר שלם בדיעבד. לכן, מי שמניח את הבטון המוחלק צריך לדעת היטב כיצד הוא מניח את הבטון בלי לפגוע בתשתיות לא בזמן הווה ולא בעתיד.
  2. משום שהיום יש לנו אפשרויות רבות וניתן לעצב בעזרת בטון מוחלק:על ידי ערבוב נכון של חומרים, הנחה של בטון מוחלק יכולה להיחשב כמעט בתור אמנות. כאשר אנחנו צובעים את הבטון המוחלק אנחנו יכולים לייצר מראות יחודיים, מקוריים שכל אלו החובבים עיצוב יהנו מהם מאוד. עבודה מהסוג הזה לא יכולה להיעשות על ידי כל אחד, כי אם רק על ידי איש מקצוע מיומן שיודע את המלאכה.
  3. משום שהחלקה לא נכונה של בטון עלולה להוות מפגע בטיחותי:בין היתר, הצרכנים הגדולים של בטון מוחלק אלו האנשים שצריכים לא פעם להיעזר בכלים מלאכותיים על מנת שיהיו מסוגלים ללכת. לכן, הם יותר מכולם צריכים להיעזר בבטון מוחלק כדי לנוע בקלות מנקודה לנקודה בלי להיתקל בדרך בחריצים וכיוצא באלו. החלקה לא נכונה עלולה להוות מכשול מהותי עבורם מה שאף אחד לא היה רוצה לחוות.

אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו. העבודה שלנו לאורך השנים הכשירה אותנו להניח בטון מוחלק ברמה גבוהה באופן שיוציא אתכם ואחרים שבעי רצון.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!