קבלן מפתח מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אם אתם עומדים לפני פרויקט של בניית ביתכם הפרטי, כדאי לכם מאוד לשקול את האפשרות של קבלן מפתח. בבחירת קבלן מפתח מחיר הפרויקט כולו יכול להיות נמוך יותר משמעותית מאשר התנהלות עצמאית לחלוטין שלכם מול קבלנים שונים באופן נפרד, אבל הערך הוא עוד הרבה מעבר לסוגיית המחיר. בשורות הבאות, יסבירו לכם המומחים של חברת י.נ הנדסה מדוע בבחירת קבלן מפתח מחיר הפרויקט כולו צפוי לרדת משמעותית ומהם היתרונות החשובים הנוספים שמעמידה לרשותכם בחירה באפשרות זאת.

קבלן מפתח מחיר

מה זה בעצם קבלן מפתח?

קבלן מפתח הוא קבלן רשום שאחראי על הפרויקט כולו, החל משלב התכנון הראשוני ועד שלב האכלוס ומסירת המפתח ללקוח. בין שני שלבי המפתח הללו ישנה שורה ארוכה של שלבים, פעולות ומשימות שיש להשלים לאורך התהליך, ובמקום לשכור אנשי מקצוע שונים לצורך ביצוע המשימות השונות ובמקום לנהל את כל השלבים האלה בעצמכם מול שלל גורמים, אתם יכולים להטיל את המשימה כולה על קבלן אחד שמתמחה בכך ויודע לעשות את הכל בצורה הרבה יותר יעילה, מהירה ולכן גם זולה. המשמעות היא שבבחירת קבלן מפתח מחיר השירות הכולל יהיה בדרך כלל זול משמעותית מהמחיר שיהיה עליכם לשלם בעבודה נפרדת מול כמה וכמה אנשי מקצוע שביניהם גם תצטרכו לתאם ללא הרף.

איך מפחיתה הבחירה בקבלן מפתח את העלות הכוללת של הפרויקט?

ובכן, ההשפעה של הבחירה בקבלן מפתח על המחיר, באה לידי ביטוי בכמה וכמה היבטים. ההיבט הראשון הוא ההיבט של הנחת כמות. ישנו קבלן אחד שמקבל את הפרויקט כולו ולכן הוא מוכן לתמחר את כל השלבים במחיר זול יותר מאשר קבלן שמקבל נתח אחד קטן בפרויקט ולכן ינסה למקסם את הרווח שלו על החלק הזה. ההיבט השני הוא ההיבט של התנהלות יעילה יותר של הפרויקט. הכל מנוהל בצורה יעילה וזורמת על ידי גורם מקצועי ולכן אין עלויות בגין עיכובים, בגין התנהלות לא יעילה של הגורמים המקצועיים שמעורבים בפרויקט וכן הלאה.

קבלן מפתח גם מבטיח מינימום טעויות בהתנהלות הפרויקט, וטעויות בענף הבניין מתורגמות ישירות להפסדים כספיים אותם תוכלו לחסוך מעצמכם אם תתנהלו עם ליווי מקצועי ולא בעצמכם. בסך הכל, כאשר אתם נעזרים בשירותיו של קבלן מפתח, אתם מייצרים לעצמכם את מה שנקרא בעולם העסקי "יתרון לגודל". יש לכם גורם מקצועי אחד שדואג לכל, שלוקח אחריות על הכל, שמנהל את הכל בצורה מקצועית ויעילה ולכל אלה יש השלכה ישירה על העלות הכוללת של הפרויקט ובהתאם לכך גם למחיר שאתם תצטרכו לשלם כדי להשלים אותו.

מחיר קבלן מפתח

כמה עולה השירות?

את כל מה שאמרנו עד כה, אמרנו כדי שתוכלו להבין שכאשר אתם בוחנים את האפשרות של עבודה עם קבלן מפתח מחיר הפרויקט שיוצע לכם הוא לא המחיר של שירות הקבלן, אלא המחיר הכולל לפרויקט כולו. מהות השירות הזה היא שהקבלן לוקח על עצמו את הפרויקט כולו ועל כן הצעת המחיר שלו חייבת להתייחס להשלמת הפרויקט מתחילתו ועד סופו. אין כל טעם ואין כל ערך בהצעת מחיר שמתמחרת אך ורק את "שכרו" של קבלן המפתח. יחד עם זאת, ישנן אפשרויות ביניים, כמו למשל שאתם תשיגו את חומרי הבנייה ממקור שאולי אתם מכירים ויכול לספק לכם אותם בזול משמעותית ביחס למחירי השוק. במקרה כזה, יהיה עליכם לציין זאת באופן ספציפי בבקשת הצעת המחיר. חברת י.נ מספקת שירותי בנייה והנדסת בניין מגוונים, ובכלל זה שירות קבלן מפתח מחיר אטרקטיבי ושירות מקצועי, אמין ומהימן של קבלן רשום.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!