קבלן מפתח בתל-אביב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

במידה ואתם בונים בית ולא רוצים יותר מידי כאבי ראש הכרוכים בנושאי הבנייה של הבית ורק לקבל מידי פעם עדכונים שוטפים על קצב התקדמות הפרויקט כנראה שאתם צריכים עבור הפרויקט שלכם קבלן מפתח בתל-אביב. הרבה מאוד אנשים שואלים מה זה קבלן מפתח ומה ההבדל בינו לבין כל קבלן אחר למעשה.

אז קבלן מפתח הוא קבלן שלוקח על עצמו את הפרויקט מתחילתו ועד סופו כאשר הוא נמצא בקשר ישיר עם האדריכל או המהנדס של הפרויקט ופותר מולם כל בעיה שצצה בנושא הבניה בדרך אל גמר הפרויקט. איך זה שקבלן אחד עושה את כל העבודות ברחבי הבית? אז זהו שהוא לא זה שמבצע את כל העבודות בפועל אלא רק חלק מהן והוא דואג להתקשר עם קבלני משנה או להביא את הקבלנים איתם הוא עובד בדרך כלל שיבצעו את המשימות השונות במסגרת הפרויקט כמו אינסטלציה., גבס, מיזוג אויר, חשמלאי ועוד.  מה שזה אומר בפועל עבורנו הוא שאנו לא צריכים להתעסק כלל עם כל מה שקשור לנושא הבנייה או השיפוץ אלא רק נגיע כאשר הפרויקט יהיה מוכן ונקבל את המפתח לבית שלנו. כמובן שמומלץ מאוד להיות במעקב, לשאול שאלות, לבדוק את שלבי הבניה הקריטיים אבל בזה זה פחות או יותר נגמר וכל השאר תלוי בקבלן המפתח.

 

לבחירת קבלן מפתח בתל-אביב מבין הקבלנים איתם חברת י.נ הנדסה עובדת, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם ולהעניק לכם שקט ושלווה לאורך כל הפרויקט. אנו מתמחים בבניית בתים פרטיים, עבודות שלד ועבודות גמר.

 

מה התפקידים של  קבלן מפתח בתל-אביב?

  1. עמידה בזמנים – התפקיד המרכזי של קבלן מפתח בתל-אביב הוא קודם כל לספק לכם את המוצר עליו הוא התחייב מוכן בזמן. בדרך כלל הדבר הראשון לאחר שקבלן מפתח רואה את התוכניות ומגיש לכם הצעה הוא אומר לכם מה הוא תאריך היעד בו הוא מתחייב למסור לכם את הנכס שלכם מוכן לאחר הבנייה או השיפוץ. לכן תפקידו המרכזי הוא לדאוג לכך שהפרויקט שלכם יהיה מוכן בזמן כפי שהתחייב אליו.
  2. בחירת קבלני המשנה ועבודה שוטפת מולם- במהלך הפרויקט התפקידים של קבלן המפתח הם רבים כאשר קודם כל הוא זה שאחראי על קשר שוטף עם כל הקבלנים. לאחר שבחר את הקבלנים עימם הוא יעבוד בפרויקט שלכם הוא זה שצריך לסנכרן ביניהם ולדאוג שכל אחד מגיע לבצע את החלק שלו בעבודה בזמן ועל פי התכנון. במידה וקבלן צריך לבצע את המשימה שלו בסנכרון עם קבלן אחר כמו למשל עבודות גבס עם מיזוג אויר וחשמל, על קבלן המפתח לתאם את העבודות ביניהם בצורה הטובה ביותר שלא תעכב את הפרויקט.
  3. תהליכים לפי מפרט ותכניות אדריכליות והנדסיות – בנוסף לכך עליו לדאוג שכל קבלן מסיים את העבודה שלו על פי המפרט והתוכניות של האדריכל ובמידה וישנם ליקויים עליו לדאוג שהם מטופלים עד מעמד המסירה. קבלן מפתח בתל-אביב הוא זה שנמצא בקשר גם עם האדריכל או מפקח הבניה בנוגע לכל מיני בעיות או שאלות שמתגלות במהלך הפרויקט. תפקידו הוא לתת לבעל הנכס שקט נפשי על מנת שלא יצטרך להתעסק בענייני השיפוץ השונים ולכן עליו לדאוג כי הכל נפתר מול הקבלנים ומול האדריכל או מפקח הבניה מטעם הלקוח. 
קבלן מפתח בתל-אביב

 

 

