קבלת היתר בניה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

מדינת ישראל היא מדינת חוק. אנחנו לא חיים במערב הפרוע כי אם במדינה מערבית מתוקנת, גם אם לעיתים זה לא נראה ככה. הוצאה של היתרי בניה היא אמנם פרוצדורה מסובכת ומורכבת מבחינות רבות אבל אין זה אומר כי יש לנו את הפריווילגיה לנהוג אחרת.

קבלת היתרי בניה היא לא תהליך המתרחש פעם אחת ולא קורה יותר לעולם. אנחנו מדברים על תהליך שעלול לא פעם להמשך זמן רב. בהם תמצאו את עצמכם רצים הלוך ושוב לפקידי המשרדים השונים וחזרה על מנת שתוכלו לקבל את המידע הדרוש לכם ואת כל החומרים שיעזרו לכם לקדם את התהליך.

אנחנו לא יכולים לתת במאמר הזה את כל המידע הקיים בתחום שכן אנחנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם כמות רבה של חומר איתה לא נוכל לסיים את המאמר. אנחנו בהחלט יכולים לתת כמה דגשים ולדבר על התחומים המשפיעים על הוצאה של היתר בניה לכל בית או בניין .

ראשית, המבט מופנה לסביבה

במדינת ישראל אי אפשר לבנות כל סוג של מבנה בכל מקום. פעמים רבות אנחנו עלולים לגלות כי דירת מגורים לא יכולה לקום בתוך מרחב המיועד לצרכים תעשייתיים והפוך. מלבד זאת, אנחנו לא יכולים לקבל היתר בניה עבור בניין המגיע לכל גובה בו נרצה. פעמים רבות אגפי התכנון בעיריות השונות כמו גם במשרד השיכון מבקשים לראות תצלומי אוויר של המרחב בו עתיד לקום הבניין או בית המגורים על מנת שאלו יוכלו לפסוק האם המבנה אכן מתאים לסביבה באופן מספק דיו.

עכשיו, בניה של מפה

כדי שתוכלו לצאת לדרך אתם צריכים למפות את השטח. החל מהנקודות דרכן עתיד הבניין או בית המגורים לקבל חשמל ומים, שימו לב כי הנקודה הזו משמעותית ביתר שאת כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ בהיקפים משתנים. לא פעם יבקשו מכם מפה טופוגרפית ולראות כיצד זו מתואמת עם התכנון שעשה עבורכם האדריכל או כל אחד מבעלי המקצוע אליהם פניתם על מנת שישלימו את המשימה.

האישור צריך להגיע מכולם

את האישור על הבניה אתם צריכים לקבל ממכבי האש, מהחברה המפעילה את מערכת המים באזורכם. כמו גם אתם צריכים לקבל אישור מחברת החשמל, קקל בחלק מהמקרים וכן הלאה. ללא קבלה של כל האישורים מכל הגורמים הרלווטיים אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה.

מדובר על תהליך מתמשך בו אתם תחזרו שוב ושוב

אנחנו כמעט ולא מכירים מקרים בהם פשוט הגישו את כל הטפסים והתכנית אושרה. כמעט ללא יוצא מין הכלל אנחנו יכולים לראות את אגפי התכנון השונים מחזירים תוכניות בבקשה לערוך שינויים באופנים כאלו ואחרים.

אל תאמרו נואש. נישמו נשימה עמוקה והחזירו כל פעם את הנדרש על מנת שתוכלו להתקדם לאורך התהליך.

אנחנו כאן על מנת ללוות אתכם לכל אורך הדרך.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!