ריצוף בטון מוחלק – מדוע אתם חייבים לרצף איתו?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בתקופה האחרונה ריצוף בבטון מוחלק הפך מבוקש ליותר ויותר בתחום ריצוף הפנים בתוך בתים ומשרדים שונים וסמל סטטוס של ממש. המראה של הבטון המוחלק והעיצוב שלו מספק תחושה של עיצוב יוקרתי ומשתלב בצורה נפלאה בשטחים שונים.

לאיזה שטחים מתאים ריצוף בטון מוחלק?

אם בעבר היינו חושבים כי ריצוף בבטון מוצק מתאים רק למשרדים או מפעלים תעשייתים, ניתן לראות כי כעת אף עושים בו שימוש אף בבתים פרטיים ומתחילים לרצף בבטון מוחלק.

מהם יתרונותיו של הבטון המוחלק?

לבטון המוחלק קיימים יתרונות רבים – המחיר , הנוחות, התחזוקה והאיכות.

ביחס לחומרים האחרים, הבטון המוחלק זול באופן יחסית ולכן הוא משתלם כאשר אנו מחשבים עלות אל מול התועלת אותה אנו מקבלים.  עמידות רצפת הבטון ההמוחלק חזקה מאוד, והיא ויכולה להחזיק מעמד במשך שנים ארוכות.  דבר נוסף ומעניין, הוא העמידות של הריצוף המוחלק באור השמש.

 האם הבטון מוחלק קל לשימוש?

אין ספק שאחד הדברים החשובים בבחירת ריצוף – הוא הנוחות והקלות לניקוי. שווה לדעת כי הבטון המוחלק קל לשימוש ואף נוח מאוד לשימוש ולכן מי שבוחר לרצף בבטון מוחלק עושה בחירה חכמה מאוד אשר תועיל לו בהמשך הדרך שתהיה קלה יותר. אחד הדברים החשובים שיש לדעת כאשר עושים עיצוב מוחלק הוא לדאוג לבעל מקצוע ותיק, אמין ומקצועי, אשר עוסק בתחום מזה כבר שנים רבות והוא בעל ניסיון בתחום, אשר יש לו את המכשור המתאים ביותר כדי להגיע לרמת דיוק גבוהה ככל האפשר כדי לבצע את העבודה הטובה ביותר ולבצע את החלקת הבטון בצורה בטיחותית וטובה.

 מהם שלבי יישום של בטון מוחלק?

ישנם כמה שלבים ביישום של בטון מוחלק וזה תלוי בשטח הריצוף. כך לדוגמא, ריצוף בבטון מוחלק בבית יהיה שונה מיישום בריצוף בגינה, בעיקר בשלבי ההכנה המקדימה.

הבטיחות של יישום הבטון המוחלק – האם יש ממה לחשוש?

משפחות רבות מכירות את החששות אשר מלוות משחק סוער בין הילדים הקטנים הנמצאים בהם אשר חשופים לסכנות מסוימות .בסביבה כזו הם נוטים להסיר חסמים ולקחת סיכונים מיותרים, וההורים רוצים לדאוג לבטיחות מקסימלית. אם כן, אחת הדרכים בהם הם יכולים לעשות זאת היא לדאוג לפתרונות ריצוף שיהיו חזקים והעמדים. אחת הפתרונות המרכזיים היא פנייה אל הבטון המוחלק. ההיבט הבטיחותי של הבטון המוחלק ניכר לעומת השימוש בחומרי ריצוף אחרים.

 

מהם המחירים של בטון מוחלק?

קיימים מחירים שונים השייכים לריצוף בבטון מוחלק והוא תלוי בגורמים שונים ומשתנה מסוג לזה. המחיר משתנה לפי סוג השטח שבו תבחרו לרצף בבטון

חשוב לזכור כי עבודת הריצוף לא תיקח לכם זמן רב,  אך יש לדאוג להשקיע בה כיוון שהיא דורשת  עבודה רבה ומספר אנשים, ולכן המחיר שלה הוא יקר באופן יחסי. המחיר של בטון מוחלק יכול לנוע בין 350-500 ש"ח למ"ר.

 

 

קרדיט אומנות ובטון בע"מ

 

 

קרדיט אומנות ובטון בע"מ

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!