קליל 7300 – בחירה טבעית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

חברת קליל היא חברה ישראלית אשר מייצרת חלונות ודלתות. את מוצרי החברה אפשר למצוא בבתים רבים בישראל והסדרה הנפוצה שלה היא סדרת קליל 7300. המספר 7300 מתייחס לסדרה שהחברה מוציאה והיא משתלבת גם בדלתות וגם בחלונות. היא מתאימה לבתים ישראלים רבים ומביאה איתה מספר יתרונות לכל בית.

היתרונות של קליל 7300

לחברה קליל יש יתרון בכל הנוגע לייצור דלתות וחלונות. החברה מתרכזת עשרות שנים בפיתוח וייצור מאלומיניום ומביאה לשוק הישראלי פתרונות מקומיים המותאמים באופן אישי. כאן נסרוק את היתרונות של סדרת 7300, אחת מבין הסדרות של החברה:

התאמה לבית

קל מאד להתאים את הסדרה לבית. ניתן לשלב בקלות את המוצר בכל חלון ובכל גודל. הסדרה מתאימה עבור דלתות הזזה וניתן לבצע חלוקה במידה ומדובר במפתח גדול במיוחד. הצבעים הנבחרים יכולים לבוא לידי ביטוי גם באלמנטים נוספים ובהם התריסים. הסדרה מתאימה לכל חדר וחלל בבית ויכולה להתאים גם לשלל עסקים.

מגוון של צבעים

ניתן לצבוע את הפרופילים לפי מניפת הצבעים של החברה. את הצבעים ניתן להתאים לכל הבית, לחלונות, לדלתות ולתריסים. הצבע המתקבל בסדרה מרשים ועמיד לאורך שנים רבות. ניתן לנקות את החלונות, הדלתות והמשקופים בצורה פשוטה וליהנות מתוצאה יפיפייה בבית.

בידוד

תודות לאופן הייצור הבידוד המתקבל נחשב לאיכותי ובהתקנה נכונה הבית יהיה מוגן מפני רוח, קור וחום קיצוני. הסגירה של החלונות מושלמת ולכן כשהם סגורים הבית נשאר נעים ושקט. נושא זה משמעותי ואין זה משנה אם מדובר בבית פרטי בצפון או דירה במרכז במקום סואן.

מחיר

חברת קליל מייצרת מגוון רחב של פרופילים ואחד הנפוצים הוא קליל 7300. מחירו של הפרופיל נחשב לנגיש עבור משפחות רבות והמחיר לא בא על חשבון האיכות או היופי. ניתן למצוא את הפרופילים במגוון צבעים ובמחיר משתלם.

הדרך לעצב את החלונות והדלתות בבית

חברת קליל מייצרת את הפרופילים אך מי שייתן לך שירות הוא בעל המקצוע המתמחה במוצרי החברה. עליך לבדוק כי מי שמספק לך שירות הוא קודם כל מורשה מטעם החברה. עליו להכיר את המוצרים ולייצר את החלון או הדלת שלך באופן אישי. עוד לפני שאפשר יהיה להגיע לשלב ההתקנה יש צורך להתחיל בתכנון. זה הזמן לראות את האפשרויות השונות שעומדות לרשותך ולבחור את הפרופילים שמוצאים חן בעינייך.

בעל המקצוע יצטרך לקחת את המידות של כל אחד המפתחים בבית ובהתאם לפרופיל הנבחר הוא יוכל לבצע את הייצור. תהליך זה לוקח זמן כיוון שישנם מספר שלבים בכל הנוגע לייצור ולהתקנה וישנם אנשי מקצוע נוספים שיבצעו עבודות באזור המפתחים לפני שאפשר יהיה להתקין את החלון עצמו.

כשאפשר להתקין את החלון או הדלת יילקחו מידות סופיות והייצור יתבצע באופן ספציפי עבורך ובהתאם לבחירות הצבעים (או הצבע) שלך. לבסוף, בעל המקצוע יגיע לבצע את ההתקנה של החלונות, הדלתות ואם בחרת בכך אז גם את התריסים. מדובר בתהליך מרגש וכדאי לבצע אותו רק עם בעל מקצוע מורשה מטעם החברה ובעל ניסיון.

הגעת למקום הנכון

בכל הנוגע לפרויקט הבניה שלך, ברור שחשוב לך למצוא את בעלי המקצוע הטובים ביותר. כדי לעזור לך הקמנו את המרכז לבניה פרטית. אנו מכירים את הדילמות בדרך, את השאלות ואת חשיבות מציאת הספק הנכון. לכן ריכזנו עבורך רק בעלי מקצוע מעולים ועתה כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את בעל המקצוע הנחוץ לך מתוך רשימת הספקים כאן באתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!