בניית בית פרטי מעץ

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

שיטת הבנייה הנהוגה בישראל היא בנייה כבדה מבטון, אבל אין שום מניעה חוקית מבניית בית גם בבנייה קלה. בבחירת האפשרות של בנייה קלה, עומדות בפניכם האפשרות של בניית בית פרטי מעץ ולבית כזה יכולים להיות יתרונות רבים, במיוחד אם אתם מתחברים לתחושה הכפרית שיוצרת הבנייה הזאת. יחד עם זאת, מאחר ומדובר בשיטת בנייה שאינה נפוצה בישראל, אם אתם בוחרים לבנות את הבית שלכם מעץ, חשוב מאוד שתעשו את זה בליווי גורם מקצועי שמכיר ספציפית את התחום ויודע לספק לכם מענה מלא מקצה לקצה בכל שלבי הבנייה. חברת י.נ הנדסה היא בדיוק החברה ההנדסית שיכולה לעשות את זה עבורכם ובשורות הבאות מסבירים לכם מומחי הבנייה של החברה על התהליך של בניית בית פרטי מעץ.

בית פרטי מעץ

בניית בית פרטי – משימה לא פשוטה

הבחירה במודל של בנה ביתך היא בחירה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף ולאפשר לכם לבנות את הבית שלכם בדיוק על פי טעמכם ולא על פי סטנדרט אחיד. יחד עם זאת, הבחירה לבנות את הבית בעצמכם אינה אומרת שאתם אכן אמורים לבצע את הבנייה בעצמכם, גם אם בסיוע פועלי בניין מקצועיים. בניית בית פרטי היא משימה מורכבת גם בהיבט המקצועי שלה וגם בהיבט הרגולטורי שלה. תהליך הבנייה הוא תהליך מסודר שמחייב ידע מקצועי רב, היכרות עם שלבי הבנייה וכמובן תיאום מלא עם הרשויות וביצוע כל השלבים על פי דרישות חוקי התכנון והבנייה הרלוונטיים. על כן, בין שאתם בוחרים באופציה של בניית בית פרטי מעץ ובין שאתם בוחרים בבית בטון או בלוקים, את משימת הבנייה וניהול הפרויקט אתם רוצים להטיל על גורם מקצועי ומנוסה בענף הבנייה.

המקרה הפרטי של בית מעץ

בית מעץ היא אופציה שנכללת בתוך הקטגוריה של בנייה קלה. בנייה זו יכולה להיות זולה משמעותית מבניית בטון וניתן גם להשלים אותה בזמן קצר יותר משמעותית לעומת בנייה של בית בטון. אלה הם למעשה שני היתרונות המשמעותיים ביותר של בניית בית פרטי מעץ, אבל מעבר לכך לעץ יש נופך כפרי ייחודי משלו שרבים מתחברים אליו ועבור רבים שבוחרים באופציה של בניית בית פרטי מעץ, זהו למעשה היתרון החשוב והמשמעותי ביותר. אחרי שאמרנו את זה, גם בית פרטי מעץ חייב לעמוד בסטנדרטים הנדסיים ותכנוניים מחמירים כפי שמגדיר החוק בישראל ועל כן גם בבניית בית פרטי מעץ, יש להקפיד שהדברים מבוצעים ומנוהלים על ידי אנשי מקצוע. בית מעץ עדיין חייב ביסודות ובסיס והוא עדיין חייב בבנייה מקצועית של השלד, האיטום, הבידוד והגמר. כל אלה חייבים להתבצע בהתאמה למגבלות ולאפשרויות שמתקיימות בבנייה מעץ ולכן חשובה מאוד ההיכרות וההתמחות של הגורם המקצועי המנהל, המתכנן והמבצע עם תחום הבנייה מעץ.

חבילת שירות משלב התכנון ועד מסירת המפתח

מציאת אנשי מקצוע לפרויקט בניית בית פרטי היא משימה לא פשוטה שמחייבת אתכם לבחון אנשי מקצוע רבים, לסגור כמה וכמה הסכמים משפטיים ולהתמודד מול כמה אנשי מקצוע יחד וכל אחד לחוד. במקום זאת, חברת י.נ הנדסה מציעה לכם את האפשרות לשלב את כל מרכיבי תהליך הבנייה תחת קורת גג מקצועית אחת שתיקח אחריות על תכנון, בניית שלד, גמר, רגולציה, היתרי בנייה, פיקוח, הנדסה, אדריכלות ועיצוב פנים מקצה לקצה, והכל בהתאמה למאפיינים הייחודיים של בנייה מעץ. י.נ הנדסה מבצעת עבורכם בניית בית פרטי מעץ ומנהלת עבורכם את הפרויקט כולו לרבות ניהול לוחות הזמנים, ניהול תקציב וביצוע מלא של ההיבטים המקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום הבנייה מעץ.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!