לבנות בית במחיר שפוי ובצורה מאפשרת- זה אפשרי!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בישראל במיוחד אנחנו סובלים ממצוקת דיור משמעותית. בלי קשר לסיבות האמיתיות למצב, בפועל, הרבה תושבים, מעט קרקע נגישה לבנייה, יוקר מחייה והתוצאה היא שעלויות הבניה יקרות להחריד, לצד הקרקע שלא זולה מלכתחילה.

המוני ישראל סובלים מבעיה שלכאורה אין לה פתרון, נכנעים לתשלומי עתק או מוותרים מראש על ההזדמנות והחלום של בית בישראל, אבל חשוב לדעת שאפשר אחרת.

בנייה קלה היא טכניקה של בנייה איכותית ואפקטיבית המאפשרת לקבל מקסימום של תמורה בעד העלות באופן שחוסך בעלויות עבודה. באופן כזה ניתן להגיע לתוצאות מדויקות מבחינה הנדסית ומבחינת עלויות הבנייה.

מה זה אומר- בנייה קלה?

בנייה קלה היא טכניקה של בנייה שפותחה בעיקר במדינות מערביות בהן שעות העבודה של עובדי בניין, קבלנים ומהנדסים יקרות והמטרה להוזיל עלויות. עלויות של בנייה מורכבות בסופו של דבר מהתוצאה הסופית, ולצורך העניין שימוש בפרופילים קבועים בתבנית מוכנה מראש במקום בתכנון הנדסי מחדש, כך שתבנית אחד משמשת להרבה מבנים.

טכניקות בנייה קלה או הבנייה היבשה, בשמה השני, פותחו והשתכללו עם הזמן וממערך שכלל שלד ולוחות עץ, בעקבות תאונות ושריפות שהתפשטו בגלל העץ, לוחות העץ הוחלפו בחומרים אחרים, מותאמים ועמידים.

בנייה קלה מהווה חלופה לבניית הבלוקים והשלד שלה, שלרוב עשוי מתכת, אם כי ניתן לעשות אותו גם מעץ מאפשר יתרונות רבים ומשמעותיים שהופכים את הבנייה הקלה לאטרקטיבית- יותר מבניית הבלוקים.

יתרונותיה של בנייה קלה

בנייה קלה מתאפיינת בכמה יתרונות מובהקים שהופכים אותה לאפשרות המועדפת והנבחרת על ידי יותר ויותר אנשים. למרות שמדובר בתבנית מוכנה, הסוג הזה של הבנייה שמבוסס על שלד מתכתי מאפשר גמישות גבוהה מאד מבחינת המבנה שמתקבל בתוצאה סופית מדהימה. בנייה קלה מאפשרת רמות גימור מדויקות בלי בליטות בקירות, סטיות מפלס, חריצים ותופעות נוספות שמאפיינות את בניית הלבנים.

בנייה קלה מאפשרת גמישות גדולה מאד בתכנון המבנה, בידוד ברמה גבוהה מאד ועמידות גבוהה מאד. בנוסף לאלה, בנייה קלה היא בעצם בנייה ירוקה, ידידותית לסביבה, זולה משמעותית, ובאופן משמעותי מזהמת ומרעישה פחות משיטות בנייה אחרות. זאת ועוד, בנייה ירוקה היא טכניקת בנייה שעושה שימוש בחצי מהמשאבים שעושה שיטות הבנייה בלבנים, יש לזה הרבה מאד משמעויות.

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא זמן הבנייה. בנייה קלה מטבעה מאפשרת קצב מהיר מאד של התקדמות ובכך ניתן למעשה להשלים את הבניה מהר מאד, שזה כשלעצמו חוסך הרבה מאד עלויות היקפיות לרבות אובדן ימי עבודה וכמובן שומר על הנפש. פרויקט בנייה הוא תהליך שנעשה במעורבות אישית גבוהה גם ברמה הנפשית. ככל שהתהליכים האלו קצרים יותר זה ניכר באופן מהותי על האדם. תהליכי בנייה קצרים הם פרויקטים שקל יותר לעמוד בהם גם ברמה הפרקטית וגם ברמה האישית והנפשית.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!