קליל חלונות שמתאימים לבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

פרויקט הבניה או השיפוץ הוא אחד הפרויקטים המשמעותיים בחייך. הוא עומד להשפיע על הנינוחות שלך, על התנהלות היום יום ויש לו השפעות כלכליות. לאורך הפרויקט יהיה עליך לקבל החלטות שונות והן ישפיעו על החיים שלך בשנים הבאות. אחת ההחלטות שיהיה עליך לקבל נוגעת לייצור ועיצוב החלונות. הבחירה בחלונות של חברת קליל הפכה עם השנים לבחירה טבעית עבור ישראלים רבים.

קליל – ייצור ישראלי המתאים לישראל

חברת קליל הוקמה בשנות החמישים של המאה הקודמת ומייצרת פרופילים לחלונות, דלתות ומוצרים נוספים מכרמיאל שבצפון. ברחבי הארץ ישנם מתקינים מורשים מטעם החברה ואלו יוכלו לספק לך את השירות עם אחד המוצרים הטובים ביותר. בין הסדרות של החלונות אפשר למצוא חלונות הזזה, חלונות ממ"ד, חלונות ציר ומג'יק קליל לניקיון קל.

החלונות של החברה מבודדים מפני רעש וטמפרטורה ומפחיתים את התצרוכת האנרגטית הנדרשת לחימום או קירור הבית. הם הופכים כל חדר לשקט ורגוע, גם אם בחוץ עוברות מכוניות וישנו רעש. הפרופילים עשויים אלומיניום ולכן הם לא מחלידים ותודות לשיטת הצביעה, גם הוא נשאר עמיד לאורך עשרות שנים.

לבחור מתוך מגוון החלונות של החברה

לחברה יש מגוון רחב של חלונות ועיצובים. עליך לבחור את החלונות המתאימים לך על פי מספר קריטריונים: עיצוב ותקציב. העיצוב של החלונות ישפיע על העיצוב של הבית כולו וניתן להתאים חלונות מסדרות שונות וכן למצוא שלל צבעים שיוכלו לקלוע בדיוק לטעם האישי שלך.

את התקציב ניתן לקבוע מראש, כבר בשלבים המוקדמים של הפרויקט ולבקש הצעה מסודרת כדי לדעת אילו מבין הפתרונות שהחברה מייצרת יהיה המתאים ביותר מבחינתך.

ספק קליל חלונות – 3 נקודות שיש לשים לב אליהן

כפי שציינו, לחברת קליל ישנם ספקים ואין כל צורך להגיע למפעל החברה כדי לבקש ייצור של חלונות. התפקיד של הספק הוא להגיע אליך, לקחת את המידות של המפתחים ובסופו של דבר לייצר ולהתקין את החלונות המתאימים בדיוק לבית שלך. כיוון שישנם ספקים שונים שיכולים לבצע את העבודה, ריכזנו את שלושת הנקודות שכדאי להתייחס אליהן בבחירה שלך:

לבחור רק ספק מורשה

היום קל מאד לדעת האם הספק מורשה או לא. ספק שאינו מורשה עלול למכור לך חלונות של חברת קליל אך לספק חלונות באיכות נמוכה יותר. באתר החברה אפשר למצוא את רשימת הספקים ובמקרה ויש לך ספקות ניתן לפנות אליה באופן ישיר ולוודא כי אכן מדובר בבעל מקצוע שמכיר היטב את החלונות והדלתות של החברה ושיוכל לבצע עבורך עבודה שתהיה עליה אחריות מהחברה.

לראות עבודות קודמות של הספק

ספק מורשה יוכל להציג לך תיק עבודות ואף לתת לך לשוחח עם לקוחות שהוא עבד מולם. בין היתר עליך להסתכל האם הוא ביצע עבודות דומות לאלו שנדרשות לך. אם הכוונה שלך היא להתקין חלונות הזזה בלבד, ניתן לשער שכל ספק קליל חלונות יוכל לעשות זאת. אם בכוונתך להתקין דלתות משולבות חלונות או חלונות מג'יק קליל, כדאי לוודא כי מדובר בבעל מקצוע עם ניסיון ספציפי שמתאים לעבודה.

להיכנס לרשימת הספקים באתר

את המרכז לבניה פרטית הקמנו לאחר שזיהינו צורך אמיתי במציאת בעלי מקצוע מוסמכים, מנוסים ואמינים. איתרנו עבורך את בעלי המקצוע הטובים ביותר בשלל תחומים וריכזנו אותם תחת קורת גג אחת. ברגע שמצאת כאן באתר ספק חלונות של חברת קליל, סימן שהוא בעל ניסיון ואישור לעבוד עם מוצרי החברה. כל שעליך לעשות עכשיו הוא לבחור את הספק הנכון עבורך מתוך הרשימה שבאתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!