יתרונות קבלן מפתח

לקבלן מפתח יתרונות רבים על פני עבודה עם מספר רב של קבלני משנה והיתרון המרכזי שבהם הוא העובדה שלפרויקט שלכם יש אבא ואמא אחד והוא הקבלן מפתח בתל-אביב. אותו אדם שמלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו מחוייב אליו קודם כל בצורה הרבה יותר רצינית מאשר מספר קבלני משנה שיאשימו אחד את השני במידה ויהיו ליקויי בנייה או עיקובים, אך קבלן מפתח מרגיש מחוייבות אליכם ואל הפרויקט ולכן ידאג לטובתכם ולטובת הפרויקט שלכם. בנוסף במידה ונשתמש בשירותיו של קבלן מפתח אורך הפרויקט יהיה קצר יותר היות וקבלן אחד מרכז תחתיו את הכל והפרויקט לא יתעכב יתר על המידה. דבר שיחסוך לכם כסף רב הן בעלויות הפרויקט והבניה והן בעלויות אחרות כמו שכירות עבור דירת מעבר וכדומה. עוד יתרון בולט בשכירת שירותיו של קבלן מפתח הוא העובדה שאנו לא אלה שמתעסקים עם הפרויקט. קודם כל להיות אחראים על קבלנים ועל פרויקט בניה זה כאב ראש אחד גדול ומעבר לזה רובנו לא אנשי מקצוע שמבינים בתחום הבניה ולכן לא נוכל לפתור בעיות בפצצות בדרך בקלות כמו קבלן מפתח שיש לו נסיון רב בפתרון בעיות תוך כדי הפרויקט.

איך בוחרים קבלן מפתח בתל-אביב?

אין ספק לאור כל מה שציינו כאן שעבודה עם קבלן מפתח בתל-אביב תעשה את החיים שלכם הרבה יותר קלים ופשוטים אך עליכם לדעת לבחור בצורה נכונה את קבלן המפתח שיעבוד בפרויקט שלכם. על מנת לבחור בצורה נכונה את הקבלן מפתח מומלץ לקבל קודם כל המלצות מבני משפחה או חברים קרובים וללכת פיזית לראות את הדירה או הבית שלהם בהיבטים של בניה ורמת הגימור אליה הגיע הקבלן עם אנשי המקצוע שלו.

מעבר לכך עליכם לוודא כי אותו קבלן שאתם רוצים לשכור את שירותיו הוא קבלן רשום בפנקס הקבלנים עם רשיון. זהו דבר קריטי שבסופו של דבר גם משפיע על האיכות של הבניה שתקבלו אך גם משפיע על סוגיית הביטוח שצריכה להיות לקבלן.

במידה והוא אינו רשום לא יהיה לו ביטוח ואז אתם עלולים להיות חשופים לתביעות. כמו כן, מומלץ לוודא כי הקבלן מעבר להיותו מקצועי הוא גם אמין בהיבט של שכירת קבלני משנה. קבלן אמין ומקצועי ישכור קבלני משנה אמינים ואיכותיים שהוא בטוח שיוכלו לבצע עבודה איכותית וטובה בפרויקט שלכם. בנוסף גם אמין בהיבט התשלומים זהו דבר חשוב מאוד ויש לוודא כי אתם משלמים לקבלן בהתאם להתקדמות בפרויקט ולא משלמים לו את כל הסכום מראש. לאחר שבדקתם את כל הפרמטרים הללו ערכו סקר שור וערכו השוואות בין הצעות המחיר של הקבלנים השונים וחשוב מאוד שלא תתביישו לבצע משא ומתן על הסכום ולנסות להוריד קצת מסכום ההצעה שקיבלתם. 

כמה עולה קבלן מפתח בתל-אביב?

המחיר של קבלן מפתח בתל-אביב משתנים כמובן לאור המפרט והתוכניות של הפרויקט שלכם ותלויות במשתנים כמו מה השטח של המגרש כולו ומה השטח הבנוי, רמת הגימור הנדרש לפרויקט שלכם, האם לוחות הזמנים גמישים או צפופים שכן במידה ואתם צריכים את הבית מוקדם ממה שהקבלן שלכם או כל קבלן אחר יכול להתחייב ייתכן והדבר אפשרי אך יעלה לכם יותר כסף ועוד משתנים רבים אחרים. בגדול העלויות של קבלן מפתח עבור הפרויקט עלולות לנוע בין סדרי גודל של  5000 ש״ח למ״ר במקרה של רמת גימור גבוהה ומוצרים סבירים בהיבט של השיש, קרמיקה, כלים סניטריים, חומרים ועוד ועד סכום של כ-6000 ש״ח למ״ר במקרה בו אנו רוצים להשיג בפרויקט שלנו רמת גימור גבוהה עם חומרי גלם איכותיים בבניית הבית וחומרי בניה טובים כולל כלים סניטריים יוקרתיים, גופי תאורה יוקרתיים ועוד.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!