חוזה עבודה עם קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

על מה חשוב להקפיד בחתימה על חוזה עבודה עם קבלן מפתח? האם מדובר בדברים ייחודיים שרלוונטיים אך ורק לקבלן מפתח או שהדברים נכונים בעבודה עם כל סוג של קבלן? האם ישנם גם צעדים מעשיים שתוכלו לעגן בחוזה כזה על מנת שלא להישען רק על מחויבותו של הקבלן לחוזה? בכל פרויקט בניה מעורבים סכומים גדולים של כסף והשקעה נפשית גבוהה מאוד של הלקוח בפרויקט. שני אלה חייבים לבוא לידי ביטוי במערך ההגנה שבונה הלקוח עבור עצמו כאשר הוא נכנס לפרויקט כזה והדרך להביא אותם לידי ביטוי עוברת בעיקר דרך חוזה העבודה. בשורות הבאות יסבירו לכם המומחים של חברת י.נ הנדסה על מה חשוב להקפיד בגיבוש חוזה שכזה.

חוזה עבודה עם קבלן בכלל

בכל פרויקט קבלני, לא משנה האם מדובר בקבלן מפתח או בקבלן אחר ולמעשה גם לא משנה האם מדובר בקבלן בענף הבניין או בתחום אחר, ישנה חשיבות עצומה לגיבוש חוזה עבודה. החוזה הוא לא רק הסכם בעל תוקף משפטי, אלא גם כמו מכלול של קווים מנחים אליהם מחויבים הצדדים לו. כשצד מסוים לא יודע כיצד עליו לנהוג או מה הוא חייב לעשות על אף שהנסיבות לא נוחות לו, זהו חוזה העבודה שנותן לו את התשובה ומחייב אותו ללכת בדרך מסוימת שנקבעה ועוגנה מראש. בהתאם לכך, חוזה עבודה עם קבלן מפתח הוא פשוט חוזה שנועד לעגן את מכלול הקווים המנחים האלה ולהעניק להם תוקף משפטי במקרה של עבודה עם קבלן מפתח, אבל הדברים נכונים כלפי כל סוג של קבלן.

חוזה עבודה עם קבלן מפתח

על מה חשוב להקפיד בחוזה עבודה עם קבלן מפתח

ככלל, ישנם קווים מנחים שחייבים להיות מעוגנים בכל הסכם עם קבלן, ולא חשוב באיזה סוג של קבלן מדובר. לצד זאת, ישנם גם כללים שחייבים להופיע במקרה הספציפי של חוזה עבודה עם קבלן מפתח. כך למשל, בכל חוזה עבודה עם כל קבלן בניין, אתם רוצים לקבע אלמנטים כמו הזכות שלכם לשכור מפקח בנייה מטעמכם ולפרט מה הן הסמכויות שלו מול הקבלן המבצע. אתם רוצים גם לעגן את הנושא של בדיקת בדק בית בתום הפרויקט ומחויבות הקבלן המבצע לתקן את כל הליקויים שנתגלו בבדיקה. בחוזה אתם רוצים גם לתת הפניות ברורות לתכנית הבנייה שגובשה, לכתב החומרים ולכל פרט בתכנון שאותו אתם רוצים להבטיח בשלבי הביצוע. אלו הם קווים מנחים שצריכים להופיע בכל סוג של חוזה עבודה עם קבלן.

במקרה הפרטי של חוזה עבודה עם קבלן מפתח אתם רוצים לשלב גם אלמנטים נוספים כמו מחויבותו של הקבלן לשכור אך ורק קבלני משנה שהם קבלנים רשומים ולהעניק לעצמכם את היכולת להטיל וטו על קבלן במידה והוא אינו קבלן רשום. בחוזה כזה אתם רוצים להתייחס לא רק להיבטים המקצועיים של עבודת קבלן המפתח, אלא גם לאחריות הכוללת שלו על ניהול הפרויקט, לוחות הזמנים, התקציב וכדומה. בנוסף, אתם רוצים לאמץ לעצמכם מספר צעדים מעשיים שיסייעו לכם מעבר למחויבות המשפטית, כמו למשל גיבוש מודל תשלומים מדורג לפי אבני דרך שיבטיח כי הקבלן מקבל את שכרו רק לאחר שהשלים אבן דרך שהוגדרה מראש ושתמיד מתקיים פער שייצור כדאיות כלכלית לקבלן להשלים את אבן הדרך הזאת ולא להזניח אותה באמצע.

חברת י.נ הנדסה מספקת שירותי קבלן מפתח בכל רחבי הארץ ובמגוון רחב של פרויקטים ומציעה לכם נוסח חוזה עבודה עם קבלן מפתח אותו תוכלו לשכלל ולהעמיק בעצמכם או בליווי עורך דין מטעמכם, העיקר שתוכלו לצאת לפרויקט עם תחושה של בטחון ואמון.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!