הצעת מחיר קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מחפשים קבלן מפתח ורוצים להבין פחות או יותר כמה יעלה לכם התענוג? הצעת מחיר קבלן מפתח זה לא משהו שאתם יכולים לקבל באינטרנט וגם לא בשיחת טלפון. הצעות מחיר בענף הבניין הן הצעות מחיר שצריכות להיתפר אישית לכל לקוח בהתאם לפרויקט. כל פרויקט עומד בפני עצמו, אין פרויקט שדומה לאחר ולכל פרויקט מחיר משלו. אז עכשיו כשאתם יודעים את זה, חשוב שתדעו גם איך עליכם להתנהל על מנת להבטיח שאתם מקבלים הצעת מחיר מהימנה שהקבלן גם יעמוד בה בסופו של דבר. בהיבט הזה חשוב לוודא התאמה מלאה בין תכנית הבנייה והבין מרכיבי ההצעה ואם אתם מתכוונים לבצע השוואת מחירים בין כמה קבלנים, חשוב לוודא שאתם משווים תפוח לתפוח כלומר שכל ההצעות שאתם מקבלים הן על אותו מפרט ואותה תכנית בנייה בדיוק. איך עושים את זה? על כך מסבירים לכם המומחים של י.נ הנדסה המספקת שירותי קבלן מפתח.

בקשת הצעת מחיר קבלן מפתח – איך עושים את זה?

אחד האתגרים בקבלת הצעת מחיר מקבלן מפתח הוא עצם העובדה שקבלן המפתח מספק לכם את השירות מההתחלה ועד הסוף, ובכלל זה גם את השלב של גיבוש תכנית הבנייה בליווי אדריכל והוצאת היתרי בניה. העניין הוא שבכדי לקבל הצעת מחיר קבלן מפתח עבור הפרויקט כולו, צריך לבנות תחילה תכנית בנייה. בהתאם לכך, את הצעת המחיר עליכם לחלק לשני חלקים, קודם כל הצעה עבור שלב בניית תכנית הבנייה. בשלב הזה ידאג קבלן המפתח לגייס את האדריכל הנדרש ולבצע את כל המהלכים, כמובן בשיתוף מלא איתכם בכדי לגבש את תכנית הבנייה על פי העדפותיכם. לאחר שתגובש תכנית הבנייה, ולאחר שתאושר הן על ידכם והן על ידי מהנדס בניין וקונסטרוקטור, תוכלו כעת לבקש הצעת מחיר מקבלן המפתח לגבי השלמת הפרויקט עד שלב מסירת המפתח על פי אותה תכנית בנייה.

קבלן מפתח רשום לעבודות בניה פרטית

שימו לב שאתם לא מחויבים לאותו קבלן מפתח. ייתכן מאוד שאותו קבלן מפתח סייע לכם את הסיוע הנדרש לכם בשלב גיבוש תכנית הבנייה ואולי אפילו הספקתם ללמוד משהו על העבודה המשותפת איתו. אם אתם מעוניינים לבדוק אפשרויות נוספות, הכל פתוח בפניכם ותוכלו להגיש את אותה תכנית בנייה לכמה קבלני מפתח נוספים ולקבל כמה הצעות ביניהן תוכלו להשוות ולבחור את המתאימה לכם ביותר. יחד עם זאת, אם הצלחתם להתרשם מקבלן המפתח בשלב הזה ואם אתם מבינים שמדובר בסטנדרט שלו ולא בהצגה, בהחלט כדאי להישאר איתו גם להמשך הפרויקט אפילו אם ההצעה שלו תהיה מעט יותר גבוהה. את הדברים יהיה עליכם לשקול בצורה נבונה על בסיס כבדהו וחשדהו.

הצעת מחיר קבלן מפתח

השוואת מחירים באמצעות הצעות מחיר

במידה ואתם פונים לאופציה של השוואת מחירים בין כמה וכמה קבלני מפתח אופציונליים, חשוב שתעשו את הדברים נכון ובמילים אחרות, שתשוו תפוח לתפוח. כל עוד תכנית הבנייה אינה סגורה, כל עוד מפרט הבנייה אינו סגור, אתם נותנים למעשה לקבלני המפתח השונים לפרש את הפרויקט לפי מיטב הבנתם ולרוב גם לפי מיטב האינטרסים הכלכליים שלהם, לרוב בניגוד לאלו שלכם. על כן, כאשר אתם משווים בין כמה הצעות מחיר, חשוב שכולן תתבססנה על אותו מפרט ועל אותה תכנית בנייה. גבשו תחילה את תכנית הבנייה, בקשו גם כתב כמויות שהוא חלק אינטגרלי מתכנית הבנייה והאדריכל אמור לצייד אתכם בו ועם זה גשו לכל קבלני המפתח שמהם תרצו לקבל הצעת מחיר ובקשה הצעה עבור תכנית הבנייה הספציפית וכתב הכמויות הספציפי ללא שינויים וללא תחליפים. יחד עם זאת, הצעת מחיר קבלן מפתח בהחלט יכולה לכלול הצעות שונות ואתם בהחלט רוצים לשמוע אותן ולבחון אותן בראש פתוח, גם אם הן מעט שונות מתכנית הבנייה.

חברת י.נ הנדסה מציעה שירותי קבלן מפתח למגוון רחב מאוד של פרויקטים. החברה רשומה כקבלן רשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ונהנית מרקורד עשיר מאוד של פרויקטים מוצלחים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה הישראלי. אם אתם מחפשים הצעת מחיר קבלן מפתח, י.נ הנדסה עומדת לרשותכם גם לצורך גיבוש תכנית הבנייה הראשונית שתאפשר לכם לצאת לדרך, ואם תחליטו להמשיך הלאה, אז גם כמובן להשלמת הפרויקט כולו עד למסירת המפתח בסופו.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!