בניית בית פרטי זול

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

עוד לא נמצא האדם שיעדיף לשלם ביוקר על משהו שהוא יכול לקנות בזול. העניין הוא שכאשר אנו מחפשים את המחיר הזול, אנחנו צריכים להבין שלרוב אנחנו נשלם על מוצר שונה מאשר המוצר שעולה ביוקר. בניית בית פרטי זול היא אפשרות לגמרי לגיטימית ומתבקשת, אבל עליכם לוודא שהשאיפה שלכם לצאת בזול, לא תגרום לכם בסופו של דבר לצאת מאוד מאוד ביוקר. איך תוכלו להוזיל את עלויות הבנייה של בית פרטי ומהם האלמנטים שבהם לא תוכלו להשפיע על העלויות? על כך עונים לכם המומחים של י.נ הנדסה המספקת שירותי תכנון, הנדסה ובנייה לבניית בתים פרטיים בכל רחבי הארץ.

בניית בית פרטי בזול

מה משפיע על העלות של בניית בית פרטי?

עלויות בניית בית פרטי נקבעות על פי מספר פרמטרים שעל חלקם יש לכם יכולת שליטה ועל חלקם לא. כך למשל, אם אתם רוצים להוזיל מאוד את עלויות הבנייה, תוכלו פשוט לצמצם את השטח הכולל של הבית. כל מ"ר רצפה שאתם מורידים, יכול להפחית מאוד את העלות הכוללת ולהוזיל מאוד את עלויות הבנייה. תוכלו גם לרדת מעט בסטנדרטים של עיצוב הבית, מתוך הבנה שקודם כל אתם רוצים לבנות את הבית, ואולי בעתיד תוכלו להשקיע יותר בעיצוב מתקדם יותר שלו. סוגי החלונות, הדלתות, המטבח, הריצוף וכן הלאה, כל אלה יכולים להשפיע מאוד על העלות הכוללת, וככל שאתם מתפשרים יותר על אלמנטים שנפרשים על כל שטח הבית (כמו ריצוף למשל), כל פשרה שלכם תייצר הפחתה משמעותית יותר בעלות הכוללת. ואחרי שאמרנו את כל זה, בשאיפה להשלים בניית בית פרטי זול, ישנם אלמנטים שלא תוכלו לוותר עליהם, בין בגלל שהחוק לא מאפשר לכם ובין בגלל שאתם פשוט לא רוצים לעשות את זה בכדי לא לסכן את הפרויקט כולו.

עלויות של אנשי מקצוע ותהליכי תכנון וביצוע

מרכיב חשוב ומרכזי בעלויות של בניית בית פרטי הוא עלויות אנשי המקצוע ובכלל זה אדריכל, מהנדס בניין, קונסטרוקטור, יועץ קרקע, קבלן שלד, קבלן גמר וכן הלאה. כל אחד מאנשי המקצוע האלה יעניק לכם הצעת מחיר שכוללת בתוכה את מרכיב העבודה ואת מרכיב חומרי הגלם. כדי להוזיל את העלויות תוכלו לבחור באנשי מקצוע פחות מקצועיים וכן לבחור בחומרי גלם פחות איכותיים. אלא שזהו בדיוק המקום בו אתם לא רוצים להתפשר על אף השאיפה שלכם להשלים מהלך של בניית בית פרטי זול. יש דברים שפשוט לא מתפשרים עליהם. למעשה, השינוי בעלויות שתוכלו להשיג באמצעות פשרה על אלמנטים אלה היא מינורית בלבד ולבטח אינה שווה את הסיכון שאתם לוקחים על עצמכם בפגיעה באיכות הבנייה ואפילו בבטיחות המבנה המושלם.

הדרך האולטימטיבית להוזיל את עלויות הפרויקט

אחרי שאמרנו את כל זה, ישנה דרך נוספת שמאפשרת לכם להשלים מהלך של בניית בית פרטי זול ולדרך הזאת קוראים קבלן מפתח. המדובר בקבלן שלוקח על עצמו את הפרויקט כולו. לצורך זה, על הקבלן הרשום להיות רשום בכל הסיווגים הרלוונטיים לרבות שלד וגמר. בחירה זו גם תקל מאוד על התהליך של איתור ובחירת הקבלן שיבצע עבורכם את הפרויקט וגם תוזיל מאוד את העלויות הכוללות מבלי שתצטרכו להתפשר על איכות הבנייה או על הסטנדרטים שלה. חברת י.נ הנדסה מספקת לכם בדיוק את השירות הזה של קבלן מפתח ומבצעת עבורכם את הפרויקט מא' עד ת' מבלי שאתם צריכים להטריח את עצמכם בדבר. החברה גם מנהלת עבורכם את התקציב ומייעצת לכם על האלמנטים בהם תוכלו לייצר הוזלה משמעותית מבלי לפגוע במטרותיכם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!