מחיר למטר בניה שלד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

שיטת התמחור המרכזית הנהוגה בענף הבניין היא שיטת התמחור לפי מטר. מדוע זה כך? ממה מושפע התמחור הזה? האם הפחתה או הוספה לכמות המטרים הבנויים תגרום להפחתה או הוספה במחיר ביחס ישיר אחד לאחד? האם תמחור של מחיר למטר בניה שלד מתייחס למטר מרובע של שטח הבית או למטר רץ של כל המשטחים המרכיבים את השלד? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של י.נ הנדסה המספקת שירותי בניית שלד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבניין.

מה כולל בעצם שלד של מבנה?

כדי שתוכלו להעריך מחיר למטר בניה שלד שניתן לכם במסגרת הצעת מחיר, חשוב שתבינו תחילה מה כולל השלד ומהן הפעולות שמבוצעות במסגרת תהליך הבנייה. ובכן, מבחינה מבנית שלד המבנה הוא כל המכלול של יציקות הבטון, החל מיסודות המבנה, דרך בידוד האדמה עם שכבת בטון קל, בסיס המבנה, מעטפת קירות החוץ של המבנה, תקרות המבנה וגג המבנה וכלה בקירות הפנים של המבנה, קרי הקירות שמחלקים את חלל הפנים לחללים וחדרים. זה כאמור תהליך בניית השלד מבחינה מבנית. מבחינת מכלול הפעולות המבוצעות בתהליך זה, הרי שפעולות אלה כוללות שורה ארוכה של פעולות שאולי לא חשבתם ששייכות כלל לתחום, ובכלל זה סימון ומדידה בסיוע מודד מוסמך, סימון יסודות, קידוחי כלונסאות, החדרת כלונסאות ויציקת יסודות, בדיקת כלונסאות, פיתוח הכנה לתשתיות וחיבורי תשתיות יסוד, תיאום מול ספקי תשתיות כמו חשמל, תקשורת, מים, גז וכבלים.

שלד מחיר

מדוע מתומחר התהליך לפי מטר?

כמעט כל שיטת תמחור מבוססת על עקרון מאוד פשוט של קביעת המחיר על פי מרכיב העלות בעל ההשפעה הגדולה ביותר על העלות הכוללת. כך למשל, כאשר אתם קונים כיכר לחם במכולת, הרי שמרכיב העלות המרכזי הוא עלות הייצור של יחידת לחם אחת. בהתאם לכך, המחיר נקבע לפי כיכר ועולה או יורד בהתאם למספר ככרות הלחם שאתם קונים. כאשר מדובר בבניית שלד למבנה, מרכיב מפתח זה הוא שטח המבנה. בשטח המבנה, אין הכוונה לשטח הרצפה שהוא פרמטר מרכזי בתמחור מבנים מוגמרים, אלא בשטח הכולל של כל המשטחים הבנויים ובכלל זה שטח הפנים של הקירות, שטח התקרות, שטח הגג, שטח בסיס המבנה וכן הלאה. קבלני שלד יודעים לקבל לידיהם תכנית בנייה ולנתח אותה באופן כזה שגוזר ממנה את מספר המטרים הבנויים כולל הכל. בהינתן השטח כאמור, מבצע קבלן השלד חישובים שכוללים בתוכם עלויות קבועות כמו פיגומים, פועלים וכן הלאה, ועלויות משתנות כמו כמות בטון, כמות ברזל וכמות של חומרי גלם אחרים המשתתפים בתהליך הבנייה. כמו כן, לוקח הקבלן בחשבון את מורכבות הביצוע בהתאם למיקומי וגודל מפתחי החלונות והדלתות, מספר החזיתות של המבנה, גובה המבנה (משפיע מבחינת הצורך בשימוש בפיגומים) וכן הלאה, ומכאן גוזר מחיר למטר בניה שלד.

מחיר למטר בניה שלד פלוס תקורות

אחרי תהליך התמחור אותו תיארנו לעיל, חשוב לדעת את הדבר הבא: הפחתה או העלאה של שטח הבית ובהתאם לכך גם של סך המטרים הרצים של המבנה, אינה מורידה או מעלה את העלות ביחס ישר לפי מטר. הסיבה לכך היא שבתוך התמחור למטר מגולמות גם התקורות, קרי העלויות הקבועות שאינן תלויות במספר המטרים הרצים. חברת י.נ הנדסה, בין יתר שירותי הבנייה והנדסת הבניין שלה, מספקת גם שירות קבלן שלד ובמסגרתו מעניקה לכם תמחור הוגן ואטרקטיבי עבור בניית שלד, כמובן על פי מטר ובמטרה להפחית את רמת התקורות למינימום ההכרחי והנדרש.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!