קליל בלגי 7 טיפים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אחת החברות המובילות בתחום ייצור חלונות ודלתות הזזה היא חברת קליל. החברה נוסדה בשנת 1950 והיא מייצרת מוצרים כחול לבן מכרמיאל שבצפון. החלונות הבלגיים של החברה נמצאים בבתים רבים בישראל והם מביאים עיצוב מרשים, שלל צבעים ויכולת בידוד טובה.

בין המוצרים של קליל אפשר למצוא דלתות, חלונות, תריסים, מחיצות, מערכות מבודדות וכן פרופילים שמיוצרים על פי דרישה. כל מוצר נוצר באופן ספציפי למקום לו הוא מיועד. משמעות הדבר היא שאיש מקצוע המתמחה בתחום צריך להגיע כדי לקחת את מידות המפתח ולאחר מכן לעבור לייצור. בשלב האחרון אפשר לבצע את ההתקנה וליהנות מאיכות בבית.

סוגי חלונות קליל בלגי

חברת קליל מייצרת חלונות אלומיניום בסגנון עיצוב בלגי. לחברה סדרה של עיצובים ואלו יכולים לבוא לידי ביטוי בסוגי חלונות שונים ובהם:

חלונות הזזה

חלונות ההזזה של קליל מתאימים לשילוב בכל חדרי השינה ובחללים המרכזיים בבית. אפשר לראות את החלונות בגדלים שונים ובשלל עיצובים. בחלונות קטנים מומלץ ליצור זכוכית מלאה ובחלונות גדולים יש לשקול חלוקה של החלון. כמו כן, לכל החלונות ניתן להתאים גם תריסים ואפילו באותו הצבע של מסגרת החלון.

חלונות לחדר הממ"ד

חדר הממ"ד נחשב עד לפני מספר שנים לחדר מאתגר בכל הנוגע למגורים. עם השנים יותר ויותר ישראלים רוצים להשתמש בממ"ד ולדעת כי הוא גדול מספיק למקרה שיצטרכו לשהות בו זמן רב. החלון המתאים יהיה מסדרת גזית ממ"ד, הוא אטום לגזים ועומד בדרישות המחמירות של פיקוד העורף. את החלון יש לשים כשהוא נפתח כלפי פנים והוא מורכב בנוסף לחלון ההדף.

סוגי דלתות קליל בלגי

הייצור של דלתות קליל מאפשר לכל בית ליהנות מפתרונות ספציפיים המתאימים עבורו. גם כאן, הייצור מתבצע לאחר מדידה במקום ואת התוצאה אפשר ליישם בדרכים הבאות:

דלתות כניסה לבית

דלתות הכניסה של קליל מתאימות לכניסה הראשית של הבית. ניתן להתאים מבחינה עיצובית בין הדלתות לבין העיצובים של החלונות או של שאר הדלתות בבית. דלתות הכניסה הראשיות יהיו לרוב מסדרת קליל בלגי 4300.

דלתות יציאה כנפיים

דלתות היציאה מתאימות למעבר בין הסלון לחוץ או מחדר הכביסה. הפתיחה של הכנפיים מרשימה, מוסיפה לעיצוב של החלל והדלתות יכולות להיות מעוגלות מסביב ולא רק מלבניות. גם במקרה זה, הייצור מתבצע באופן אישי ולאחר לקיחת מידות של המקום.

דלתות הזזה

פתרון מושלם המתאים לבתים רבים הוא דלתות ההזזה. הן יכולות להשתלב בקלות במעבר מן הסלון החוצה ומתאימות גם למפתחים גדולים במיוחד. ניתן לתכנן עם בעל המקצוע את אופן עיצוב הדלתות ולקבל החלטות נכונות הנוגעות לחלוקה מתאימה של הזכוכית.

דלתות פנים

דלתות הפנים של קליל מגיעות בשלל עיצובים והן עשויות אלומיניום. הן לא מחלידות עם השנים ויכולות לעמוד בלי כל בעיה מול שטיפה ובלחות. הדלתות עשויות מחומרים מבודדים מבחינה אקוסטית ומעניקות שקט לכל חלל וחדר. ניתן לבחור בין מגוון רחב של עיצובים ולשלב חיפויים שניתנים להחלפה במידה ויהיה רצון בכך בהמשך.

לבחור את הספק עבור קליל בלגי

חברת קליל מייצרת את הפרופילים ונותנת מענה למפתחי הבית. עם זאת, בפועל יגיע אליך איש המקצוע שיבחר על ידך. על איש המקצוע למדוד את המפתחים ולייצר את החלונות או הדלתות בהתאמה אישית ולאחר שקיבלת את ההחלטות העיצוביות השונות.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!