זמן בניית בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כמה זמן לוקח לבנות בית פרטי? מן הסתם, כשאתם נכנסים לתהליך של בניית הבית הפרטי שלכם, מעסיקות אתכם שאלות כמו כמה זה יעלה לי? איך אני מבטיח שאני מביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר אבל במחיר הזול ביותר האפשרי?  ואפילו, באיזה צבע לצבוע את קירות הסלון ואיזה ריצוף יתאים יותר לבית? אבל שאלה חשובה נוספת שיכולה ואמורה להשפיע על ההחלטות שלכם היא שאלת הזמן שידרוש הפרויקט כולו. זמן בניית בית פרטי הוא פרמטר שיכול להשתנות כמובן מפרויקט לפרויקט בהתאם לגודל הבית, מורכבות התכנון שלו ואפילו המועד בו החלה הבנייה, בחורף או בקיץ. אז כמה זמן לוקח לבנות בית פרטי? על כך עונים לכם המומחים של י.נ הנדסה בשורות הבאות.

כמה זמן לוקח לבנות בית פרטי

פרמטרים שמשפיעים על זמן בניית בית פרטי

ככלל, הערכת זמן להשלמת תהליך בנייה של בית פרטי מתבצעת על ידי הערכה נפרדת של כל אחד מהשלבים, כפי שנסביר בהמשך. יחד עם זאת, בראייה כוללת, על זמנים נפרדים אלה משפיעים פרמטרים עליונים ובכלל זה גודל הבית, מספר הקומות בבית, יעילות התפקוד של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שאמורה להפיק את היתר הבנייה לבית, מורכבות התכנון של הבית וכן הלאה. אבל אולי יותר מכל, מה שמשפיע במיוחד על זמן בניית בית פרטי היא המחויבות שלכם לתהליך והיעילות בה אתם מבצעים את כל התיאומים בין אנשי המקצוע השונים באופן שיאפשר מעבר משלב לשלב בצורה חלקה ומהירה וללא עיכובים.

זמן הבנייה לפי שלבי הבנייה

תהליך הבנייה של בית פרטי מבוצע במסגרת כמה וכמה שלבים ולכל שלב יש את זמן הביצוע שלו. הדברים מתחילים בשלב גיוס ההון ובו האחריות לגייס הון עצמי ואשראי לצורך העמדת התקציב הנדרש היא כולה עליכם. ככל שתשלימו את השלב הזה מהר יותר, כך תוכלו לצאת מהר יותר לדרך. לאחר מכן מתחיל שלב התכנון וגיבוש תכנית הבנייה. שלב זה יכול לקחת בין חודשיים לשלושה, אבל זה תלוי לגמרי בכם. ישנם אנשים שאינם סגורים על הבית שהם רוצים לבנות ויכולים למרוח את השלב הזה לאורך חודשים ארוכים מאוד. ככל שתגיעו לשלב התכנון מגובשים יותר, כך תוכלו להשלים את משימת התכנון מהר יותר.

כעת מגיעים השלבים שקצת פחות תלויים בכם. מתחילים בהגשת היתר בנייה. על פי החוק, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה צריכה לאשר או לדחות את בקשתכם בתוך 45-90 יום. אם הכל עבר חלק, תכינו לעצמכם כשלושה עד ארבעה חודשים לשלב זה. לאחר מכן מתחיל שלב השלד שנמשך 2-4 חודשים במסגרתו נחפרים היסודות למבנה, ונבנה בסיס המבנה, מעטפת החוץ, התקרה, הגג וקירות הפנים. בשלב זה גם נעשים תיאומים רבים מול הרשויות, ספקי תשתיות, קבלנים ואנשי מקצוע והכל בפיקוח עליון של אדריכל ומהנדס בניין קונסטרוקטור.

ניהול נכון של התהליך

לאחר מכן שלב התשתיות והטיח שנמשך 3-5 חודשים, שלב הגמר 2-4 חודשים, גמר התקנות ותיקונים 2-3 חודשים ושלב האכלוס 2-3 חודשים. אם תחשבו הכל יחד, זמן בניית בית פרטי אורך בין שנה ומספר חודשים לכל הפחות ועד כשנתיים וחצי לכל היותר. יחד עם זאת, כל זה תלוי בהתנהלות שלכם וביעילות של התנהלות כל השלבים בתהליך. בכדי להבטיח שאתם עוברים את התהליך בצורה היעילה ביותר, מומלץ להיעזר בקבלן ביצוע כללי שמטפל בתהליך כולו וזה בדיוק מה שמציעה לכם חברת י.נ הנדסה עם ניהול הפרויקט מתחילתו ועד סופו, ביצוע כל התיאומים וכל הצעדים הנדרשים להשלמת התהליך בשטח, מולכם, מול אנשי המקצוע ומול הרשויות והרגולטור.  

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!