בניית בית פרטי שלבים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בניית בית פרטי הוא תהליך שיכול לארוך בין שנה לשנתיים בדרך כלל, ולאורכו מבוצעים שורה של שלבים באופן טורי. זאת אומרת שלאורך התהליך יש להשלים שלב מסוים על מנת להמשיך לשלב הבא ובין כל שלב ושלב יש לקבל את האישורים של הגורמים הנדרשים לרבות מהנדס בניין, קונסטרוקטור, אדריכל, מפקח בנייה אם מעורב וכמובן הלקוח עצמו. תהליך הבנייה מתחיל מן המסד, כלומר מן היסודות ובסיס המבנה, עובר דרך השלמת השלד ומסתיים בגמר, כלומר "הלבשת" החלל הפנימי של הבית ומעטפת החוץ שלו. בשורות הבאות מפרטים בפניכם המומחים של י.נ הנדסה את התהליך של בניית בית פרטי שלבים אחרי שלבים.

הון ותקציב

לפני שאתם יוצאים לדרך עם בניית בית פרטי, חשוב תחילה לגייס את ההון ולהגדיר את התקציב העומד לרשותכם. זה אומר שיהיה עליכם לבחון את ההון העצמי שעומד לרשותכם, להשלים את ההון הנדרש באמצעות הלוואת משכנתא או מקור מימון אחר ולהגדיר את מסגרת התקציב הסופית שלכם ואת מידת הסטייה שאתם יכולים להרשות לעצמכם מן התקציב במידה ויעלה הצורך.

גיבוש תכנית בנייה וקבלת היתר בנייה

השלב הראשון בשטח הוא שלב גיבוש תכנית הבנייה ולשם כך עליכם לשכור אדריכל. האדריכל אמור לבחון עבורכם את הנושא מול מחלקת הפיקוח ברשות המקומית ולגבש עבורכם תכנית בנייה בתהליך שיכול לארוך מספר חודשים במהלכם תשבו יחד ופשוט תתכננו יחד את הבית שלכם. את תכנית הבנייה יש לאשר על ידי מהנדס קונסטרוקטור ולהגיש אותה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה לצורך קבלת היתר בנייה. לאורך התהליך של בניית בית פרטי שלבים שונים הם בעלי חשיבות שונה, אבל שלב תכנית הבנייה הוא שלב קריטי שבו למעשה מקבל הבית שלכם את צורתו ובו גם נקבעים לוחות הזמנים ומסגרת התקציב הסופית, כמובן פתוחה לשינויים קלים לאורך הדרך.

גיוס אנשי מקצוע

בשלב הבא עליכם להשלים את הפיקוח העליון על הפרויקט. לצדכם כבר עובד אדריכל שבנה עבורכם את התכנית וכעת עליכם להשלים גם מהנדס בניין שיהיה האחראי העליון לפרויקט. כמו כן, זהו השלב בו עליכם לשכור קבלן ביצוע שישלים את תהליך הבנייה עד תום. וודאו כי מדובר בקבלן רשום, הסתייעו באדריכל והמהנדס שלכם לבחירת הקבלן וחתמו על הסכם עבודה הכולל בתוכו אלמנטים כמו פיקוח בנייה, בדיקת בדק בית בתום הפרויקט וכמובן מודל תשלום מדורג לפי אבני דרך.

בניית בית פרטי שלבים

מינוי קבלן שלד

בשלב הזה עליכם לבחור קבלן שלד שידאג לכל הנושא של הכנת הקרקע, סימון, יציקת יסודות, ביצוע בדיקות סוניות ליסודות המבנה, ביסוס המבנה, בניית מעטפת הבטון, התקרות והגג של המבנה ובניית קירות הפנים במבנה.

מינוי קבלן גמר

בשלב הזה של הפרויקט יש לכם כבר בית עירום וכעת אתם צריכים להלביש אותו. את השלב הזה מבצע קבלן גמר שאחראי על התקנת תשתיות, ריצוף, טיח, צבע, חלונות, דלתות, ארונות מטבח ומשטחי עבודה בשיש, כלים סניטריים, חיפוי פנים וחוץ, איטום וכן הלאה.

בדיקת בדק בית

כאמור, בתהליך של בניית בית פרטי שלבים רבים, אבל אחד החשובים שבהם הוא שלב בדיקת בדק הבית שאמורה לספר לכם מהם הליקויים במבנה ומה נדרש לתקן לפני שאתם חותמים את הפרויקט ומשחררים את אנשי המקצוע. התעקשו על ביצוע הבדיקה והתעקשו גם על תיקון כל הליקויים.

חברת י.נ הנדסה מספקת לכם שירותי בנייה מקצה לקצה ולוקחת אחריות על כל שלבי הפרויקט מתחילתו ועד שלב מסירת המפתח ללקוח לאחר ביצוע תיקונים של כל הליקויים כנדרש.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!