תאורת לד למטבח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כל מי שאוהב לבשל במטבח יודע כי כל כניסה אליו יכולה לארוך שעות רבות. בזמן זה חשוב ליהנות מאווירה טובה, כלים איכותיים ותאורה שתקל על העיניים. מטבחים חשוכים וכאלה שיש בהם תאורה שלא מספקת, הופכים את הפעולה היום יומית, של הכנת ארוחה, לפעולה מעייפת. תאורת לד למטבח מהווה את הפתרון המודרני, המעוצב והיעיל ביותר היום.

טיפים לתכנון תאורת המטבח

תכנון התאורה בבית הוא חלק חשוב בקבלת החלטות. הטיפים הבאים יעזרו לך לתכנן את התאורה של המטבח בדרך היעילה ביותר:

פיזור התאורה

המטבח מאופיין כחלל גדול ופעמים רבות הוא מחובר לחללים נוספים: לפינת האוכל, הסלון ולעתים יש ממנו יציאה למרפסת או לחצר. לא מומלץ להסתפק בנקודת תאורה אחת כיוון שהיא לא תוכל לספק את כל האור הנדרש בחלל. מומלץ לחשוב על מספר נקודות לתאורה ולתכנן שאפשר יהיה לעבוד בכל נקודה בלי לאמץ את העיניים.

בחינת אזורים מוצלים

המטבח מאופיין באזורים מוצלים. ישנם מכשירים גדולים וקטנים אשר מטילים צל וכמו כן הארונות העליונים גורמים לכך שיהיה צל על השיש. כל האזורים הללו צריכים להיות מוארים והפתרון הטוב ביותר הוא שילוב פס לד שמאיר על כל נקודה. הפס יכול להשתלב בקלות ובנוחות בכל מטבח והוא משדרג את הנראות הכללית והופך את העבודה בחלל לנעימה הרבה יותר.

חיסכון כלכלי

תאורה יכולה להיות אמצעי זולל אנרגיה ובמיוחד כאשר היא דולקת לאורך שעות. עם זאת, היום ישנם פתרונות זולים כמו תאורת לד שיכולה לדלוק לאורך שעות בלי לבזבז אנרגיה. המטבח הוא אזור פעיל שנכנסים אליו לאורך כל היום ומומלץ לחשוב גם על עלויות התאורה.

חום וקור

תכנון התאורה צריך להביא בחשבון את הנוחות והתחושה הנעימה בעין. התאורה דולקת לאורך שעות וצריכה לאפשר לך לפעול בצורה טבעית ובמינימום מאמץ. מומלץ לשלב בין תאורה חמה לקרה. למשל, בתקרה לבחור במנורות צהובות ובפסי הלד בצבע בהיר. כמו כן אפשר לבחור שחלק מהנורות יהיו צהובות וחלק לבנות והעיקר שהחדר לא יהיה בוהק מדי או צהבהב שיגרום להתאמצות של העיניים.

מהי תאורת לד למטבח

תאורת לד היא תאורה חסכונית המאירה את החלל בצורה טובה. ניתן להשתמש בה בשיטות שונות והיום, תודות לפי הלד, אפשר להתקין אותה בקלות מתחת לארונות כדי להאיר על משטחי השיש ולאורך המקרר. בנוסף לפסי הלד, ישנן שלל נורות לד מעוצבות ופרופילים של תאורה שקועה. מומלץ לתכנן מבעוד מועד את השימוש בתאורת לד כדי שאנשי המקצוע יוכלו לשלב אותה בשלבי הבניה המתאימים לכך.

במקרה של תאורה שקועה, יש לתכנן את ההצבה שלה מראש. במקרה של פס לד, ניתן להוסיף אותו גם בבתים קיימים, אך החיבור יתבצע לרוב תוך שימוש בשקע קיים (מה שייקח את מקומו של אחד השקעים) וההפעלה תתבצע בצורה פחות נוחה.

תכנון ויישום תאורת מטבח

הדרך הטובה ביותר להתקין תאורה במטבח היא לתכנן אותה מראש. בתהליך שיפוץ או בניה עליך לחשוב על התוצאה הסופית ואיך ייראו החיים שלך בבית. בין אם הבחירה היא בפסי לד ובין אם בתאורה שקועה, חשוב להכין מראש חיבור חשמל מתאים ושהשקע גם כן יהיה באזור הכי נוח לשימוש.

הדרך ליישם את תאורת המטבח בצורה הטובה ביותר היא לפנות למומחים בתחום ולהתייעץ איתם על השלבים השונים. המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך תחת קורת גג אחת שלל אנשי מקצוע ומזמין אותך לבחור מתוך רשימת הספקים המומלצים את אלו הנחוצים עבורך בכל אחד משלבי הבניה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!