רישיון עבודה בגובה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

מדינת ישראל היא מדינה בה התקנות והחוקים לגבי כל האמור על בניה בגובה הן תקנות נוקשות עליהן אי אפשר לעבור במחי יד. הסיבה לכך היא שבשנים האחרונות חלו מספר אירועים קשים שהביאו לפגיעה בנפש וברכוש. זאת משום שעובדים מנוסים ככל שיהיו לא עבדו על פי התקנות שקבע החוק מה שהביא לאובדן חיים ופציעות קשות.

לכן, במדינת ישראל חל היום איסור מוחלט על עבודה בגובה העולה על שני מטרים של עובד שלא עבר את ההכשרה המתאימה לבצע את הפעולות הללו. רישיון עבודה בגובה זה אולי נשמע כמו רישיון שמורכב להוציא, אבל על ידי עזרה של החברות המתאימות, גם העובדים שלכם יכולים לעבור את ההכשרה המתאימה ולקבל את האישור לו הם זקוקים כדי להמשיך בפעילות השוטפת.

על כל זה ועוד במאמר הבא.

מה עוברים בהכשרה שסופה הוא לקבל רישיון עבודה בגובה

ההכשרה כוללת אבחנה מעמיקה של האופן בו ניתן לעבוד בגובה תוך הקניית מיומנויות שיאפשרו לעובד לבצע כמה שפחות פעולות תוך שהוא נמצא בגובה ובסופה מקבלים אישור עבודה בגובה מטעם משרד התמת. יצירה של פעולות מעבר לנדרש עלולה לסכן באופן מהותי את חייו של העובד ואת חייהם של חבריו עימם הוא עובד גם כן. ההכשרה של עבודה בגובה כוללת הכשרה לכל סוגי העבודות. בין אם מדובר על ניקוי ושטיפה של חלונות גדולים הממוקמים על הבניינים הגבוהים של מרכז הארץ ובין אם מדובר על עבודות בגובה הכוללות שימוש בחומרים שתפקידם לבנות בניין חדש.

מה שחשוב לזכור הוא לא רק שההנחיות מצביעות על כך שכל אלו צריכים לקבל רישיון עבוד בגובה, כי אם שאלו הוראות שנכתבו בדם, כמו שנוהגים לומר. מדובר על הנחיות שנוצרו על מנת להגן על העובדים ללא קשר לפעולות אותן אלו מבצעים במסגרת העבודה שלהם.

אתם יכולים לקבל הכשרות בכל שפה

תהליך הוצאה של רישיון לעבודה בגובה הוא לא תהליך מורכב במיוחד אבל זה כן תהליך שיש לבצע אותו בשפה אותה דובר אותו עובד. היום אתם יכולים למצוא בקלות רבה הכשרות בערבית, רוסית ומה לא. שימו לב כי מי שמעביר את ההכשרה לא רק יודע את השפה הרלוונטית כי אם עבר בעצמו את ההכשרות המתאימות במשרד הבינוי והשיכון ובמשרד הכלכלה.

אל תדאגו, ההכשרה לא גוזלת זמן רב

מנהלים רבים לא אוהבים כאשר מגיעות הכשרות כאלו ואחרות הגוזלות את זמנם של העובדים. אלו עלולים למצוא בכך הזדמנות לא לעבוד ואלו עלולים לעשות את העבודה בחוסר מקצועיות. לכן, אנחנו נמצאים כאן. אנחנו כאן על מנת לתת לכם את המענה המקצועי, האיכותי והטוב ביותר שאנחנו יכולים לתת. תוך שהעובדים שלכם מנצלים את הזמן ומקבלים במהירות המירבית רישיון עבודה בגובה.

אנחנו מחכים לכם כאן עם תוכניות הלימוד וההכשרה שלנו. מזמינים אתכם ליצור קשר.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!