הסכם קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מחפשים הסכם קבלן מפתח לפני הזנקת הפרויקט לבניית הבית הפרטי שלכם? אם אתם מחפשים הסכם כזה באינטרנט במטרה למצוא נוסח סטנדרטי שתוכלו להשתמש בו גם אתם, אתם רוצים להפסיק את החיפוש כבר עכשיו ולעשות את הדברים כפי שצריך. עליכם להבין שאתם נכנסים לפרויקט שבו יהיה עליכם להשקיע כסף רב ושכל תקלה בפרויקט הזה יכולה להוביל לעוגמת נפש רבה עבורכם כמו גם להפסדים כספיים. פרויקט כזה הוא לא פרויקט שאתם יכולים לבסס על הסכם סטנדרטי שמורידים מהאינטרנט, ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות, המומחים של י.נ הנדסה המספקת שירותי קבלן מפתח בכל רחבי הארץ.

הסכם קבלן מפתח וקבלן בכלל

בהתאם למה שאמרנו קודם לכן, והדברים נכונים לא רק לגבי הסכם קבלן מפתח אלא לגבי כל הסכם עם כל סוג של קבלן, חשוב מאוד שתקדישו את התקציב הנדרש ואת הזמן הנדרש בכדי לעשות את הדברים כמו שצריך. לפני שנמשיך, חשוב להבהיר את הדבר הבא: עולם הקבלנים הוא לא עולם של נוכלים ואף אחד שעוסק בתחום זה לא עוסק בו בכדי להונות לקוחות. יחד עם זאת, מאחר ומדובר בתהליכים גדולים ויקרים, במהלכם יכולים להיווצר מצבי קיצון שיכולים לעורר אצל הקבלן שיקולים שונים שיגרמו נזק ללקוח. מטרתו של הסכם קבלן מפתח והסכם עם כל קבלן אחר היא להבטיח שבכל תנאי ובכל מצב שייווצר, הדבר הכדאי ביותר לקבלן יהיה להשלים את הפרויקט עד תום על פי התחייבויותיו. יחד עם זאת, חשוב לזכור שבחיים אין מאה אחוז וגם כאשר אתם חותמים על הסכם משפטי מקיף והרמטי, עדיין יכולים להיווצר מצבים בהם עלול הפרויקט להיכשל. את ההסתברות לכך תוכלו להפחית באמצעות בדיקות מקדימות שיהיה עליכם לבצע לפני שאתם חותמים על ההסכם.

בדיקת נאותות לפני חתימה על הסכם

אז לפני שאתם ניגשים למשימה של חתימה על הסכם קבלן מפתח, חשוב לבצע בדיקת נאותות לגבי יכולותיו של הקבלן. את זה תוכלו לעשות בליווי עורך דין מקרקעין מקצועי ולא פחות מכך גם בעצמכם. קודם כל, לפני הכל, ודאו שמדובר בקבלן רשום וקבלו כל מידע זמין מרשם הקבלנים ביחס לאותו קבלן שאתם בוחנים. שנית, חפשו באינטרנט רמזים שיכולים לעורר בכם חשד או דווקא למתן אותו. שלישית, בסיוע עורך דין מקרקעין תוכלו להיכנס קצת יותר לעומק ולבדוק את הרקורד של הקבלן, את איתנותו הפיננסית, האם הוא מעורב בתביעות משפטיות ומאיזו סיבה וכל פרט אחר שיכול לרמז על ההסתברות ליכולת שלו להשלים את הפרויקט בהצלחה. את בדיקת הנאותות הזאת חשוב להשלים לפני שחותמים על הסכם ולפני שמתחילים לעבוד יחד.

הסכם קבלן מפתח

ובכל זאת, הסכם קבלן מפתח

ואחרי שאמרנו את כל זה, גם אם יש לכם תחושה נהדרת סביב קבלן מסוים, חשוב מאוד שתחתמו איתו על הסכם משפטי כמה שיותר הרמטי ויסודי. כמו כן, חשוב מאוד לשלב בו מהלכים מעשיים כמו תשלום מדורג לפי אבני דרך, אישור של מפקח בנייה מטעמכם לפני כל צומת חשוב בתהליך הבנייה, גיוס קבלני משנה שהם קבלנים רשומים בלבד וכן הלאה. את כל אלה יהיה עליכם לעגן במסגרת ההסכם והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בליווי עורך דין מקרקעין מקצועי, ולבטח לא על ידי הורדת הסכם קבלן מפתח סטנדרטי מהאינטרנט. חברת י.נ הנדסה מספקת שירותי קבלן מפתח למגוון רחב של פרויקטים וגם תשמח לדון איתכם ועם כל נציג שלכם בגיבוש הסכם שיעגן את כל הזכויות שלכם וההתחייבויות שלנו לאורך הפרויקט.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!